• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Micardo Guiseppe Vercini - Neverland (pagina 17)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Jongen gereserveerd voor Inermis
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 12:32 ]


    26 - 02 - '16

    Bash schreef:
    Het is toch de bedoeling dat ze allemaal gaan dwalen en naar het huis gaan?


    Oh, kan ook x'D
    Ik dacht dat er in de beginpost stond dat er maar een paar gingen ofzo,,


    Little do you know

    I'mma make a post later. ^^


    help

    Bash schreef:
    Het is toch de bedoeling dat ze allemaal gaan dwalen en naar het huis gaan?


    Kan ook zijn dat er mensen hen gaan zoeken omdat het donker begint te worden...


    help

    Weetje.. die vloek lijkt eigenlijk best wel op die van The Grudge :')
    Iedereen die ooit ook maar één voet in dat huis zet is verdoemd :'D


    Little do you know

    Teresa schreef:
    (...)

    Kan ook zijn dat er mensen hen gaan zoeken omdat het donker begint te worden...


    Dit lijkt me leuker omdat er dan toch wat meer spanning in zit voor de personages dan als iedereen meteen allemaal het huis vind enzo :]


    Little do you know

    Teresa schreef:
    (...)

    Kan ook zijn dat er mensen hen gaan zoeken omdat het donker begint te worden...


    That's true.
    In de beginpost staat "ze" though, dus ik neem aan allemaal xd.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Roww schreef:
    Weetje.. die vloek lijkt eigenlijk best wel op die van The Grudge :')
    Iedereen die ooit ook maar één voet in dat huis zet is verdoemd :'D


    Why.

    Why did I go search for it?

    Why?

    Why?

    HOLY SHIT THAT FACE.

    No, I am not a horror fan.


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    Why.

    Why did I go search for it?

    Why?

    Why?

    HOLY SHIT THAT FACE.

    No, I am not a horror fan.


    Hahaha x'D
    Dan moet je die film echt niet zien :P
    Het zorgde er zelfs voor dat Ík niet eens meer onder de dekens durfde te slapen :')
    En ik ben een total Horror fan c;
    Ik durf door die film niet meer in compleet donkere kamers te zijn ;D
    Plus, dat geluid wat ze maakt is Hella Scary ;^;

    Iedereen die ooit in haar huis is geweest kan haar zien, de andere kunnen dat niet x'D
    En ze heeft een zoontje(I know, that's weird) hij moord niet volgens mij, maar hij doet wel een krijsende kat na(is het laatste wat hij hoorde voor hij dood ging)
    Ze zijn beide vermoord door haar man, hij heeft al haar botten gebroken, waardoor ze enorm eng beweegt en een fucked up geluid maakt. Hun kat is ook vermoord en daarna is de jongen vermoord, waardoor hij dus die kat na doet :')
    Fucked up film ;D
    Ik was elf toen ik hem keek ^^
    Me broer keek ehm met vrienden voor zijn verjaardag, en nieuwsgierige rowena ging er bij zitten. En eigenwijs als ik was luisterde ik niet naar hun x'D
    Ik werd echter pas bang voor de films toen ik hem terug keek in klas één met een vriendin van me :')
    We hebben de film uit gezet toen het eng werd en durfden beide niet meer te slapen x'D

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 17:06 ]


    Little do you know

    Teresa schreef:
    (...)

    Why.

    Why did I go search for it?

    Why?

    Why?

    HOLY SHIT THAT FACE.

    No, I am not a horror fan.


    *Kijkt naar de film die opstaat * Jaa.... Ik ben dat wel :'D Maar ik ben gestoord in ben als de dood voor het ziekenhuis en het menselijk lichaam -wonden kan ik nog wel aan maar zodra ik vanbinnen dingen zie :3- Maar ik lach me rot om horror films :3

    En ik dacht ook allemaal :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    EIias schreef:
    (...)

    *Kijkt naar de film die opstaat * Jaa.... Ik ben dat wel :'D Maar ik ben gestoord in ben als de dood voor het ziekenhuis en het menselijk lichaam -wonden kan ik nog wel aan maar zodra ik vanbinnen dingen zie :3- Maar ik lach me rot om horror films :3

    En ik dacht ook allemaal :3


    Het rare is dat ik wel naar American Horror Story kijk. :'D


    help

    EIias schreef:
    (...)

