• Ik ben bezig met een drastische herwerking van een van mijn verhalen en ben daarbij dus op zoek naar een goede cover (:
    Mijn verhaal draait een beetje rond weerwolven, dus ik zou graag wolven in het plaatje hebben. Liefst een witte wolf, want die zijn gewoon awesome :p
    Verder moet er nog een meisje zijn, van rond de 18 jaar. Ik heb niet echt een specifiek iemand in gedachten, maar het liefst een beetje iemand met een dappere/stoere blik. Je kent het wel, zo'n blik op oneindig (;
    Er mag ook een jongen bij, aangezien het ook wel om romantiek draait, maar dat hoeft niet als het te vol wordt.
    Als achtergrond had ik graag iets mysterieus. Bijvoorbeeld een grijzig plaatje van een grote stad of een donker, verlaten bos,... En als laatste heb ik graag de titel erop, maar niet mijn username. De titel is: Vana isil.

    Degene die de cover heeft gemaakt die ik gebruik, krijgt 4 credits (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 21:23 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lunalovesit schreef:
    Hmpf... Nou ja


    Deze is ook echt heel mooi!!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik ga ook nog eentje maken (: Morgen, denk ik (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 15:11 ]

    Gendry schreef:


    Wow, nice!
    Deze heeft wel echt de sfeer die ik zoek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lemme try something.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb er twee versies voor je, ik hoop dat je er wat mee kan :]

    Met kleur:



    Zwart en wit:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Til hug og blod.

    Aion schreef:


    Die is echt wonderbaarlijk mooi!

    Haha, dankjewel. ^^


    Til hug og blod.

    Michelle, die van jou zijn perfectie. As always.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Michelle, die van jou zijn perfectie. As always.

    N'aw, dankjewel <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gendry schreef:
    (...)
    Die is echt wonderbaarlijk mooi!


    Jammer hé, dat ze gewoon een plaatje uit internet heeft geplukt, misschien wat aan de effecten heeft gedaan en daarna gewoon de titel erop heeft geplakt. Verder zal ik niet zeuren, ik zal zoiets niet beter kunnen, to be honest. Dit is ook echt niet aanvallend bedoeld.


    Some people are art and do art at the same time

    Gifts schreef:
    (...)

    Jammer hé, dat ze gewoon een plaatje uit internet heeft geplukt, misschien wat aan de effecten heeft gedaan en daarna gewoon de titel erop heeft geplakt. Verder zal ik niet zeuren, ik zal zoiets niet beter kunnen, to be honest. Dit is ook echt niet aanvallend bedoeld.


    Eh, nee. Ik heb diverse verschillende stockfoto's gebruikt en daar zelf wat van gemaakt. En je zegt wel dat het niet aanvallend bedoelt is, maar ik vind het een grove belediging dat je me daar zomaar van beschuldigd.


    Til hug og blod.

    Om preciezer te zijn:






    En daarbij diverse textures.


    Til hug og blod.

    Haha, ik kom niet op tegen jullie covers :')


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }