• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 18:01 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Taiteilijan schreef:
    Zit ruim 2 uur lang aan wiskunde. Krijgt 4,5 terug.

    Hoe doe ik dat toch?


    Stenenlikker

    Ik ben zo ziek .

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 14:44 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zo geen zin om dit essay te schrijven. Ik heb al een week niet meer gegamed, buh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Weer een rol waar ik in een keer tevreden over ben :3 gaat goed zo, Jo. :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En ook nog een gat in m'n nieuwe jas. Asjddjckflds.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tijd om al de RPG's bij te werken waar ik aan meedoe...Ik loop een beetje achter. :3


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Het lijkt me zo cool om te kunnen boogschieten O.o Al die fantasy heeft die oude wens weer omhooggehaald.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik moet echt niet zulke leuke rollen gaan maken...Dat is helemaal niet goed voor me.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het is veel te warm buiten voor een winterjas.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is zo grappig om te weten dat de zoon van Nicolas Cage geweldig kan zingen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gratis vlaai! Omnom.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Toch is het vreemd dat mensen zich zo opwinden over Justin Bieber. Het kan me werkelijk geen ene ruk schelen wat-ie wel/niet doet. Let him be. Het is maar één luttel persoontje.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meh, ik moet echt schrijven...Alleen laat de inspiratie op zich wachten.
    Misschien toch nog even zo laten tot er wat meer in mijn hoofd zit. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben zo blij met mijn coole muts die ik net gekocht heb *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leuk dat je opmerkte dat ik en mijn crush een leuk koppel zouden zijn, helaas had hij het gehoord en meldde meteen dat hij niet op jongens valt. Ik wist het eigenlijk al wel, maar goed...


    Take me to wonderland