• Ja, ik ben een meisje en verliefd op een ander meisje, voor de duidelijkheid.

    Al meer dan een jaar weet ik dat ik zowel op jongens als meisjes val. Ik ben out bij een vriendin maar voor de rest bij niemand. Maar nog nooit was ik echt verliefd, tot nu. Ik denk niet dat heel veel mensen mij hiermee kunnen helpen omdat de meeste mensen hier denk ik niet bi of iets anders zijn, maar alle hulp is gewaardeerd. Wat moet ik nu doen? Voor zover ik weet valt ze niet op meisjes, al lijkt het soms wel zo. Het is al moeilijk genoeg om te weten te komen of een jongen je leuk vindt, laat staan een meisje als je zelf een meisje bent. Tips? Alvast bedankt (:


    A simple smile can cure everything.

    Ik zelf ben gewoon hetero, dus misschien heb je niets aan wat ik nu ga voorstellen. Ik weet het namelijk niet.

    Maar ben je goed bevriend met dat meisje? Zo ja, misschien kun je ''out of the closet'' komen tegen haar over dat jij bi bent? Dan weet ze het in ieder geval, en misschien verteld ze wel dat ze ook bi of lesbisch is, als ze dat is. Dan weet je dat tenminste.

    Heel veel succes verder, hopelijk wordt het wat! ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sorry, ik zit niet in die situatie. Ik zou er denk ik in ieder geval wel achter proberen te komen of zij ook op meisjes valt. Anders is het eigenlijk niet de moeite waard voor jou om er iets mee te doen.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Gibbs schreef:
    Ik zelf ben gewoon hetero, dus misschien heb je niets aan wat ik nu ga voorstellen. Ik weet het namelijk niet.

    Maar ben je goed bevriend met dat meisje? Zo ja, misschien kun je ''out of the closet'' komen tegen haar over dat jij bi bent? Dan weet ze het in ieder geval, en misschien verteld ze wel dat ze ook bi of lesbisch is, als ze dat is. Dan weet je dat tenminste.

    Heel veel succes verder, hopelijk wordt het wat! ;)


    We zijn wel close, maar niet zo close dat ik dat kan vertellen. Ik zie wel, misschien doe ik het, misschien niet. Bedankt voor je support (:


    A simple smile can cure everything.

    Nou, ik weet dat mijn crush niet op jongens valt doordat een vriend van me zei dat ik en mijn crush een goed koppel zouden zijn. Hierop antwoordde mijn crush dat dat niet gaat gebeuren, want hij valt op meisje. Zo kwam ik erachter. Dus laat een vriendin zeggen dat jullie goed bij elkaar zouden passen en wacht op haar antwoord...Ok nee, misschien geen goed idee. Ik zou al beginnen met te vertellen dat je bi bent tegen haar. :')

    [ bericht aangepast op 19 dec 2013 - 18:42 ]


    Take me to wonderland

    Dat is altijd moeilijk. De signalen zijn het beetje hetzelfde, maar het is vooral belangrijk er achter te komen of zij ook op meisjes valt. Dat kan je eens door andere mensen laten polsen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Probeer vrienden te worden en dan zeg je het haar. Zo simpel. Is het niet, dan niet. Is het wel, fantastisch.
    (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Begin maar eerst om te zeggen met dat je bisexual bent tegen haar en wacht haar reactie af.
    Ik ben wel bisexual, btw x'D Niet dat je denkt dat hier alleen hetero's op deze site zitten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    omdat de meeste mensen hier denk ik niet bi of iets anders zijn
    Ik heb juist het gevoel dat het andersom is op Quizlet. Anyway, ik heb echt geen idee hoe je dit zou moeten aanpakken, gewoon omdat ik geen ervaring in dat soort dingen heb.
    Ik wil je wel heel erg veel succes wensen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Marshall schreef:
    Begin maar eerst om te zeggen met dat je bisexual bent tegen haar en wacht haar reactie af.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Ik zou gewoon goed bevriend worden met dat meisje en kijken hoe alles loopt, dat doe je meestal ook met jongens. Het is echt heel lastig en dat weet ik, want het is ook niet iets dat je zomaar even vraagt. Maar zelfs als ze denkt op jongens te vallen kan het nog veranderen als jij toch wel erg leuk bent. Zorg er in ieder geval voor dat je geen ongepaste dingen doet of dingen gaat door duwen.


    Your make-up is terrible

    okay ik vind ook al best wel lang een meisje leuk ik ben begonnen met vertellen dat ik op meiden viel, weetjewel dan kan je ook al peilen hoe ze daar over denkt en ook een goede aanleiding om te vragen op welk geslacht ze valt. Verder als je zeker weet dat ze hetero weet ja dan is het eigenlijk het beste om er gewoon.. proberen over heen te komen maar als je niet niet weet is dat misschien iets wat je eerst kunt vragen. Bevriend met haar raken misschien, haar beter leren kennen etc?


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou eerst haar mening over homoseksualiteit peilen...als die positief is, dan haar vertellen dat ik bi ben (i am, soooo)...en dan casual naar die van haar vragen :)

    Good luck :) whatever you decide to do ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Erachter komen of ze op meiden of jongens valt. Research that shit like a boss. And yea, dan kun je altijd nog proberen stappen te ondernemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij, niet-hetero-sexuelen, hebben minder kans om verkering te krijgen met onze crush, omdat de kans groot is dat die op een ander geslacht valt. Oftewel, we zijn gedoemd om alleen te blijven.
    Oke, dat is niet waar, maar je zult moeten accepteren dat het waarschijnlijk niets word.
    Even though, succes!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Hashirama schreef:
    Erachter komen of ze op meiden of jongens valt. Research that shit like a boss. And yea, dan kun je altijd nog proberen stappen te ondernemen.

    + Dit sowieso.
    Ik zou in elk geval hechter proberen te worden met degene en niet zomaar de bom laten vallen van; "Hey, ik ben bisexual en ik vind je leuk. Daten?" 8D. Je kunt al wel zeggen dat je op meiden en gozers valt, if you dare.


    Quiet the mind, and the soul will speak.