• Hoi!<3

    Mensen ik had een idee. Misschien zou het leuk zijn om 14 juni met alle quizletters die gaan een ontmoetings plek af tespreken bij het Goffertprak =)
    Wat zouden jullie daarvan vinden? En als je het leuk vind heeft iemand een leuke ontmoetings plek?

    xx


    I do not hook up.

    leuk idee
    alleen ben ik nog nooit in de goffert geweest
    dus ik kan geen plek noemen
    als jij of iemand anders een plek noemt vind ik het wel
    ik ga namelijk met een vriendin die het vast wel weet
    grtz

    Anders schrijven alle girls een Q van quizlet op hun arm. Lekker duidelijk :')

    Als je mij wilt herkennen doe je dat toch wel. Helaas veur jullie.

    Leuk, alleen ik ben er ook nog nooit geweest! maar ik teken sowieso het TH logo op me hand en ik zal wel een Q op me arm zetten ;)


    Why don't you break my heart

    nou renee jou zie ik waarschijnlijk tog wel want ik moet monique even zoeken xD

    Het is maar een idee ^^

    De mensen die ik wil meeten hebben m'n nummer dus die bellen me wel. Maarja ^-^ Dat zijn vrienden. Veur de rest wil ik nooit echt mensen meeten ofzeu, die meet ik gewoon daar spontaan. :') Altijd leuk. Maargoed als jullie het dus wel willen zou ik die Q doen. Groot op je bovenarm ofzeu :')

    Anders schrijven alle girls een Q van quizlet op hun arm. Lekker duidelijk :')

    Als je mij wilt herkennen doe je dat toch wel. Helaas veur jullie.

    ik vidn dat echt een geweldig idee!!! ieder lid van quizlet die naar 14 juni gaat mot een Q op de arm zette, zo kan je zien wie op quizlet zit en fan is van TH, GEWELDIG!!!! ik ben zelf nog nooit in het goffertpark geweest (laat staan een voetbalstadion bij mij in de buurt), dus zo'n Q is gwn een vet idee!! (hoe vaak heb ik dat eigenlijk al gezegt?? haha!!!)


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    :') Ik ben zó geweldig met ideeën verzinnen voor anderen. Maar ja ik vond het ook wel handig ja.

    Het is wel duidelijk i.e.g.

    oeh dat ga ik doen jaXD:P
    xz


    You'd took my breath but I'll survive.

    ik ga het zeker doen maar miss kan je onder die q je naam zetten danweet je wie zeg maar de groote th series schrijft


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    ik ga het zeker doen maar miss kan je onder die q je naam zetten danweet je wie zeg maar de groote th series schrijft

    da's ook een heel goed idee!! maar goe, ik schrijf ook een TH-serie en die word helemaal nii veel gedaan :( en dan doe ik zoooooo mijn best, word ie nii vaker gedaan dan 20 keer!!!!! ok, deel 1 is 35 keer gedaan ofzo, maar meer ook nii!!!!!


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    xD, ik wens iedereen veel plezier ik kan namenlijk niet *HUIL* Ben te jong -.-, maak nog een paar foto's voor mij xD

    Heejj K heb een idee Kom Gwoon naa myn huis woon er een half uurtje 3 kwartier vnaf ofzoo xD

    Jij weet vast wel een goede plek ofzo als je daar zo dichtbij woont.


    I do not hook up.

    ik vind die Q un heel goe idee!!!
    ik denk ook da mickaa wel un goede plek weet om dan af te spreke!!!!!

    nou ja tot 14 juni cker?

    kuzzies mij(H)


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    Jaa (H)<33


    I do not hook up.