• "What has been proposed is that in lieu of eliminating the entire Capitol population, we have a final, symbolic Hunger Games, using the children directly related to those who held the most power." ~ Coin.
    Suzanne Collins, Mockingjay.


    24 children from the Capitol.
    Children and grandchildren of famous Capitol people.
    Each with their own look at the Games.
    Each with their own story.
    But all with the same future.
    Besides the winner.

    And may the odds be ever in your favor.




    Rolverdeling:



    Bondgenootschappen:
    ~ Mehelia, Tigerlily en Gionni (Latier, Celebration en Gilbertson)
    ~ Osiris en Lorna (Latier en Gilbertson)
    ~ Felicity, Calix en Jillana (Hanaemi, Wilted en Kayal)
    ~ Fellin en Millicent (Raccoon en Inermis)
    ~ Sky en Elijah (Kendizzzzle en Inermis)
    ~ Luke, Feywha en Yuuta (XLeaves, Rawiyah en MyHome)



    Spullen bij de Hoorn Des Overvloeds:

    Zwaard
    - Gionni
    - Lily

    Boog
    - Millicent
    - Mehelia

    Pijlenset(7 pijlen)
    - Mehelia
    - Millicent

    Slaapzak
    - Osiris
    - May

    Rugzak met vlees, fruit, brood, fles water(500 mL)
    - Lorna
    - May

    Rugzak met touw, zeil, bestekset, jodium
    - Fellin

    Messenset
    - Felicity
    - Elijah
    - Jillana

    Speer
    - Sky

    Bijl
    - Yuuta

    Mes
    - Feywha
    - Calix
    - Luke

    Brood
    - Fellin
    - Lily
    - Luke

    Waterfles (1 L)
    - Jillana
    - Calix

    Lege fles (1 L)
    - Felicity
    - Elijah

    Zakje gedroogd vlees
    - Yuuta
    - Sky

    Zakje gedroogd fruit
    - Lorna
    - Feywha

    Zakje bouillonblokjes(10)
    - Osiris

    Zak met vier appels
    - Gionni



    De arena:


    Het donkere deel water is minstens 2,50 meter diep en alleen te doorwaden als je kunt zwemmen. De rivier is minstens 100 meter breed en valt niet goed over te steken voor niet al te beste zwemmers. Het dunne, lichte streepje, is de enige plek waar het water ondiep is. Hier is het 1 meter diep en dus makkelijk te doorwaden. Je moet echter wel weten dat dit stuk er is. Het stukje is niet meer dan 1 meter breed.
    Het klimaat in de arena: Zeer warm, 's nachts zeer koud. De bomen in het bos zijn loofbomen. Er zijn geen planten of struiken. De duinen zijn minstens 6 meter hoog.
    De arena staat in een soort kloof: Om de ovale arena zitten hoge, rechte bergwanden waar niet tegen op te klimmen valt.




    Rollentopic.
    Speeltopic 1.




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 15:25 ]


    :)

    Mon tops!
    Ik heb ziiiin in de RPG (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb er ook zin in. Nog maar twee rollen, en één rol moet nog ingevuld worden. (:

    - Zou iedereen hier dan even de bondgenootschappen door willen geven? Dan zet ik dat in de beginpost.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 11:31 ]


    :)

    Moeten ze persé allebei ingevuld zijn? (zou natuurlijk wel leuk zijn)
    Heeft Mehelia dan een bondgenootschap met Gionni & Lorna met Osiris, zoals je voorstelde?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    Moeten ze persé allebei ingevuld zijn? (zou natuurlijk wel leuk zijn)
    Heeft Mehelia dan een bondgenootschap met Gionni & Lorna met Osiris, zoals je voorstelde?

    Ik vind het goed!
    En het hoeft niet persé, maar zou inderdaad wel leuk zijn. Als vanavond de rollen nog niet ingevuld zijn, start ik de RPG gewoon.


    :)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Ik vind het goed!
    En het hoeft niet persé, maar zou inderdaad wel leuk zijn. Als vanavond de rollen nog niet ingevuld zijn, start ik de RPG gewoon.


    Haha, okay (:
    Ik vraag me wel af hoe lang Gionni tegen Mehelia's eeuwige naïefheid gaat kunnen :P


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hwin schreef:
    (...)

    Haha, okay (:
    Ik vraag me wel af hoe lang Gionni tegen Mehelia's eeuwige naïefheid gaat kunnen :P

    Gionni kan overal tegen.. :Y)


    :)

    Mijn Topics!
    Ik kan denk ik vandaag niet reageren, want er komt een vriendin later de dag.. :Y)

    Gilbertson schreef:
    (...)
    Gionni kan overal tegen.. :Y)


    Haha, dat is goed in Mehelia's geval (:
    Nog even een vraagje: is er een lijst over wat je bij de hoorn kunt nemen, of mag je gewoon nemen wat je wilt, met een verwonding (die overigens groot genoeg is voor dat ding)?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hi c:


    El Diablo.

    Kayal schreef:
    Hi c:

    Geen idee of je het gezien hebt, maar Felicity wilt wel in het bondgenootschap met Jillana. :'D
    Ik zie dat je het gelezen hebt; Felicity en Jillana zitten samen in een bondgenootschap!

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 11:33 ]

    Hi everyone. c:

    Hwin schreef:
    (...)

    Haha, dat is goed in Mehelia's geval (:
    Nog even een vraagje: is er een lijst over wat je bij de hoorn kunt nemen, of mag je gewoon nemen wat je wilt, met een verwonding (die overigens groot genoeg is voor dat ding)?


    Ik zal een lijst maken zodra alle rollen ingevuld zijn, dan zet ik die lijst hier en kunnen we het verdelen. Maar ik wil het wel realistisch houden; dus een verwonding zou wel fijn zijn. Het hoeft echter niet heel ernstig te zijn, maar zoals ik al zei: Realistisch.
    Zodra alles is besproken maak ik het Speeltopic aan en geef ik de kaart van de arena.
    De doden zal ik trekken uit een bak met lootjes. Dit zal er ongeveer één per week zijn. Als iemand zich niet aan de regels houd en dat na waarschuwingen niet verbetert, zal ik diegene ook laten sterven.
    (:


    :)

    Min topica's :'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics^^ Millicent is set :3
    Wie wil er nog een bondgenootschap met Elijah?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Fellin is ook af :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT
    En zouden Mehelia en Gionni zin hebben in een bondgenootschap met Lilly?


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .