• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    CityOwl schreef:
    Okeej, die mcflurry viel echt vet erg tegen. Bah, bah, bah brrrrr.... BAH

    Toch niet die McFlurry Brownie he? :l


    Caution first, always.

    Oropher schreef:
    (...)
    Toch niet die McFlurry Brownie he? :l


    Jupp, die ja. Ik vind hem zo tegenvallen :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je beseft het nu pas, ik heb je al zoveel kansen gegeven. Je maakt het me alleen maar moeilijker, ik wil niet terug.
    Dan had je je niet zo moeten gedragen toen het er nog wel was. Je behandelde alsof ik niemand was.

    Een heel weekeind fulltime werken is vermoeiend, ik spreek uit ervaring.


    Joy is not in Things, it is in us.

    Deilia schreef:
    Iedereen op Quizlet voelt zich altijd een engeltje. Massas zijn altijd kwaadaardig.

    That's pretty much the truth.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Somniar it is.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik heb het geduld hier even niet voor. :')


    :)

    Handig gedaan, dit. Ben trots op je. --"


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Volgens mij heb je geen idee hoeveel je voor me betekend.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zo'n koppijn. Maar dat gaat snel weg met mijn wonderkoffie! *.*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sommige mensen zijn écht levenloos. Nog levenlozer dan ik, bedoel ik, en dan moet het al vreselijk erg zijn. Wie post er nou letterlijk om de twee minuten een status op Facebook? - -"


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I don't wanna work. Niet studeren, niet werken. Gewoon vakantie. Ugh D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    No. Stop it. You're killing me. No. I. Don't. Like. This. STOP.


    :)

    Deilia schreef:
    Iedereen op Quizlet voelt zich altijd een engeltje. Massas zijn altijd kwaadaardig.

    Ik een een engeltje? Lol. Nooit en dat zal ik ook nooit beweren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb echt zin in nog meer koffie. Koffie, koffie, koffie! D: Gimme moreee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.