• Once upon a time...

    Welkom in het officiele Disney-topic. In dit topic kan je alles kwijt over de grootste sprookjesgigant ter wereld. Praat hier over de sprookjes, films, acteurs, liedjes, foto's, prinsen, prinsessen, goederiken, slechteriken, en ga zo maar verder.

    Those who live the magic

    Allastor ~Flounder, Belle, Chip, Abu, Bambi
    Anguish ~Carl&Ellie&Russel, Winnie The Pooh, Quasimodo
    Atlantica ~Stitch, Kuzco, Mike Wazowski, Jack Sparrow&Will Turner, Mulan&Mushu, Scar&Simba
    Avarosa ~Belle
    Baelfire ~Eugene, Rafiki, Carl&Kevin&Russel
    Barnabas ~Beauty and the Beast, Mulan, Tangled
    Constante ~Ariel, Belle&Cogsworth, Captain Jack Sparrow, Genie, Prince Caspian&Squeakers, Meeko&Flit&Percy
    Delish ~Megara, Jasmine, Maleficent, Mulan, Pocahontas
    Escritura ~Belle, Rapunzel, Pocahontas, Mulan, Simba
    Frodo ~Ariel, Mulan, Belle, Sleeping Beauty, Jasmine, Rapunzel
    Graphique ~Frank&Frey&Fixie, Winnie the Pooh
    HuIIabaIoo ~Mulan & Mushu, Mr. Smee, Dopey & Grumpy, Kidagakash&Milo&Mrs. Packard
    Ivyrise ~Flynn Rider, Jack Sparrow, Maximus, Olaf.
    Jackman ~Simba&Timon&Pumba
    Jaimes ~Stitch, Aurora, Peter Pan, Alice, Captain Jack Sparrow, Chip&Dale
    Johnlock ~Beauty&Beast, Merlin, Franky&Frey, Baloo, Pocahontas
    Kaa ~Stitch, Timo&Pumba, Mowgli, The Rescuers, Tangled, 101/102 Dalmatians
    Kida ~Belle, Kida, Pain&Panic, Tinkerbell, Scar
    Kirschtein ~Eugene Fitzerherbert, Morph, Koda
    Lazhar ~Maximus&Pascal
    Lissandra ~Berlioz&Duchess, Rapunzel&Flynn&Maximus
    Mebarak ~Simba&Scar, Jasmine, Tinkerbell, Duchess, Bambi, Baloo
    Nicotine ~Eugene
    Orchard ~Pascal, Merida, Bolt, Nemo, Aristocats, Wall-E
    Petyr ~Captain Jack Sparrow&Philip
    Pumbaa ~Koda, Pumbaa, Eugene Fitzherbert&Maximus, Captain Jack Sparrow, Captain Hook, Tantor
    Quies ~Timon&Pumba& Rafiki, Abu&Genie, Jack Sparrow, Dory, Pascal
    Reigning ~Meeko&Pocahontas&John Smith, The Evil Queen, Scar.
    Ribery ~Scar, Quasimodo&Frollo&Clopin&Esmeralda, Belle
    Samifer ~Scar, Frank&Frey, Sebastian
    Sillage ~Stitch, Peter Pan, Frozen, Snowwhite, Knabbel&Babbel, Scamp&Angel
    SnowFrost ~Jack Frost, Sven&Anna, North, Jack Sparrow, Belle
    Starkey ~Giselle, Tiana&Naveen&Ray, Peter Pan&Tink, Fairy Godmother, Mushu, Elsa&Olaf&Kristoff
    Zaiphon ~Mushu&Cricky, Frozen, Simba&Mufasa, Hercules, Maximus&Pascal


    Our magical soundtrack

    ~Original Intro~
    ~New Theme~
    ~Disney Medley~
    ~One Man Disney Movie~
    ~Ever Ever After~
    ~Infinite Magic~







    Laat je betoveren door deze magische wereld, en herleef je jeugd.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 21:25 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 jan 2014 - 21:07 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Iel.. Ik vind dit zo een slap aftreksel..


