• Ja, ik ben een meisje en verliefd op een ander meisje, voor de duidelijkheid.

    Al meer dan een jaar weet ik dat ik zowel op jongens als meisjes val. Ik ben out bij een vriendin maar voor de rest bij niemand. Maar nog nooit was ik echt verliefd, tot nu. Ik denk niet dat heel veel mensen mij hiermee kunnen helpen omdat de meeste mensen hier denk ik niet bi of iets anders zijn, maar alle hulp is gewaardeerd. Wat moet ik nu doen? Voor zover ik weet valt ze niet op meisjes, al lijkt het soms wel zo. Het is al moeilijk genoeg om te weten te komen of een jongen je leuk vindt, laat staan een meisje als je zelf een meisje bent. Tips? Alvast bedankt (:


    A simple smile can cure everything.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 16:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het zelf ook even gehad, hoewel 'even' in dit geval een half jaar was. Ik was verliefd op een van mijn beste vriendinnen. Maar uiteindelijk heb ik dat laten gaan, gewoon omdat ik onze vriendschap niet wilde verpesten. Bovendien had ze een vriendje.
    Maar ik wil je graag laten weten, laat zoiets niet voorbij gaan! Als je echt iets voor haar voelt, maak het haar langzaam duidelijk. En vooral omdat ze zich (voor zover ik begreep uit je verhaal) ook wel als iemand die verliefd is op meisjes. Ik zou ervoor gaan! <3
    Good luck(krul)

    Marshall schreef:
    Begin maar eerst om te zeggen met dat je bisexual bent tegen haar en wacht haar reactie af.
    Ik ben wel bisexual, btw x'D Niet dat je denkt dat hier alleen hetero's op deze site zitten.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO