• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 18:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    zzuuuucchhhtt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Pfft, zelfs mijn 8000 e-books onderverdelen in mappen voelt intelligenter dan jullie zijn.


    Your make-up is terrible

    Ugh. Stelletje hielenlikkers.


    26 - 02 - '16

    Zo. Hopelijk heb ik nu alles afgerond wat ik moest afronden voor de huidige project sprint. Mag ook wel eens, want ik ben niet van plan om lang op te blijven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh met moeite een broodje shoarma naar binnen weten te werken... Zo geen trek. En vandaag mag Bro opruimen enzo


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Zo'n onzin. Degene die het aardigst doet of wie mensen het leukst vinden worden toch wel gekozen.


    26 - 02 - '16

    Ik merk nu pas hoe onaangenaam het is als mensen je naam onmiddellijk roepen.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 20:55 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik haat op tijd klaar te staan en dan moet ik wachten op mensen -.-


    -

    Hmm...Ik ga echt nooit meer een poging doen om mijn eigen haar in te vlechten. (cat)
    Het is vééééél te lang terwijl mijn armen volgens mij gewoon te kort zijn of zo.
    Meh, ofwel raakt het al meteen in de knoop, ofwel krijg ik plots een kramp in mijn armen.
    No thanks, ik zal wel gewoon naar mijn moeder lopen als ik het wil invlechten. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hoezo overdreven? Ik haat dit gedrag.


    •*• Lululu •*•

    Ik weet ook echt pas alles als laatste...


    Change, the only good thing in this world.

    Jeees. Ik heb echt totaal geen zin in morgen. Ik zie er zo tegenop.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zo moeilijk is het toch niet?! En zo veel tijd kost het ook weer niet. Sjongejonge.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik wil vakantie, nu.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    Voice so quiet you don't hear a word, always talking but she can't be heard