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ja inderdaad, gekke talen zijn de max! En dat filmpje is echt geweldig :)
    NIET dat hierboven, dat is inderdaad een slap aftreksel ;p ik had het over die Hawaiian Rollercoaster ^^

    Mag ik trouwens op de lijst alsjeblieft?
    My favorites: Timon&Pumba, Rafiki, Sebastian, Abu&Genie, Mulan, Jack Sparrow, Dory, Wall-E, Pascal

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 14:08 ]


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Arendelle schreef:
    (...)

    Nog niet gevraagd, denk ik ;3
    Maar ik ben al enkele keren in Disneyland Parijs geweest, en 2 keer naar Disney World in Florida, en die vond ik veel leuker. Meer magie, alle merch was veel goedkoper en veel meer facecharacters daar.

    Maar 4 dagen echt Disney? De laatste keer hebben wij heel het gewone park op 1 dag gezien :W

    Yup. Wanneer was je toen gegaan dan? Want de laatste keer dat ik ging was ik 9 en kon je over de koppen lopen. Dat is een van de weinige dingen die ik me daar nog van herinner :'). En ach, ik verdien geld genoeg, dus daar gaat het me niet om. (; Vier dagen funtime, ik vind et helemaal prima.


    ars moriendi

    Ubiquitous schreef:
    Iel.. Ik vind dit zo een slap aftreksel..


    Ah bah.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Ah bah.


    Haha ja echt hè, het was ook een poosje in Nederland op TV, volgens mij was dat in de tijd dat ze ook ineens kwamen met Amazing Spiez! Wat dan weer een slap aftreksels was van Totally Spies.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Haha ja echt hè, het was ook een poosje in Nederland op TV, volgens mij was dat in de tijd dat ze ook ineens kwamen met Amazing Spiez! Wat dan weer een slap aftreksels was van Totally Spies.


    No they didn't D:
    Totally spies is awesome, waarom zouden mensen dat willen verpesten..


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    No they didn't D:
    Totally spies is awesome, waarom zouden mensen dat willen verpesten..




    Jerry is hierin een dwerg, je ziet het niet zo goed in deze episode, maar hij heeft echt raar korte beentjes.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Robbery schreef:
    (...)
    Yup. Wanneer was je toen gegaan dan? Want de laatste keer dat ik ging was ik 9 en kon je over de koppen lopen. Dat is een van de weinige dingen die ik me daar nog van herinner :'). En ach, ik verdien geld genoeg, dus daar gaat het me niet om. (; Vier dagen funtime, ik vind et helemaal prima.


    Het einde van de zomervakantie, drie of vier jaar geleden ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik weet niet of jullie dit al kennen, maar hier vind je echt geweldige crossovers


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik zal straks alles bijvullen (namen, blogs etc)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    ook nog een toffe disney site is blogs.disney.com en dan vooral die 'oh my disney' sectie, daar staan altijd wel toffe dingen tussen :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Die lijst, is dat van wie je favoriet is of hoe gaat dat in zijn werk?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Die lijst, is dat van wie je favoriet is of hoe gaat dat in zijn werk?


    Ja, je geeft je lievelingspersonages op (maximaal 6 verschillende films) en ik zwier ze erin :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Abu schreef:
    Haha, ja inderdaad, gekke talen zijn de max! En dat filmpje is echt geweldig :)
    NIET dat hierboven, dat is inderdaad een slap aftreksel ;p ik had het over die Hawaiian Rollercoaster ^^

    Mag ik trouwens op de lijst alsjeblieft?
    My favorites: Timon&Pumba, Rafiki, Sebastian, Abu&Genie, Mulan, Jack Sparrow, Dory, Wall-E, Pascal


    Liefst maximaal 6 verschillende films, anders wordt het nogal lang en dan klopt de lay-out niet ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.