• Ik ben gister voor de eerste keer naar de Primark geweest *O*
    Druk zeg! Een hele ervaring rijker x)

    Ben ik de enige hier die zo achter liep tot ik gister eindelijk naar de Primark ging (joehoe)?

    Ik ga altijd in Londen naar de primark. En dan meestal doordeweeks aangezien zaterdagen,vrijdagen en zondagen gewoon moord dagen zijn :-'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    De dichtstbijzijnde primark is anderhalf uur met de auto haha, ik ben er zelf ook maar 2x geweest, een keer in de meivakantie en een keer in een gewoon weekend, en dat verschil merk je echt heel erg.


    Die bij mij is 16 minuten met de trein en 10 minuten lopen van mijn school, haha.
    Maar ik was er vorig jaar in de kerstvakantie en het was druk, ik was ook in de herfstvakantie en dat was nog veel drukker (dan ga ik met mijn moeder of zusje die anders moeten werken/school hebben) maar als ik gewoon even op doordeweekse dag binnen loop merk je het wel.


    Your make-up is terrible

    Nee, hoor. Ik ben er in maart, in Londen, voor het eerst naar toe gegaan, maar zoveel vond ik er nou ook weer niet aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik vind de Primark helemaal niks. Het is druk en er is helemaal niks voor normale jongens, zoveel gay shit.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 15:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er ook pas 2 keer geweest. Zooo druk he, in vakantie en weekenden lijkt het net een mierennest.


    they come, they go

    Maandelijks! Ik woon namelijk dichtbij Hoofddorp, dus dat is met de auto maar een kwartiertje!


    To infinity and beyond •

    DarkSavior schreef:
    Ik vind de Primark helemaal niks. Het is druk en er is helemaal niks voor normale jongens, zoveel gay shit.


    De mannenafdeling bij de Primark is zo hipster-ish *-*
    Ik vind vooral kleine dingen als sieraden en panty's van de Primark chill. Al ga ik er niet al te vaak heen, 't is niet echt om de hoek of zo. Heb er een paar schoenen vandaan waar ik nu al een halfjaar op loop, prima kwaliteit voor achtien euro.


    i put the fun in funeral

    Tuala schreef:
    Ik ben er nog maar één keer binnen gewees, in Londen. Toen was het zo druk dat ik mezelf beloofd heb dat nooit meer te doen en tot nu toe heb ik me daar aan gehouden. (:


    Yes. De Primark in London is echt verschrikkelijk +.+ Er zijn er twee, en één daarvan is vier verdiepingen en toen waren mijn vriendinnen en ik elkaar kwijtgeraakt en moesten we vragen of ze hen wilden omroepen .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben er nog nooit geweest en ik denk ook dat het nog even gaat duren voor ik erheen ga. :')


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik ben nog nooit in een Primark geweest, er is geen Primark dichtbij ons! :c


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik ben er één keer geweest, in de herfstvakantie. Sommige dingen waren leuk, sommigen niet. De drukte viel mee, behalve bij de pashokjes. :') Een nadeel vind ik de maten. Die zijn best vreemd, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ben er ook nog nooit geweest hoor ; )


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben nog nooit in de primark geweest (en hopelijk blijft dat zo) niet echt een winkel voor mij xP

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 20:44 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben er één keertje geweest en toen raakte ik op slag overprikkelt en ben ik de winkel maar uit gegaan.


    26 - 02 - '16

    Ik vind daar soms helemaal niets leuks, en soms wel lol, maar bij mij zit er eentje 10 min met de bus/auto vandaan en die is vaak niet heel druk, dus vind ik het nog wel leuk. Alleen zou ik nooit in of rond de vakantie gaan en gelukkig kan ik door school ook gewoon doordeweeks haha


    As travars