• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh God, what have I done e.e


    Caution first, always.

    Je had er bij moeten zijn deze avond...Dan was het misschien nog leuker.(no_chears)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rot op, zenuwen. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Cup of thea with a chocolate chip cookie. :] Laat me altijd het best ontspannen.

    Godverdomme. Omdat de cornflakes niet meer goed zijn - wat had je gedacht, hij zit daar al máánden - moet mijn vader gauw naar de bakker om croissants te gaan halen en reken ik tot ik er gek van word omdat ik er al voor gespoten heb. Thank you very much, diabetes. ><

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 9:50 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mweh.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien is het wel beter om helemaal niet meer te praten, dan om steeds zo te praten...

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 0:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I am the son and heir
    Of nothing in particular-

    Briljante tekst


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Waarom nodig je haar ook uit? Ik had juist zo'n zin in een dagje met z'n tweeën.


    I am an idiot, I move.

    Yeah, fuck you. Als jullie niet eens wat noordelijker willen komen, terwijl ik degene ben die het steeds probeert te regelen, dan kom ik wel gewoon niet. Stik er in.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja hoor, je vraagt iets aan iemand anders over mij, terwijl ik een kamer ernaast zit. Je had het net zo goed aan mij kunnen vragen. Lafaard.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Pure kattenliefde. Zolang er maar iets eetbaars tegenover staat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    *Sigh* no vacation for me. (no_chears)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik durf niet meer, maar ik ben er bijna. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Waarom zit er op irritante mensen geen uitknop?


    I dress to kill, but tastefully