• People can take everything away from you, but they can never take away your truth...
    But the question is; can you handle mine?


    _______________________________

    WANDERLUST
    _______________________________



    Shae is een jonge vrouw die de hele wereld aan haar voeten heeft ligt. Ze heeft na een gecompliceerd verleden besloten om niet op één plek te blijven, maar om te gaan waar de wind haar brengt. Ze gelooft niet in toeval en heeft er een handje van om ongevraagd in de problemen te komen. Het verhaal voert haar naar Mystic Falls (the vampire diaries), waar heel het stadje in rep en roer is van haar plotse aanwezigheid. De inwoners hebben vreemde trekjes en lijken haar niet met rust te kunnen laten voordat ze weten waarom Shae in Mystic Falls is gestopt. Maar wat als ze dit zelf ook niet weet? Haar aanwezigheid maakt haar leven veel gecompliceerder dan wat ze ooit had durven dromen. Ze maakt kennis met enkele mysterieuze schepsels en vraagt zichzelf af of ze in het stadje moet blijven, óf het juist moet verlaten. Als geen ander voelt ze de onrust aan die op de loer ligt en alles krijgt een andere wending als de inwoners erachter komen wat Shae werkelijk is. Zullen ze haar accepteren voor wie ze werkelijk is? Kunnen ze haar misschien een thuis geven waar ze (stiekem) al zo lang naar opzoek is? Zal haar kijk op liefde hersteld kunnen worden, of zal ze in het monster veranderen wat ze altijd al zo heeft verafschuwd?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 17:05 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Yeey, een TVD verhaal. Gaat het over Hayley en Damon? - Ik heb de trailer even bekeken -


    Chaos is a ladder.

    Reigning schreef:
    Yeey, een TVD verhaal. Gaat het over Hayley en Damon? - Ik heb de trailer even bekeken -

    Nee, het gaat niet over Hayley en Damon.
    Maar het hoofdpersonage lijkt in mijn beleving op Phoebe Tonkin (Hayley), vandaar.:Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Britsanity schreef:
    Nee, het gaat niet over Hayley en Damon.
    Maar het hoofdpersonage lijkt in mijn beleving op Phoebe Tonkin (Hayley), vandaar.:Y)

    Oh, oké. (=


    Chaos is a ladder.

    Oké, dit klinkt veelbelovend!
    I'm in:9~

    [ bericht aangepast op 18 dec 2013 - 19:15 ]


    On the ragged edge of the world I'll roam, and the home of the wolf shall be my home.

    iheartit schreef:
    Oké, dit klinkt veelbelovend!
    I'm in:9~


    Thanks! Hope you like it as much as I do! (=


    I'll lick the poison from right off your kiss