EIias schreef:
(...)
Ow gosh herinner me daar niet aan! Net zoals in seizoen 2 van de game gaat er een hond dood. Ik jankte mijn ogen uit over een game!
Ikzelf kan alleen niet tegen operaties en doden dieren maar de rest wel. -Ondanks dat ik de eerste keer op Bestgore over een toilet zat aangezien ik niet kon aanzien hoe die vrouw dat ene deed.- Maar ik verdiep me ook in moorden en dat soort shit. Owja en ik kan niet tegen het verhaal van Baby Brianna. Daar jankt iedereen zijn ogen uit en dan nog te horen dat ze de dood foto's moesten bewerken omdat te erg was en die foto's zijn zelf al erg. Verschrikkelijk gewoon 
En American Horror Story is gewoon geweldig. Daar valt niet over te twijfelen, net zoals met mijn Sherlock verslaving 
Ja het spel was ook soms vreselijk :C
Ik keek het op Youtube van Pewdiepie, en hij is nu bezig met Seizoen 5 volgens mij.. of vier, maar iniedergeval daar gaat ook een hond in dood.. maar daar was ik zo van: 'Hah! Eigen schuld ROTBEEST!'
Clementine wilde haar eten met hem delen maar hij wilde het allemaal, Clementine pakte het terug en die hond viel aan. Clem moest hem van der af schoppen en toen werd ie perongeluk gespiest :')
Karma.
En nu kijk ik de serie en I'm just like: Oh god.. I miss Clementine and Lee.. :c
Was het maar zoals in het spel :c
En ik ken Bestgore niet en dat verhaal van die baby ken ik ook niet :')
Amarican horror story is trouwens zo geweldig niet, kwa horror. Echt goede horror zit er niet in. Plus ik vind het enorm verwarrend omdat er steeds een ander verhaal tussen door komt x'd
Little do you know