• - 300 woorden
    - ABN
    - Alternate World/Actie
    Hé, laatst opende ik dit topic en nu wil de RPG, naar de film Origin: Spirits of the Past,
    gaan uitwerken. Alleen loop ik een beetje vast en vroeg me dus af of jullie zouden kunnen helpen (:


    Dit weet ik zeker:
    300 jaar geleden was er een DNA experiment met planten om er voor te zorgen dat deze ook in de meest barre omstandigheden konden overleven. Dit experiment mislukte, de planten kregen een eigen wil en werden agressief. Bijna de hele mensheid ging ten onder en de paar mensen die het overleefden hebben moeite om te overleven met het onrustige bos.
    Eén groep mensen leeft in harmonie samen met het bos (en de Zruids die de personificatie zijn van het bos), dankzij een verstandshouding krijgen zij water van de Zruids. Deze mensen hebben Neutral City opgebouwd. Een vrij trieste stad met veel armoede en ze leven vrij ouderwets.
    De andere groep mensen die de stad Laguna hebben opgericht willen zich juist bevrijden van de onderdrukking van het Bos, willen het weer zoals voorheen hebben. Deze mensen hebben allemaal high tech spul en het bestaat uit één en al fabrieken, hierdoor is de lucht zo vuil dat de mensen speciale kleding dragen met een col die ze over hun mond en neus kunnen trekken wanneer ze naar buiten gaan.
    En er is een markt waar mensen uit Neutral City én uit Laguna terecht kunnen.


    Nu twijfel ik hierover:
    - Hoe krijgen we mensen van Neutral City & Laguna samen?
    - In de film was het zo dat er mensen, vlak voordat het Bos alles overnam, werden 'opgeborgen' in Stayfield en nu 300 jaar later ontwaakten in een ineens heel andere wereld. Dit is een optie, maar dan heb je wel drie groepen mensen en dat is lastig.
    - Het is een optie om bijv. RPG'ers te kunnen laten kiezen dat ze of iemand uit het 'huppelepup'-team (soldaten) van Laguna kunnen worden, die op een speciale missie zijn gestuurd om iets uit Neutral City te halen/ze te bespieden/weet ik veel wat, of dat ze iemand uit Neutral City kunnen zijn.

    Iemand nog ideeën? (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zet het even bij mijn topics, ik kom net van een feestje en kan even niet zo helder denken, haha. Ik onderneem nog een poging later.


    Your make-up is terrible

    Hmm, ineens geen animo meer?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien kan je de RPG laten draaien om de mark waar beide partijen komen, al vind ik het idee van de spionnen ook wel leuk..


    Your make-up is terrible

    Hmm, de spionnen kunnen ook bij een bepaald bedrijf moeten infiltreren oid.. Bah, best lastig dit. De basis is er, nu de rest nog.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het wel interessant, maar ik weet er niets voor.. Als ik nog op iets kom zal ik het je vertellen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.