• Hoi ^^

    Ik heb gisteren met mijn verjaardag van DarkSavior en Mijn zus een Sony E-Reader PRS-T2N gehad. Ik kan niet wachten om hem te gebruiken maar ik wil er wel een goede cover voor hebben!
    Nou heb ik de vraag dus wie deze e-reader misschien heeft, en waar ze een cover gekocht hebben. Ik heb wel bij bol.com gekeken maar ik vond niet echt leuke en goede cover voor een redelijke prijs. Nou heb ik een budget van 20-30 euro. Het liefst niet hoger.
    Dus heeft iemand tips? ^^

    x


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dit misschien wat?

    ebay? saturn? media markt?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk cadeau.. ik heb zelf de PRS-T1. Het hoesje dat ik eromheen heb is een leren hoesje met lampje (die het overigens niet super goed doet hoor), maar die is tussen de 40 en 50 euro.. Helaas heeft de hond er nog niet zo heel lang geleden een hoekje er vanaf gekauwd.. Maar hier kan je even kijken.. die standaard is niet super goed.. ik klap hem altijd dubbel als ik wil lezen en nu wil ie niet meer dicht blijven zitten (ik heb wel de versie met lamp). Ik raad je dus aan om er een te kopen die vast kan maken met behulp van een magneetje of drukknopje ofzo

    Edit: deze ziet er wel leuk uit en valt binnen je budget.. het enigste nadeel van deze, vindt ik de manier waarop je reader 'vast' zit in het hoesje... (hij is er ook in het zwart/rood)

    [ bericht aangepast op 23 dec 2013 - 20:55 ]