• Wat gaan jullie eten met kerst? Pizzaretten, gourmetten, fonduen en barbecueën valt allemaal af. Eerste kerstdag gaan we gewoon Chinees eten bij mijn vader, maar dan hebben we nog tweede kerstdag bij mijn moeder. Wat is leuk, gezellig en niet meteen te duur (uit eten gaan valt dus eigenlijk ook af).


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb geen idee hoe het zondag zit (al zal ik misschien niet mee-eten of later mee-eten, omdat ik mee ga helpen met een actie voor Serious Request Apeldoorn). Maandag ga ik koken en daar heb ik al vet veel zin in, moet nog gaan verzinnen wat we gaan eten. ^^ En dinsdag: géén idee, want mama kookt en ze wist het nog niet x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Gourmetten for life


    Firm believer of all that is magic

    Vier gangen diner gekookt door de hele familie op Tweede Kerstdag. Ik moet werken op de eerste, dus dat wordt pizza in de oven waarschijnlijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen idee, ik ga eten bij mijn schoonfamilie. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben in frankrijk op wintersport met de kerst dus wij eten gezellig zoals altijd in het schattige restaurantje in ons mini-dorpje :P


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga 2e kerstdag soort van gourmetten in wokpannetjes.
    Misschien is tapas wel een idee? Allemaal kleine hapjes ofzo.


    Alleen maar tranen van geluk

    We zouden eigenlijk met oma, opa en oma lekker eten bij ons.
    Eerst lekker soep dan kiprollade met gebakken aardappels en groenten en als toetje ijs.

    Maar gezien oma dan wss in het ziekenhuis ligt weet ik het niet );

    Tweede kerstdag ga ik frietjes halen want dan zijn mn ouders weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Voor nu is het plan om op Tweede Kerstdag kalkoen te gaan eten met patat en nog iets erbij met de hele familie. Eerste kerstdag weet ik nog niet.

    Dus misschien kan jij bijvoorbeeld het hoofdgerecht maken en je moeder het nagrecht. Bijvoorbeeld, Kalkoen met aardappelpuree plus groenten die jullie lekker vinden en dan als toetje een puddig of zo'n tulband cake en die dan mooi versieren. Die cake kan je ook een dag van tevoren maken.


    Physics is awesome

    Kerst is de enige keer in het jaar dat we sticky toffee pudding eten 😎


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Tuena schreef:
    Gourmetten for life


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Omg, yas, ik heb echt iets suuuuuperlekkers gevonden: yummieeee en het voorgerecht, omg.
    Ik moet alleen nog een lekker en lactosevrij nagerecht verzinnen, want tiramisu is echt één bom met lactose en ik weet nu al een aantal mensen die dat niet lekker gaan vinden...


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    Omg, yas, ik heb echt iets suuuuuperlekkers gevonden: yummieeee en het voorgerecht, omg.
    Ik moet alleen nog een lekker en lactosevrij nagerecht verzinnen, want tiramisu is echt één bom met lactose en ik weet nu al een aantal mensen die dat niet lekker gaan vinden...


    Misschien is dit een leuk idee (:


    26 - 02 - '16

    Bay schreef:
    (...)

    Misschien is dit een leuk idee (:

    Oeh, het ziet er heel tof uit, maar ik ben zelf niet zo'n fan van amandelspijs :x


    Deep inside, I've never felt alive

    Gevulde paprika en tomaten maken. Met friet of aardappelroosjes. Daarbij dan sperziebonen en rode kool. ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    1ste Kerstdag kookt m'n vader voor mijn broer, zichzelf en ik. Mijn moeder moet dan werken (horeca). Weet zo alleen niet wat we gaan eten.
    2de Kerstdag lekker gourmetten, want dan is mijn moeder gewoon thuis ^^.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO