• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, stop met dat overdreven gejank van je!
    Ik word echt agressief van je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    echt dafuq...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Eindelijk thuis.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ga ik me nu weer een beetje misselijk voelen van mijn eigen ideeën? Mijn brein is af en toe echt fucked up...


    Stenenlikker

    Ik moet naar de wc maar ik ben te lui argh it's driving me nuts.


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers

    Jezus, bijna één van onze poezen dood gegaan vandaag pff

    Rest in peace, Sophie.

    Al was je nog maar tien weken, ik was trots om jouw achternicht te zijn. Je was een vechtertje, maar kon niet op tegen jouw ernstige ziekte. Ik denk aan je.
    Ik hou van je.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    You have alot to learn, and I hope you never do.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik voel me helemaal blij wanneer ik zie dat je me een berichtje hebt gestuurd, en dan ga ik binnenkort ook nog eens naar je toe!
    Echt, ik begin je bijna te zien als een beste vriend. Hoewel, ik betwijfel of jij mij ook zo ziet. Ik denk dat ik maar ''een van de vele vrienden'' voor je ben. Toch ben jij speciaal voor mij, omdat je me niet veroordeeld, en er voor me bent. En omdat ik weet dat als er dingen mis zouden gaan, dat jij de helemaal naar me toe zou komen om er voor me te zijn. Toch? Hoewel... nu ik dit zo typ en me bedenkt waar je woont.. Damn, nu wordt ik weer onzeker... Toch ben je speciaal voor me, want je bent een soort vriend die ik vroeger wel heb gehad maar ben kwijtgeraakt. Maar ik denk niet dat ik jou snel kwijt zal raken als vriend. Dat hoop ik althans niet.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Don't tell me what to do, don't tell me what to say. You don't own me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stop met zappeeeen. Ik wilde NCIS LA kijken.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ghaaa. De 2e keer The Hobbit was ook nog erg goed te doen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    vandaag was echt zo leuk :3. staat echt in het lijstje van een van de leukste verjaardagen ooit :3 thanks Nikki en Mitchell. vond het echt leuk dat jullie er waren!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Damn it, mijn kat heeft de schuifdeur weer opengemaakt en nu tocht het.


    Stenenlikker

    Waarom probeer ik dit weg te stoppen en te vergeten? En waarom lukt mij dat zo goed? Ik heb niet eens moeten huilen nadat je me uitgescholden had en duidelijk maakte dat ik een waardeloos persoon ben.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 23:22 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it