• Ik ben gister voor de eerste keer naar de Primark geweest *O*
    Druk zeg! Een hele ervaring rijker x)

    Ben ik de enige hier die zo achter liep tot ik gister eindelijk naar de Primark ging (joehoe)?

    Ik ben er twee keer geweest, in het weekend. De eerste keer vond ik het naar mijn mening drukker. Waarschijnlijk kwam dat omdat ik toen niet wist welke maten ik moest nemen en ik geen hemd en panty onder mijn kleren aan had. De tweede keer heb ik daar wel wat van geleerd. :3
    Plus er komt er binnenkort een dichtbij mijn vader's huis. Nog geen tien minuten vanaf zijn huis en nog geen vijf minuten vanuit school als je fietsend bent..


    Do what people say you can't.

    Audacity schreef:
    (...)

    De mannenafdeling bij de Primark is zo hipster-ish *-*
    Ik vind vooral kleine dingen als sieraden en panty's van de Primark chill. Al ga ik er niet al te vaak heen, 't is niet echt om de hoek of zo. Heb er een paar schoenen vandaan waar ik nu al een halfjaar op loop, prima kwaliteit voor achtien euro.

    Jup, echt vreselijk. Het is leuk voor Nikki en zo, maar ik hoef er dus echt niet naar toe (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben er nog nooit geweest en eigenlijk heb ik daar ook niet zo'n behoefte aan. Het is niet echt mijn ding wat ik aangeprezen zie en hoor in filmpjes en van vrienden.


    Searching heavens for another earth

    Ik vond hem verschrikkelijk tegenvallen :[


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Bates schreef:
    Ik ben nog nooit naar de Primark geweest, dus je bent zeker niet de enige. n.n


    Ik ben er dus nog nooit geweest.... Lijkt me nogal druk daar.


    I dress to kill, but tastefully

    Bash schreef:
    (...)

    Yes. De Primark in London is echt verschrikkelijk +.+ Er zijn er twee, en één daarvan is vier verdiepingen en toen waren mijn vriendinnen en ik elkaar kwijtgeraakt en moesten we vragen of ze hen wilden omroepen .-.


    Daarom de grootste reden om doordeweeks te gaan. Dan is het niet zo druk. En je hoeft minder lang in de rij te staan +.+


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    CIaflin schreef:
    (...)

    Daarom de grootste reden om doordeweeks te gaan. Dan is het niet zo druk. En je hoeft minder lang in de rij te staan +.+


    We waren er ook doordeweeks :')
    Maar met vier verdiepingen vind je elkaar niet zo snel terug.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik vind de Primark wel leuk, maar ik ga altijd op dagen zoals de dag van de Sinterklaasintocht en carnaval, en dan ook nog eens vroeg. Dan is het pas 's middags echt druk namelijk.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Bash schreef:
    (...)

    We waren er ook doordeweeks :')
    Maar met vier verdiepingen vind je elkaar niet zo snel terug.


    Was het jullie eerste keer daar zo? Maar het kan ook aan mij liggen aangezien ik al sinds ik baby ben jaarlijks meerdere keren naar London ga en ik dus een wat ander idee heb kwa drukte :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ben er nog nooit geweest ;D
    Zit daar ook niet op te wachten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ben 1x naar de Primark in Londen geweest. Gekkenhuis.


    I am an idiot, I move.

    CIaflin schreef:
    (...)

    Was het jullie eerste keer daar zo? Maar het kan ook aan mij liggen aangezien ik al sinds ik baby ben jaarlijks meerdere keren naar London ga en ik dus een wat ander idee heb kwa drukte :'D


    Ik heb niet gezegd dat we elkaar kwijt raakten door de drukte of dat het druk was, dat kwam door de vier verdiepingen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben dit jaar voor het eerst op 4 mei geweest en in de herfstvakantie nog 'ns, en ik was schijnbaar ook erg 'laat'. Primark vind ik niet zo bijzonder en je hebt ook niets bijzonders gemist, dus mij zou het niets uitmaken als ik jou was. Heb je leuke dingen gescoord? c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Ik ben dit jaar voor het eerst op 4 mei geweest en in de herfstvakantie nog 'ns, en ik was schijnbaar ook erg 'laat'. Primark vind ik niet zo bijzonder en je hebt ook niets bijzonders gemist, dus mij zou het niets uitmaken als ik jou was. Heb je leuke dingen gescoord? c:

    Jaaa! Vooral make up trouwens, de kleding viel me wat tegen ;x

    Bates schreef:
    Ik ben nog nooit naar de Primark geweest, dus je bent zeker niet de enige. n.n


    Don't walk. Run, you sheep, run.