• Wanneer er op 23 Juli 3016 een kernexplosie in midden aarde voorkomt, vernietigd dit alles dat stroom maakt, gebruikt en nodig heeft. Ook al het gas en de batterijen werken niet meer. Alle huizen zijn ingestort, net als flats etc.. De mensheid is geshockt en weet niet wat hen overkomt.


    Evala Town, ergens in Amerika, besluit opnieuw te beginnen. Ze gaan vanaf het begin te werk. De inwoners zijn bijna allemaal gemotiveerd en willen hun hulp duidelijk aanbieden bij de wederopbouw van hun stad. Ze moeten alles doen zonder voertuigen, stroom en warmte. Ze moeten alles opnieuw uitvinden om verder te komen. Er worden groepen gevormd die moeten werken, uitvinden, ontdekken en onderzoeken. Ze moeten samenwerken om te overleven. Er zullen leiders gekozen worden, helpers, en er zijn natuurlijk ook mensen die de plannen juist tegen willen werken. Maar wat kan men nu zonder overdekking, warmte en voedsel...

    Per post wil ik dat er minimaal 300 woorden getypt worden, dus denk daar over na wanneer het rollentopic er is.

    De bedoeling van dit rpg is eigenlijk dat het, het begin van de wereld wordt. De wereld is in principe helemaal over hoop en de mensen die overleeft hebben moeten alles dus weer op rolletjes laten lopen. Het moet dus een beetje een middeleeuws, tegenwoordige-tijds rpg worden.

    Als je nog suggesties hebt mag je die zeker melden, pb mij dan even.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2013 - 19:20 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nee, ik doe al aan zoiets mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:
    Nee, ik doe al aan zoiets mee.


    Reageer dan gewoon niet, post hunter...


    It's high noon.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    Reageer dan gewoon niet, post hunter...

    Dit staat bij 'Ideeën', vriend :]. Dan mag je dus zeggen of je er iets in ziet of niet.
    Als je hier loze reacties gaat plaatsen die hier niks mee te maken hebben, denk ik eerder dat het omgedraaid is, dus reageer dan gewoon niet ;].


    Don't walk. Run, you sheep, run.