• Highschool... Het punt voor iedere leerling waar hij naar mate steeds meer richting zijn baan werkt...
    Voor elke leerling was het zoals altijd een gewone dag... Vroeg opstaan, naar school, lessen volgen, pauze, nog meer lessen en dan weer naar huis...
    Maar wat geen van alle verwacht had was dat er iets veel ergers zou gaan gebeuren die dag... Dat er iets zou gaan gebeuren waar niemand aan kon denken...
    De doden kwamen tot leven... Een ware nachtmerrie... Maar wat als een paar leerlingen samen komen? Een groep vormen? En proberen te overleven?
    Vele zullen omkomen... Maar ook zullen er een paar zijn die het overleven...






    De school waar de leerlingen op zitten, ziet er ongeveer zo uit ^, de meeste leerlingen zijn er gekomen dankzij rijke ouders. Andere leerlingen vanwege een specialiteit die ze beschikken zoals basketbal, rugby, voetbal, etc etc. Sommige zijn er gekomen dankzij hun toren hoge cijfers.




    Bij de stad moet je denken aan New York enzo, een druk bevolkt gebied waar vele mensen wonen, grote gebouwen en veel auto's. Hierdoor is het {als het virus begint} aardig gevaarlijk om er alleen door heen te lopen.



    Rollen:

    Leerlingen:

    Jongens
    ~ Mason Johnson
    ~ Gereserveerd (met uitstel)
    ~
    ~


    Meiden: VOL
    ~ Riley Sage Logan ~ Assassin
    ~ Serena Azzurra Rossini ~ BarnOwl
    ~ Nicoletta Emily Martin ~ Kayal
    ~ Gereserveerd


    School Medewerkers:

    ~
    ~ Noah Timothy Holloway ~ Docent Engels ~ Assassin
    ~
    ~



    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: 16 - 21
    School: {Leerling/Directeur/Zuster/Dokter/Docent}
    Uiterlijk: {Anime/Real persoon mogen beide}
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels

    ~ Er word niet gescholden naar elkaar! alleen in personage kan het richting andere personages!
    ~ 16+ toegestaan! Houd het netjes!
    ~ We bespelen niet elkaars personage! Dit laten we over aan de maker van de personage!
    ~ Geen Over Powered personages!
    ~ Alleen ik open topics! Tenzij ik er iemand voor aanwijs!
    ~ Minimaal 4 regels! Anders valt het snel dood voor de andere personage!
    ~ Reservering blijft 1 dag staan! Dus 24 uur, niet langer!
    ~ Vol = Vol! Dus ga niet zeuren als je te laat bent!



    Als de RPG begint, dan begint het bij DAG 1 van het virus, het virus is dan al enkele uren bezig! Iedereen is op de school! Dus voor iedereen is het een schrikmoment wanneer de eerste paar het schoolterrein op lopen!

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 16:22 ]

    Ik twijfel nog... Heb je nog jongens nodig? Want ik vind dat moeilijk om te spelen, maar houd wel van uitdagingen. xD
    Als je een meisje nog nodig hebt, graag, bij een jongen twijfel ik.


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    Ik twijfel nog... Heb je nog jongens nodig? Want ik vind dat moeilijk om te spelen, maar houd wel van uitdagingen. xD
    Als je een meisje nog nodig hebt, graag, bij een jongen twijfel ik.


    Helaas moet ik je mededelen dat de meiden vol zitten...
    Je mag wel een vrouwlijke school medewerker maken ;) Die zijn nog beschikbaar ;)
    En anders... word het inderdaad een jongen als je een leerling wilt...

    Noah is alvast af.


    Your make-up is terrible




    Naam: Mason Johnson
    Leeftijd: net 18
    School: Leerling
    Uiterlijk: Mason heeft een nogal bleke huid, donkere haren en blauwe ogen. Hij is wat aan de magere kant en heeft een gemiddelde lengte. Toch vindt hij zichzelf te klein, al is hij dat niet. Zijn haar is in een bles over zijn voorhoofd geknipt. Hij heeft een heel gevarieerde kledingstijl en trekt zich vaak ook niets aan van eventuele commentaren die hij zou kunnen krijgen. Mason is niet echt gespierd, maar een zwakkeling zou je hem toch niet kunnen noemen. Hij is dus eerder een gemiddelde jongen en heeft niet echt een speciaal uiterlijk of lichaam. Hij is gewoon normaal, voor zover je normaal kan zijn.
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    De rest komt nog

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 12:12 ]


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Riley is ook af!


    Your make-up is terrible

    Oh, dan wil ik wel een jongen reserveren, helaas kan ik het wel niet in 24 uur afwerken omdat ik 3 dagen weg moet. Nou ja, ik zie wel of ik genoeg tijd heb... Zou wel leuk zijn, mocht ik kunnen meedoen. :)


    "I'm not crazy, my reality is just different from yours."

    Bajola schreef:
    Oh, dan wil ik wel een jongen reserveren, helaas kan ik het wel niet in 24 uur afwerken omdat ik 3 dagen weg moet. Nou ja, ik zie wel of ik genoeg tijd heb... Zou wel leuk zijn, mocht ik kunnen meedoen. :)


    goed dat je het meld ^^
    dan geef ik nouw gewoon uitstel ;)
    daar ben ik nooit de moeilijkste mee zolang het gemeld word ^^




    Naam:
    Nicoletta Emily Martin. Ze wordt altijd Nicole genoemd en door hele goede vrienden Nic.
    Leeftijd:
    Nicole is zeventien jaar en geboren op 7 december.
    School:
    Leerling.
    Uiterlijk:
    Nicole kan zichzelf met haar 1.60 zeker niet bij de lange mensen voegen, al hoor je haar niet snel klagen. Als ze het een beetje wil verbergen doet ze wel hakken aan. Nicole heeft een blanke huid die niet snel verbrand maar erg snel bruin wordt het ook niet. Na de vakantie is ze vaak wel een tintje rijker, maar dat is vanzelfsprekend. Nicole laat haar helderblauwe ogen vaak goed uitkomen met mascara en wat oogpotlood. Veel make up gebruikt ze niet, vaak alleen wat mascara, oogpotlood en lipgloss. Voor feestjes wil ze nog wel eens een vloeiend lijntje eyeliner op haar ooglid maken. Nicole's blonde haren zijn door de goede verzorging zacht en vallen mooi over haar rug heen. Ze wil er nog wel eens een strakke staart van maken of een snelle vissengraatvlecht, dit doet ze meestal alleen voor het sporten. Op school zal je haar lokken altijd golvend om haar gezicht zien vallen. Nicole heeft geen vaste kledingstijl. De ene dag kan ze gewoon met een topje, een jeans en een paar sneakers verschijnen en de volgende dag weer met een jurkje en hakken. Ze houd van variatie. Nicole heeft een aantal tattoo's. "Bella Vita" op haar polsen. Bella links en Vita rechts. Verder heeft ze een kroontje in haar nek en wat rozen op haar enkel staan. Tot slot heeft ze in elk oor drie gaatjes en een navelpiercing.
    Innerlijk:

    Geschiedenis:

    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 2:13 ]


    El Diablo.

    --

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 19:40 ]


    You can't not look cool with a crossbow.