• Ik had het gisteren ook al en nu weer, dan gooi ik plaatjes neer zoals altijd, maar somehow doen ze het niet :s Ja ik gebruik een directe link en ja het zijn gewoon jpg, png en weet ik veel wat voor bestandjes, toch doen ze het niet.



    See?

    Oké, het ligt aan fanpop. Dat zijn poeperds die hun coole plaatjes en gis niet willen delen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 12:40 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Een site, als je googelet (huh, raar woord) kom je daar vaak plaatjes van tegen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Scorpia schreef:
    Sorry @hierboven, is dat wat je noemt 'werkt'?



    Oh damn, hij werkte net nog wel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als-ie niet werkt, kan je misschien proberen het op te slaan en dan uploaden via Imgur of TinyPic?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 12:57 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    Als-ie niet werkt, kan je misschien proberen het op te slaan en dan uploaden via Imgur of TinyPic?


    Ik gebruik altijd imageshack :p maar dat zou inderdaad wel kunnen werken, maar is zoveel gedoe. Ik weet nu iig dat ik geen fanpop dingen kan gebruiken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oké, even een testberichtje.

    Via Fanpop zelf:



    Via Imgur:



    Inderdaad, Fanpop doet stom vanwege copyrightshit.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 13:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dan heb je voortaan pech en werken plaatjes direct van fanpop niet.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 13:15 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hmm. Op de Quizlet app doen de plaatjes het wel. Dit gebeurd doordat ik redirects heb uitgezet.
    Ieder normale browser heeft deze aan staan en volgt ze dus gewoon (waardoor de plaatjes het niet doen). Dit kun je aanpassen maar dat is teveel werk / te moeilijk voor de gemiddelde Quizletters.
    Duuuuus, gebruik geen Fanpop. Dat is de uiteindelijke conclusie.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 13:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hmm. Op de Quizlet app doen de plaatjes het wel. Dit gebeurd doordat redirects uit staan. Ieder normale browser heeft het aan staan en volgt ze dus gewoon. Dit kun je aanpassen maar dat is teveel werk / te moeilijk voor de gemiddelde Quizletters. Duuuuus, gebruik geen Fanpop. Dat is de uiteindelijke conclusie.

    Het is niets dat Rutger zou kunnen doen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    DarkSavior schreef:
    Hmm. Op de Quizlet app doen de plaatjes het wel. Dit gebeurd doordat ik redirects heb uitgezet.
    Ieder normale browser heeft deze aan staan en volgt ze dus gewoon (waardoor de plaatjes het niet doen). Dit kun je aanpassen maar dat is teveel werk / te moeilijk voor de gemiddelde Quizletters.
    Duuuuus, gebruik geen Fanpop. Dat is de uiteindelijke conclusie.

    Oh, dat kan inderdaad een reden zijn. Ik heb een tablet met toetsenbord, dus ik vergeet heel vaak dat ik de mobiele versie gebruik :')


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Scandal schreef:
    (...)
    Het is niets dat Rutger zou kunnen doen?

    Nee. Alleen Fanpop of jijzelf kan er iets aan doen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee. Alleen Fanpop of jijzelf kan er iets aan doen.

    Oké, dus pech voor iedereen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Oke, dus pech voor iedereen. =P

    (Behalve als je het uitzet). Maar inderdaad, haha.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 13:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Hmm. Op de Quizlet app doen de plaatjes het wel. Dit gebeurd doordat ik redirects heb uitgezet.
    Ieder normale browser heeft deze aan staan en volgt ze dus gewoon (waardoor de plaatjes het niet doen). Dit kun je aanpassen maar dat is teveel werk / te moeilijk voor de gemiddelde Quizletters.
    Duuuuus, gebruik geen Fanpop. Dat is de uiteindelijke conclusie.


    Welke quizlet app? D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Welke quizlet app? D:

    De app die ik gemaakt heb voor Quizlet.

    Mag ik hem hebben? Ja, van mij. Maar nee van Rutger.
    Waarom nee? Omdat Rutger niet wil dat ik hem release.
    Waarom niet? Goeie vraag, volgende graag. Ik heb hem een e-mail gestuurd met de vraag waarom niet, maar nooit meer een antwoord gehad. Ik weet dat hij met een mobiele versie bezig is, maar dat schiet niet op en mijn app is al bijna een jaar klaar (de basis forum functies dan).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb hier even een nieuwstopic voor gemaakt nu we weten wat het probleem is. ^^

    Link


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury