• Volgens mijn moeder ggrrrr :S

    Ik wil hem nu al 2 jaar en van mijn vader mag het maar van mijn moeder Ownee!

    Ze vind het asociaal,Naja ze vind hem alleen mooi als ik 18 ben hellow 18!
    Ik ben nu bijna 15..

    Maar goed hoe reageerd jullie mams op piercings?En weten jullie goede acties op je mama iets minder agresief van piercings te maken (: ?

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mijn moeder zei zelf tegen mij; 'Je mag wel een piercing.' Maar ik wil niet. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Scrubs schreef:
    Mijn moeder zei zelf tegen mij; 'Je mag wel een piercing.' Maar ik wil niet. ;'D


    Ik jou moeder lenen?:P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Mijn ouders vinden dat ik dat zelf moet weten, maar dat mag ook wel (ik ben 20). Maar ze vond mijn tongpiercing wel eng xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    'k Geef je moeder groot gelijk :'D
    In een paar jaar kan je kijk op jezelf en piercings flink veranderen. Vaak kiezen mensen voor piercings omdat ze het tijdelijk leuk vinden. Zo wou ik een hele lange tijd geleden een navelpiercing, nou ben blij dat het er niet van is gekomen x]
    Piercings staan me niet.
    Mijn moeder moet niks van piercings hebben. En ze probeert me min of meer seks te verbieden tot m'n 24ste. Joepie.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2010 - 17:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    JimatHatiku schreef:
    (...)

    Ik jou moeder lenen?:P


    haha, dat wil je niet.
    Ze is een beetje streng. ;'D


    Smiling but close to tears.

    Mijn moeder zei precies hetzelfde.
    Mijn vader boeit het niet echt :3


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    HAHAH laten we daar niet over beginnen :x
    Toevallig wilde ik laatst een tongpiercing. Dus ik vroeg savonds aan tafel tegen me pa -want die wist er al van-. "Pap, ik zou van jou toch een piercing mogen?". "Ja, waar wil je hem hebben dan?", vroeg mij vader. "WAT WIL ZE?", zei m'n moeder. "Een piercing", vertelde mijn vader. "Ohnee, daar komt niks van in! Ze is nog maar veertien, Nee [vaders naam] ze mag hem niet!".
    Ze is de rest van de week boos op me geweest ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    HAHAH laten we daar niet over beginnen :x
    Toevallig wilde ik laatst een tongpiercing. Dus ik vroeg savonds aan tafel tegen me pa -want die wist er al van-. "Pap, ik zou van jou toch een piercing mogen?". "Ja, waar wil je hem hebben dan?", vroeg mij vader. "WAT WIL ZE?", zei m'n moeder. "Een piercing", vertelde mijn vader. "Ohnee, daar komt niks van in! Ze is nog maar veertien, Nee [vaders naam] ze mag hem niet!".
    Ze is de rest van de week boos op me geweest ;o



    ö

    Heb jij dit verhaal ergens als een verteld ?:P

    maar goed wat erg!Zo is het ook weer niet bij ons,ik zeg gewoon "Mam,Over de piercings he".
    Zegt ze "Jaaaaaaa,Wat is daar mee?".
    "Mag ik er een?"Vraag ik superlief.
    "Nee"Zegt ze kort af en gaat verder met eten.
    "Ik mag wel van papa"Ga ik door.
    "Ga je toch lekker bij je vader wonen"Zegt ze.
    En dan is ze 1 uurtje boos :P


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik mocht van mijn moeder ook niet een piercing voor mijn 18e, omdat ze denkt dat het een trend is. Maar nu heb ik haar zo ver dat het mag op mijn 16e verjaardag. Dus nog 2 jaar wachten. En dan op mijn 16e wil ik hem dan al 4 jaar, dan heb ik wel lang genoeg gewacht? ;x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    JimatHatiku schreef:
    (...)


    ö

    Heb jij dit verhaal ergens als een verteld ?:P

    maar goed wat erg!Zo is het ook weer niet bij ons,ik zeg gewoon "Mam,Over de piercings he".
    Zegt ze "Jaaaaaaa,Wat is daar mee?".
    "Mag ik er een?"Vraag ik superlief.
    "Nee"Zegt ze kort af en gaat verder met eten.
    "Ik mag wel van papa"Ga ik door.
    "Ga je toch lekker bij je vader wonen"Zegt ze.
    En dan is ze 1 uurtje boos :P
    Ja, dat verhaal heb ik al eens verteld hier (cat)


    it's so empty living behind these castle walls

    Van mijn moeder mag dat pas als ik het huis uit ben. Maar ik ben nog jong en misschien veranderd haar mening nog wel. Ik hoef er voorlopig nog geen, mijn vader heeft niet veel meer te zeggen...


    your eyes are like stars in the night.

    Washington schreef:
    (...)Ja, dat verhaal heb ik al eens verteld hier (cat)


    whaha jah kwam me al bekend in de oren voor xD
    Maar goed wat voor slijmacties heb jij allemaal al gebruikt :P?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Van mijn moeder mag ik pas een piercing als ik 16 ben, mijn vader maakt het niks uit. Maar ik hoef geen piercing. ;p


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Asociaal? Wat heeft dat in hemelsnaam met een lippiercing te maken?

    Ik vind het wel goed dat ze je nog even laat wachten, dan ben je er zeker van dat je er écht eentje wilt. Wie weet draai je nog wel bij, en vind je het volgend jaar niet mooi ofzo.
    (Zelf zou ik er nooit eentje zetten, ik vind het lelijk en het is pijnlijk.)


    If we had not a soul, music would have created it.

    Van mijn ma mag ik er pas een als ik 18 ben.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.