• Berna - Hybris - 9 november | 17
    Lieke - Atalay - 8 maart | 16
    Miriam - Brashares - 5 maart | 14
    Anouk - Weisberger - 17 maart | 16
    Gabriëla - Boilesen - 29 december | 16
    Aniek - Karev - 24 december | 14
    Melissa - Vacilando - 22 januari | 15
    Ness - NiaIIHoran - 23 september | 14
    Marlijn - Starckey - 24 december | 14
    Noek - Hybra - 27 juni | 15
    Marie - Daddario - 3 juni | 13
    Kayleigh - TornApart - 21 januari | 13
    Sterre - Talilayu - 9 oktober | 16
    Myke - Disnerd - 25 juli | 16
    Linde - xZiall - 24 februari | 12
    Aline - Cage - 14 maart | 13
    Rani - Tomliinson - 13 juni | 18
    Crystal - Begin - 25 november | 12


    - 'Het voelt echt zo.. hecht met jullie. Alsof ik jullie al zo lang ken. Voor de vriendschap van ons, amazing topic people, is geen eens real life nodig.' Mir.
    - 'ASDFGHJKL, dit is echt één van de weinige plekken waar ik me thuis voel haha. *tears*' Kay(kay).
    - 'I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK! <3 x Myke' aka Myke.


    Ik hou van jullie! x Bernie

    [ bericht aangepast op 20 dec 2013 - 15:28 ]

    Ik heb net mijn aanmelding ingeleverd. Ik ga nu bezig met het eerste hoofdstuk.


    Reality's overrated.

    Vacilando schreef:
    Thanks, Ranietje. c:
    Het gaat ondertussen wel al wat beter. ^^
    Heb jij FB, trouwens? :3


    Jep ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Ik ben verliefd op Little White Lies ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Vacilando schreef:
    (...)

    Ik kopieer het even van ergens anders. :3

    Korte versie: er is ruzie in de zwemclub door die ene foto die ik op FB plaatste (met die jongen). Hij was daarom boos op dat meisje dat reageerde dat we 't moesten 'keepen'. Maar hij was zo verschrikkelijk boos en hij heeft een supergemene reactie geplaatst, die al verwijderd is.
    Nu wilde ik dat vandaag oplossen. We speelden het laatste halfuur waterpolo, maar hij deed niet mee (wat had je gedacht). Wanneer hij ging douchen, besloot ik even mee te gaan, ik wilde namelijk alles oplossen tussen hem en de rest. Ik zei: Je moet het echt weer goed maken met haar.' Hij draaide zich van me weg, dus zei ik het nog eens. Toen ontplofte hij. Hij duwde me superhard, waardoor ik uitgleed en best hard viel. Hij heeft niet eens omgekeken, maar liep gewoon weg.
    Ik zit hier nu zo hard te huilen. Ik dacht echt dat ik toch iets voor hem betekende. Ik kreeg net nog een bericht van hem met 'sorry' en zo. Oh god, daar is het te laat voor. Ik ben kapot nu.


    Ik weet niet hoe ik moet reageren. Au, dat is echt heel vervelend.


    Reality's overrated.

    Vacilando schreef:
    (...)

    Ik kopieer het even van ergens anders. :3

    Korte versie: er is ruzie in de zwemclub door die ene foto die ik op FB plaatste (met die jongen). Hij was daarom boos op dat meisje dat reageerde dat we 't moesten 'keepen'. Maar hij was zo verschrikkelijk boos en hij heeft een supergemene reactie geplaatst, die al verwijderd is.
    Nu wilde ik dat vandaag oplossen. We speelden het laatste halfuur waterpolo, maar hij deed niet mee (wat had je gedacht). Wanneer hij ging douchen, besloot ik even mee te gaan, ik wilde namelijk alles oplossen tussen hem en de rest. Ik zei: Je moet het echt weer goed maken met haar.' Hij draaide zich van me weg, dus zei ik het nog eens. Toen ontplofte hij. Hij duwde me superhard, waardoor ik uitgleed en best hard viel. Hij heeft niet eens omgekeken, maar liep gewoon weg.
    Ik zit hier nu zo hard te huilen. Ik dacht echt dat ik toch iets voor hem betekende. Ik kreeg net nog een bericht van hem met 'sorry' en zo. Oh god, daar is het te laat voor. Ik ben kapot nu.


    :c Wat een rare jongen.

    Hybra schreef:
    Ik heb net mijn aanmelding ingeleverd. Ik ga nu bezig met het eerste hoofdstuk.


    Voor beta? Ik zit nog te twijfelen of ik het wel wil. Maar ik heb nog tot 1 januari (:

    Rosh schreef:
    Ik ben verliefd op Little White Lies ^^


    Jaah, me too <3

    Sorry hoor, maar als je een abo verliest hoef je niet meteen zo te doen van: Ik ben teleurgesteld *Jank* Ik denk dat ik er mee ga stoppen want niemand neemt de moeite om een reactie achter te laten of op de kudoknop te drukken. Dus geef kudo's als je niet wilt dat ik stop.

    Sorry, maar dat vind ik niet kunnen. Dat is gewoon bijna dreigen om meer kudo's etc. dat is de enige reden.


    Reality's overrated.

    Hybra schreef:
    Ik heb net mijn aanmelding ingeleverd. Ik ga nu bezig met het eerste hoofdstuk.


    Voor bèta-reader? Ik dacht dat je zei niet goed te zijn in spelling? :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rosh schreef:
    (...)

    Jep ^^


    Heb je iemand die we beide kennen, als vriend? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vacilando schreef:
    (...)

    Voor bèta-reader? Ik dacht dat je zei niet goed te zijn in spelling? :')


    Ik ben Dyslectisch. Maar een aantal mensen zeiden dat ik dan die poging nog wel kan wagen. En nee, zelf valt mijn spelling erg tegen. Maar daarin tegen kan ik wel weer teksten nakijken.


    Reality's overrated.

    Cage schreef:
    (...)

    :c Wat een rare jongen.


    Nou, anders is hij echt een leuke, soms wel rare, maar lieve jongen en plots ...
    In dat bericht stond ook letterlijk dat onze vriendschap gewoon over is ...
    Like, vijf jaar de vuilbak in.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hybra schreef:
    (...)

    Ik ben Dyslectisch. Maar een aantal mensen zeiden dat ik dan die poging nog wel kan wagen. En nee, zelf valt mijn spelling erg tegen. Maar daarin tegen kan ik wel weer teksten nakijken.


    Oh, oké. Ik hoop op het beste voor je. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vacilando schreef:
    (...)

    Oh, oké. Ik hoop op het beste voor je. (:


    Bedankt! Al ben ik bang dat het niks gaat worden.
    Mag jij nou meedoen?


    Reality's overrated.

    Hybra schreef:
    (...)

    Bedankt! Al ben ik bang dat het niks gaat worden.
    Mag jij nou meedoen?


    Nope, ik heb 't nog eens nagevraagd. Ze vinden het nog niet lang genoeg geleden. Op anderhalf jaar ben ik veel veranderd, but yeah.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.