• Hai.

    Vandaag was ik in de bibliotheek en ik kwam een hele reeks boeken tegen. Het begin er van was 'Fallen'. ik vind het best ingewikkelde literatuur en vroeg me af of dat misschien andere mensen het boek al hebben gelezen? Hoe was dat boek dan? was het spannend of?


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Een geweldige serie!!! Love it!!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Was dat dat boek over dat meisje, Luce of Lucy, en die jongen, Daniel? Daar ben ik halverwege mee gekapt. Extreme romance is toch net niet mijn ding.


    Searching heavens for another earth

    Jep, heb het gelezen en ik vind het écht vaag worden naarmate de serie vordert. Dus ben ik ook gestopt (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Taiteilijan schreef:
    Was dat dat boek over dat meisje, Luce of Lucy, en die jongen, Daniel? Daar ben ik halverwege mee gekapt. Extreme romance is toch net niet mijn ding.


    Ja dat is em =)


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Frodo schreef:
    Jep, heb het gelezen en ik vind het écht vaag worden naarmate de serie vordert. Dus ben ik ook gestopt (:


    Wat bedoel je met vaag..


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Phenomenom schreef:
    (...)

    Wat bedoel je met vaag..


    je moet tijdens het lezen goed opletten ;)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    LoveLost schreef:
    (...)

    je moet tijdens het lezen goed opletten ;)


    NIet echt :')
    Ik vond het redelijk goed beginnen, met die liefde tussen hun enzo. Maar dan komen er verschillende tijd-dimensies en watnogallemaal.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb het eerste en het tweede boek gelezen, maar ik weet er bijna niets meer over.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb zelf al de eerste en tweede deel van die boekenreeks gelezen. Bij het eerste boek vond ik het eigenlijk al heel gaaf, maar soms inderdaad wel ingewikkeld. Bij het tweede boek heb ik gehad dat ik zo lang had gelezen en zoveel informatie in één keer moest verwerken, dat ik het vreselijke hoofdpijn van kreeg en maar stopte met lezen.
    Wel schrijf ik zelf ook heel ingewikkeld, dus kan ik het wel volgen. Het is sowieso wel de moeite waard om ze te lezen!


    Joy is not in Things, it is in us.

    De eerste twee boeken vond ik echt gaaf. Het derde boek heeft me echter moeite gekost om door te komen. Ga binnenkort aan het laatste boek beginnen. Maar ehm ja, het is redelijk ingewikkeld maar wel goed te doen en leuk om te lezen (:

    Ik ben er ook mee gestopt, ik vond het eigenlijk niet zo goed. Maar ieder zijn ding (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik heb de eerste drie boeken gelezen en ik vind het op zich best goede boeken, alleen was het zo'n zes maanden later dat ik deel drie las, dus toen werd alles een beetje verwarrend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Het is een leuke serie, maar moeilijk te lezen, en uiteindelijk raak je echt de draad kwijt. Ik raad aan ze allemaal in een keer te lezen, omdat je anders echt denkt Wat. Is. Dit. Hoe kan dit... Wacht, zat het zo? nee toch niet! Waarom volg ik het niet meer. En dan is het niet leuk meer...
    Maar het is wel een aanrader


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Het is een wel een leuke serie (ik heb het eerste en tweede boek gelezen), maar het is wel heel erg Fantasy en zeker geen literatuur.


    Physics is awesome

    Het eerste boek vond ik leuk, maar wel cliché en behoorlijk voorspelbaar. Het tweede boek heb ik maar voor een kwart gelezen, omdat ik me ergerde aan alles en iedereen. Het is niet barslecht, maar ik kan niet zeggen dat ik er erg positief over ben.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.