    *Kijkt naar de film die opstaat * Jaa.... Ik ben dat wel :'D Maar ik ben gestoord in ben als de dood voor het ziekenhuis en het menselijk lichaam -wonden kan ik nog wel aan maar zodra ik vanbinnen dingen zie :3- Maar ik lach me rot om horror films :3

    En ik dacht ook allemaal :3


    Ik hou van Horror :')
    Maar goed ik ben dan ook een enorm sadistisch kind x'D
    Ik kijk nu een Tv-serie op me laptop -The Walking Dead- geweldige serie c;
    Als mensen worden aangevallen lach ik vrolijk als ze het verdiend hebben, maar wanneer een hulpeloos dier word op gegeten ga ik helemaal kapot van binnen :c
    Zo werd er in aflevering twee een paard op gegeten :C
    I cried.. I cried a lot.. ;^;


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik hou van Horror :')
    Maar goed ik ben dan ook een enorm sadistisch kind x'D
    Ik kijk nu een Tv-serie op me laptop -The Walking Dead- geweldige serie c;
    Als mensen worden aangevallen lach ik vrolijk als ze het verdiend hebben, maar wanneer een hulpeloos dier word op gegeten ga ik helemaal kapot van binnen :c
    Zo werd er in aflevering twee een paard op gegeten :C
    I cried.. I cried a lot.. ;^;


    Ow gosh herinner me daar niet aan! Net zoals in seizoen 2 van de game gaat er een hond dood. Ik jankte mijn ogen uit over een game!
    Ikzelf kan alleen niet tegen operaties en doden dieren maar de rest wel. -Ondanks dat ik de eerste keer op Bestgore over een toilet zat aangezien ik niet kon aanzien hoe die vrouw dat ene deed.- Maar ik verdiep me ook in moorden en dat soort shit. Owja en ik kan niet tegen het verhaal van Baby Brianna. Daar jankt iedereen zijn ogen uit en dan nog te horen dat ze de dood foto's moesten bewerken omdat te erg was en die foto's zijn zelf al erg. Verschrikkelijk gewoon :3

    En American Horror Story is gewoon geweldig. Daar valt niet over te twijfelen, net zoals met mijn Sherlock verslaving :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bash schreef:
    Het is toch de bedoeling dat ze allemaal gaan dwalen en naar het huis gaan?


    De hele groep indeed. Maar die groep is deel van een klas en die hele klas gaat niet mee. Alleen dat groepje mensen waar jullie een lijstje voor hebben ingevuld.


    26 - 02 - '16

    EIias schreef:
    (...)

    Ow gosh herinner me daar niet aan! Net zoals in seizoen 2 van de game gaat er een hond dood. Ik jankte mijn ogen uit over een game!
    Ikzelf kan alleen niet tegen operaties en doden dieren maar de rest wel. -Ondanks dat ik de eerste keer op Bestgore over een toilet zat aangezien ik niet kon aanzien hoe die vrouw dat ene deed.- Maar ik verdiep me ook in moorden en dat soort shit. Owja en ik kan niet tegen het verhaal van Baby Brianna. Daar jankt iedereen zijn ogen uit en dan nog te horen dat ze de dood foto's moesten bewerken omdat te erg was en die foto's zijn zelf al erg. Verschrikkelijk gewoon :3

    En American Horror Story is gewoon geweldig. Daar valt niet over te twijfelen, net zoals met mijn Sherlock verslaving :3


    Ja het spel was ook soms vreselijk :C
    Ik keek het op Youtube van Pewdiepie, en hij is nu bezig met Seizoen 5 volgens mij.. of vier, maar iniedergeval daar gaat ook een hond in dood.. maar daar was ik zo van: 'Hah! Eigen schuld ROTBEEST!'
    Clementine wilde haar eten met hem delen maar hij wilde het allemaal, Clementine pakte het terug en die hond viel aan. Clem moest hem van der af schoppen en toen werd ie perongeluk gespiest :')
    Karma.
    En nu kijk ik de serie en I'm just like: Oh god.. I miss Clementine and Lee.. :c
    Was het maar zoals in het spel :c

    En ik ken Bestgore niet en dat verhaal van die baby ken ik ook niet :')
    Amarican horror story is trouwens zo geweldig niet, kwa horror. Echt goede horror zit er niet in. Plus ik vind het enorm verwarrend omdat er steeds een ander verhaal tussen door komt x'd


    Little do you know

    Child schreef:
    (...)

    De hele groep indeed. Maar die groep is deel van een klas en die hele klas gaat niet mee. Alleen dat groepje mensen waar jullie een lijstje voor hebben ingevuld.


    Oke, maar wie gaat de rest van de groep aansporen op zoek naar wat avontuur te gaan? (:


    Little do you know