• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen gereserveerd voor Inermis
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    Bash schreef:
    (...)

    Je ne sais pas. Misschien in van die blokhutten, maar dan is het niet echt kamperen vind ik :')
    Nouja, als het een winter is zoals die nu in NL is, is het qua koud misschien nog wel te doen. En een sneeuwstorm kan altijd onverwachts komen :Y)


    In de winter in een tent met de temperatuur zoals nu? ;O

    Heb ik vorig jaar gehad. Ik heb geen oog dichtgedaan. D:


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    In de winter in een tent met de temperatuur zoals nu? ;O

    Heb ik vorig jaar gehad. Ik heb geen oog dichtgedaan. D:


    Vorig jaar was het toch wel een paar graden kouder dan nu d:
    Toen vroor het snachts steeds, nu niet.
    En mijn broer moest paar weken geleden 'kamperen' in een slaapzak, zonder tent (:
    Das pas erg :p


    Little do you know

    Iemand trouwens die Cassie zou willen helpen met haar tent :')?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sorry mijn post komt later Roww. Ik ben Sherlock aan het kijken en na 2 jaar wachten wil ik niks missen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn post komt helaas morgenavond pas, aangezien ik vanavond op tijd mijn bed in duik en morgen in de Efteling te vinden ben. (:


    EIias schreef:
    Sorry mijn post komt later Roww. Ik ben Sherlock aan het kijken en na 2 jaar wachten wil ik niks missen.


    Snap ik, geeft niet (:


    Little do you know

    Hé, Cassie mag Raven wel D:
    Er moet heel wat gebeuren mocht Cassie iemand niet aardig vinden :')

    "Ze is dus wel echt een mensen-mens en ze vindt het verschrikkelijk om te zien dat mensen gepest of gediscrimineerd worden."


    :'x

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 0:43 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Roww schreef:
    (...)

    Snap ik, geeft niet (:


    Oke even kijken wat ik kan schrijven. Ben na 2 uur fangirlen over een serie klaar om te kijken wat ik kan schrijven :3

    En wat hebben veel oordopjes in zeg. :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bash schreef:
    Hé, Cassie mag Raven wel D:
    Er moet heel wat gebeuren mocht Cassie iemand niet aardig vinden :')

    (...)

    :'x


    Ja, weet ik ^-^
    'een stukje verderop heeft Cassie het volgens mij nog redelijk moeilijk met haar tent, iets wat me doet grinniken. Ze is best aardig,'

    x'D

    Maar meiden zoals Cassie mogen haar niet zo, niet Cassie in het algemeen ^-^
    Ze heeft best veel lof over Cassie in dat stukje hoor d:

    EIias schreef:
    (...)

    Oke even kijken wat ik kan schrijven. Ben na 2 uur fangirlen over een serie klaar om te kijken wat ik kan schrijven :3

    En wat hebben veel oordopjes in zeg. :']


    Haha, dat zijn er tot nu toe nog maar drie hoor x'D
    Alleen de 'Jongens' hebben oordopjes in tot nu toe :')
    aangezien Raven een 'tomboy' is x'D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 1:37 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha, dat zijn er tot nu toe nog maar drie hoor x'D
    Alleen de 'Jongens' hebben oordopjes in tot nu toe :')
    aangezien Raven een 'tomboy' is x'D


    Alsnog ik vind dat aardig veel xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Alsnog ik vind dat aardig veel xD


    Haha oke x'D
    Achja, ik luister in de bus of auto eigenlijk altijd muziek en aangezien Raven bijna een kopie van mij is doet zij dat dus ook x'D


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Haha oke x'D
    Achja, ik luister in de bus of auto eigenlijk altijd muziek en aangezien Raven bijna een kopie van mij is doet zij dat dus ook x'D


    Ik heb hele films of series op mijn Ipad en die gaat altijd mee -ook naar school omdat we hem nodig hebben :'] - En dan ga ik lekker luisteren, of ik ga een spelletje spelen en als ik het verliest gaan schelden in het Spaans/Iers :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    Ik heb hele films of series op mijn Ipad en die gaat altijd mee -ook naar school omdat we hem nodig hebben :'] - En dan ga ik lekker luisteren, of ik ga een spelletje spelen en als ik het verliest gaan schelden in het Spaans/Iers :']


    Ik heb altijd op school oordopjes in en mijn mobiel in mijn broekzak, vest over de draadjes van me ooropjes en me haar over me oren zodat niemand het ziet :')
    Mag niet bij ons op school 'dan let je niet meer op in de les' nou ik kan niet op letten en dan nog vertellen wat de leraar zei :')
    Plus ik kan niet in stilte werken, dan raak ik afgeleid door elk geluidje dat ik hoor en alles om me heen is dan ineens een stuk interessanter x'd

    Ik wil ook kunnen schelden in het Spaans en Iers! O.O
    Dan weet niemand wat ik zeg c;

    -Lol nevermind x'D-

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 16:56 ]


    Little do you know

    Het is toch de bedoeling dat ze allemaal gaan dwalen en naar het huis gaan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Roww schreef:
    (...)

    Ik heb altijd op school oordopjes in en mijn mobiel in mijn broekzak, vest over de draadjes van me ooropjes en me haar over me oren zodat niemand het ziet :')
    Mag niet bij ons op school 'dan let je niet meer op in de les' nou ik kan niet op letten en dan nog vertellen wat de leraar zei :')
    Plus ik kan niet in stilte werken, dan raak ik afgeleid door elk geluidje dat ik hoor en alles om me heen is dan ineens een stuk interessanter x'd

    Ik wil ook kunnen schelden in het Spaans en Iers! O.O
    Dan weet niemand wat ik zeg c;


    Wij mogen bij Biolologie en Wiskunde muziek luisteren . Ik doe net zoals jij het ook bij een aantal andere vakken maar dat is gewoon omdat ik dan al vooruit heb gewerkt of omdat ik alles al snap xD
    En dat is gewoon leuk schelden in die talen. Vooral in het Soaans. Ik had een tijdje geleden ruzie met een vriendinnen opeens begon ik in het Spaans te vloeken. Dat gezicht was het ook waard :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial