• Een 82-jarige vrouw die in Colombia naar het ziekenhuis ging met buikklachten, kreeg een vreemde diagnose. De dokters troffen in haar lichaam immers een foetus van naar schatting 40 jaar oud aan.

    Aanvankelijk dachten de artsen van het Tunjuelito Hospital in Bogota dat de vrouw alleen zware diarree had maar een bijkomende scan om ook galstenen op te sporen bracht iets heel anders aan het licht: een versteende foetus.

    Wellicht had de vrouw ongeveer veertig jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zonder dit echter zelf op te merken. De natuurlijke reactie van het lichaam is dan het inkapselen van de dode foetus in een dun laagje kalk. Daardoor heeft de Colombiaanse vrouw al die jaren zonder noemenswaardige klachten kunnen doorbrengen.

    De bejaarde dame zal nu naar een andere ziekenhuis worden overgebracht om de onvoldragen vrucht uit haar lichaam te halen.

    Bron: hln.be
    =================

    Dit is best wel raar, stel je voor dat die foetus nog leefde. :'D

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 17:28 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    ew


    they come, they go

    Ik zie nu voor me hoe een 40 jarige baby op de wereld word gebracht, is dit raar? Ik voel me raar.


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers

    Avarosa schreef:
    Wut?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dit is echt bizar verhaal, inderdaad, ik had het al ergens gehoord!
    Het is sowieso raar, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap? Huh?


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Hailie schreef:
    Ik zie nu voor me hoe een 40 jarige baby op de wereld word gebracht, is dit raar? Ik voel me raar.


    Haha , ja , wow, dat lijkt me ook heel raar!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Gadverdefadverdegadverdegadverdegadverdegadverrrr


    It's very important for you to believe that you are the one

    Whut....


    ©1998

    Ik heb hier een documentaire van gezien op YouTube. Te bizar voor woorden. In die documentaire werd gezegd dat ze wist dat ze zwanger was, maar dat er iets mis was gegaan met de zwangerschap. Oké, maar dan weet je toch dat er iets in je heeft gegroeid? Dat moet er dan toch uit, of ben ik nou gek? Ik vind het een bizar verhaal, en ik weet niet helemaal wat ik wel of niet moet geloven.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Noticed schreef:
    Ik heb hier een documentaire van gezien op YouTube. Te bizar voor woorden. In die documentaire werd gezegd dat ze wist dat ze zwanger was, maar dat er iets mis was gegaan met de zwangerschap. Oké, maar dan weet je toch dat er iets in je heeft gegroeid? Dat moet er dan toch uit, of ben ik nou gek? Ik vind het een bizar verhaal, en ik weet niet helemaal wat ik wel of niet moet geloven.


    Some people are art and do art at the same time

    Fyl dan hahahah


    Alleen maar tranen van geluk

    Thank you, I'm creeped out.


    You are beautiful, you are love.