• Quizlet verkiezingen 2013

    Welkom bij de eerste editie van de Quizlet verkiezing!
    Naar aanleiding van Het Q-woord van het jaar 2013! van CityOwl, kwam ik met het idee om een Quizlet verkiezing te houden. Na toestemming te hebben gevraagd van de crew, is het dan zover!

    Hoe zal het in zijn werk gaan?
    Voordat er gestemd zal worden op wie en wat er een ‘award’ krijgt, mogen jullie de genomineerden kiezen! Dit doen jullie door mij een privébericht te sturen met jullie favorieten voor onderstaande categorieën. Julie krijgen de tijd tot 31 december 2013!

    Het nomineren is gesloten! Er zullen vanaf nu geen nominaties meer geaccepteerd worden.

    Op 2 januari 2014 zullen de genomineerden bekend gemaakt worden en kunnen jullie stemmen voor jullie favoriet.

    De categorieën zijn:

    Story van het jaar
    Quiz van het jaar
    Gedicht van het jaar
    Column van het jaar
    Topic van het jaar
    Reactie van het jaar
    Profiel van het jaar
    User van het jaar

    Moderator van het jaar
    Bemiddelaar van het jaar
    Bèta van het jaar
    Columnist van het jaar

    Elke crewmember + columnist is sowieso genomineerd! Hier wordt pas in de tweede ronde op gestemd!

    Veel gestelde vragen

    Bij de nominaties kreeg ik een aantal vragen, dus ik plaats ze even hier zodat het wat duidelijker allemaal is.

    Mag ik meerdere users/ stories/ gedichten/ etc. nomineren?
    Ja, dit mag. Als je denkt dat meerdere users een plaats verdienen, dan mag je dat gewoon doorgeven.

    Moet ik mijn nominaties verantwoorden?
    Dit is niet verplicht, maar is wel leuk. Deze zou ik eventueel later kunnen doorgeven aan de winnaar, mits toestemming van jouw natuurlijk.

    Mag ik een crewlid nomineren als user van het jaar?
    Ja, dat mag. Crewleden zijn ook users van Quizlet. Bij crewlid van het jaar gaat het meer over hoe ze als crewlid zijn en bij user van het jaar meer over hoe ze zijn als user.

    Het nomineren is gesloten! Er zullen vanaf nu geen nominaties meer geaccepteerd worden.


    ______________________________________________________________


    Stemmingsronde: verloop

    Even de praktische zaken bespreken.

    Er zijn 25 genomineerde users voor user van het jaar en 11 genomineerde quizzen voor Quiz van het jaar.
    Dit zijn er dus te veel voor één poll, dus moeten deze twee categorieën iets anders verlopen.

    Wat gaat er gebeuren?

    De genomineerde users zullen verdeeld worden in groepen van vijf. Dit zal gebeuren aan de hand van een random name picker omdat ik wil vermijden dat users gaan klagen dat ik de groepen slecht verdeeld heb.

    Wanneer de vijf groepen verdeeld zijn, mogen jullie in elke groep op één user stemmen. De winnaars van elke groep zullen het dan uiteindelijk tegen elkaar opnemen. Uit deze vijf winnaars wordt dan de uiteindelijk winnaar voor de categorie 'User van het jaar' gestemd.

    De 'Quiz van het jaar' zal hetzelfde verloop kennen. Deze zullen in drie groepen verdeeld worden, twee van vier en één van drie.
    Net zoals bij bij de usernames, zullen ook deze groepen verdeeld worden door een random name picker.

    Bij de andere categorieën zal er meteen gestemd worden voor de winnaar van de categorie.

    Polls

    Eén ronde

    Story van het jaar
    Gedicht van het jaar
    Column van het jaar
    Topic van het jaar
    Reactie van het jaar
    Profiel van het jaar
    Bemiddelaar van het jaar
    Bèta van het jaar
    Columnist van het jaar

    Twee rondes

    User van het jaar (groep 1)
    User van het jaar (groep 2)
    User van het jaar (groep 3)
    User van het jaar (groep 4)
    User van het jaar (groep 5)

    Quiz van het jaar (groep 1)
    Quiz van het jaar (groep 2)
    Quiz van het jaar (groep 3)

    Moderator van het jaar (groep 1)
    Moderator van het jaar (groep 2)

    [ bericht aangepast op 3 jan 2014 - 13:22 ]


    Take me to wonderland

    Disnerd schreef:
    Ik ben vergeten te stemmen. :/


    :)

    Draculea schreef:
    Oh wauw, ik heb dit dus compleet gemist.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Disnerd schreef:
    Ik ben vergeten te stemmen. :/


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oeh, ik ben benieuwd naar de genomineerden. Ik heb niemand/niks genomineerd, omdat ik het echt niet wist xd. Maar ik ga in deze ronde zeker even stemmen. ;d


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Oeh, ik ben benieuwd naar de genomineerden. Ik heb niemand/niks genomineerd, omdat ik het echt niet wist xd. Maar ik ga in deze ronde zeker even stemmen. ;d


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Draculea schreef:
    Oh wauw, ik heb dit dus compleet gemist.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben eens benieuwd naar de nominaties. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb uiteindelijk toch niemand genomineerd, maar ik ben benieuwd naar de polls. Ik zal zeker stemmen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb uiteindelijk toch niemand genomineerd, maar ik ben benieuwd naar de polls. Ik zal zeker stemmen. ^^


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik hoop echt dat de mensen die ik genomineerd heb een kans maken. :3
    Ik heb zelfs het vermoeden dat ze niet verwachten dat ik hen opgegeven heb.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lucrezia schreef:
    Ik hoop echt dat de mensen die ik genomineerd heb een kans maken. :3
    Ik heb zelfs het vermoeden dat ze niet verwachten dat ik hen opgegeven heb.

    The same! ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 15:07 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben benieuwd naar de uitslag, hopelijk komt-ie snel. c;


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb niemand opgegeven. Ach ja.


    Tijd voor koffie.

    Vuelie schreef:
    Ik ben benieuwd naar de uitslag, hopelijk komt-ie snel. c;
    Haha ik ook. Al zit ik er vast toch niet bij. Ik ben gewoon benieuwd wat er uit de bus gaat komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet al niet meer wie of wat ik allemaal opgegeven had =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury