• Een RPG in Midden Aarde! Ja, awesome toch?
    Drop hier een paar geniale ideeën en misschien kunnen we dan een episch verhaal bedenken dat niet na een paar weken zal doodbloeden. :’)

    Ik zal alle ideeën hier wel neerzetten, dan kunnen we stemmen ofzo. :’)

    Ideeën die geopperd zijn:
    - Thorin is koning onder de berg geworden en wordt net zo gierig als zijn grootvader. Men wil hier iets aan doen.
    - De One ring is in tweeën gespleten. Sauron heeft de ene helft, het andere helft ligt in de tunnels van Moria. De dwergen vinden het en verwerken het in een kroon voor de dwergenkoning.
    - Frodo heeft gefaald in het weggooien van de ring. Sauron is aan de macht gekomen en een groepje moet op zoek naar een oud voorwerp waarmee ze zich tegen hem kunnen verweren.
    - Een tovenaar heeft een voorspelling gedaan dat alle ringen vernietigd moeten worden als de One ring is weg geworpen, omdat alleen dan al Saurons macht verdwijnt. Gandalf ontdekt dit tijdens Frodo’s queeste en een groepje gaat op zoek naar de andere ringen.
    - Smeagol heeft de ring nooit gevonden en hij is in handen gekomen van een (vrouwelijke?) vijand. Een reisgenootschap uit verschillende volken wordt samengesteld om de ring af te nemen.
    - Een draak heeft bezit genomen van een dwergenstad en doet uitvallen naar omliggende dorpen. Van mensen, van dwergen, van elfen. Afgezanten van verschillende rassen komen samen om iets aan dit probleem te doen, niet wetend dat de draak een handlanger is van Sauron, wiens krachten langzaam terugkeren. Dit speelt zich tegelijk af met de hobbit, alleen zullen nu niet alleen de dwergen iets aan dit probleem doen.




    NOTE: NIET IEDEREEN WEET HOE DE FILMS/BOEK VAN DE HOBBIT AFLOPEN, DUS PAS OP SPOILERS! DAAR IS EEN MOOI KNOPJE VOOR. ;D

    [ bericht aangepast op 21 dec 2013 - 21:47 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Laconiek schreef:
    Wanna have!


    overal te koop, bol.com, bruna andere boeken winkels :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik wil ooook haha! Ze lijken me allemaal wel heel leuk!

    Het speeltopic

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 0:16 ]