• Sinds ik een hele vakantie de tijd heb om me te vervelen heb ik besloten om die tijd op te vullen met het maken van trailers/filmpjes. Als je er één nodig hebt, hoef je enkel onderstaand lijstje in te vullen en dan maak ik 'm zo snel mogelijk! (:
    ________________________________________


    Titel: Niet verplicht natuurlijk.
    +Lettertype: Ik kan geen lettertypes downloaden, dus met dit bedoel ik enkel een beschrijving. Vb: sierlijk, arial, blokkig, etc.
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders: Niet voor in de trailer, maar dat maakt het maken van je aanvraag gemakkelijker voor mij.
    Extra tekst in de trailer: Niet verplicht.
    +Lettertype: Ik kan geen lettertypes downloaden, dus met dit bedoel ik enkel een beschrijving. Vb: sierlijk, arial, blokkig, etc.
    Audiofragmenten: Niet verplicht.
    Vermelding van username: Niet verplicht.
    Achtergrondmuziek: Dit kan ook gesproken zijn. Ik heb graag dat je je eigen achtergrondmuziek zoekt OF een uitgebreide beschrijving van hoe je de muziek wilt.
    +NOTE: Trailers duren rond de 2 minuten. De muziek dus best ook.
    Videofragmenten: Gelieve zoveel mogelijk zelf te zoeken. Ik kan er eventueel zelf een aantal zoeken.
    +NOTE: Als je wilt dat ik zelf de videofragmenten zoek, dan heb ik graag dat je een beschrijving heeft van je personages -zo weet ik veel filmpjes met blonde meisjes- of een acteur/actrice of zanger(es).
    +NOTE: Voor een mooiere trailer: zorg ervoor dat al je videofragmenten HD zijn, er geen watermerk opstaat en dat ze hetzelfde formaat hebben.
    Kleur: Zwart/wit, kleur, sepia.
    Verdere wensen:

    ________________________________________


    Wachtlijst:
    1. Disneyy - The Orphan.

    ________________________________________


    Reeds gemaakt:
    1. Guinness - Do not judge a book by its cover
    2. Tolstoy - Outlaws
    3. Chrysaor - The shadow of the sea
                      - The shadow of the sea versie 2
    4. Snowqeeun - Abigail
                            - Abigail versie 2
                            - Abigail versie 3

    ________________________________________


    Voorbeeld 1:


    Voorbeeld 2:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:59 ]


    kindness is never a burden.

    Lene zou je snel mogelijk de trailer willen maken, want ik wil mijn story plaatsen voor de wedstrijd SOTY, mijn cover is al gemaakt, alleen wacht ik nog op de trailer.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Lene zou je snel mogelijk de trailer willen maken, want ik wil mijn story plaatsen voor de wedstrijd SOTY, mijn cover is al gemaakt, alleen wacht ik nog op de trailer.


    Ja, excuseer. Ik was gisteren de hele dag niet thuis en ben momenteel aan de trailer van Auvrea aan het werken. Ik probeer ze beiden vandaag af te maken.


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Ja, excuseer. Ik was gisteren de hele dag niet thuis en ben momenteel aan de trailer van Auvrea aan het werken. Ik probeer ze beiden vandaag af te maken.


    Oke is goed, geeft niet. Ik zal met spanning op mijn trailer wachten :-).


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Bij -Extra tekst in trailer- heb ik nog wat bijgeschreven


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Bij -Extra tekst in trailer- heb ik nog wat bijgeschreven


    Allright. (; Het is Jewish trouwens. Joods in het Engels.
    Ik begrijp je spoiles wel niet zo goed... :x


    kindness is never a burden.

    Als je de trailers bekijkt snap je denk ik wel wat ik bedoel.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Auvrea - Chrysaor


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Chrysaor schreef:
    Don't make panic! Het lijkt heel veel, maar het zijn alleen maar kleine fragmentjes uit trailer's die ik er graag in wil hebben :'D Verder graag middeleeuwse oorlog gevechten / kastelen. Deze kan ik niet vinden D':

    Titel:
    The shadow of the sea

    Beschrijving story:
    Alexandra is geboren uit een groot mis verstand. Haar moeder Bianca werkte in de kuikens bij Buick toen ze haar vader Erak tegen kwam. Hij was zo dronken dat hij met haar het bed in dook en Bianca stierf bij de bevalling. Erak was hier niet aanwezig, maar weet wel dat hij een dochter zou hebben die de naam Alexandra draagt. Later voelt hij toch schuld voor haar en omdat de wereld in oorlog is, wil hij haar nog een keer zien en geeft hij de opdracht aan zijn favoriete Broederband om haar te vinden en weer thuis te brengen.
    Onder weg ontdekken Hal en de rest van de Reigers iets verschrikkelijks. Een nieuw soort wezens zijn ontstaan en proberen elk schip te vernietigen die in hun weg ligt. Alleen een meisje kan er voor zorgen dat ze veilig weg kunnen en Lydia offert zich op voor haar vrienden. Hierdoor raakt Hal de weg kwijt en weet niet meer wat hij moet doen. En blijft hij achter met één doel; Lydia vinden voordat het te laat is.

    Het is Alex op gevallen dat de mensen om haar heen iets voor haar proberen te verbergen, een enorm geheim waarvan alleen zij de vrede in kan brengen. Het irriteerde haar. Want het lijkt alsof iedereen het weet, behalve zij. Dan is er nog een probleem. Alex is Half Araluen, Half Skandier. En ze is woedend. Woedend omdat ze niet weet wie ze is en waarom ze de kenmerken heeft van een Skandier. Hier onder valt natuurlijk het vechten. Op haar vijftiende werd ze uitgeroepen tot beste krijger van Araluen en verslaat een één op één gevecht met haar vader. Maar wanneer een Skandies schip genaamd de Reiger binnen komt varen, weet ze dat ze eindelijk antwoord zal krijgen op haar vragen.

    Tekst in de trailer:
    Both are destined to raise a kingdom, both were told what they must become. both are destined to defeat each other, but both fall in love with the other one

    Achtergrondmuziek:
    Komt zo snel mogelijk!!

    Videofragmenten:
    × 1
          0.04 tot 0.10
          0.56 tot 0.58
          1.30 tot 1.37
          1.59 tot 2.08

    × 2
          0.17 tot 0.18
          0.58 tot 1.01
          1.41 tot 1.45

    × 3
          0.11 tot 0.16

    × 4
          0.18 tot 0.28
          0.36 tot 0.40
          1.20 tot 1.23
          1.39 tot 1.50

    × 5
          1.23 tot 1.27
          1.41 tot 1.42
          1.52 tot 1.53
          1.31 tot 1.34
          3.25 tot 3.27


    Zwartwit/kleur:
          Kleur

    Extra eisen:
    De beelden als het kan het zelfde voor maat (dus niet de een klein en dan de ander groot) Als je het liefst hebt dat alle beelden gelijk zijn, de hoofdpersonen zijn Lily Collins en Jamie Campbell Bower. Zelf had ik nog geen achtergrond muziek, dus ik laat me verrassen ; D




    Klikje.

    Ik kan je trailer altijd nog wat aanpassen. (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 15:51 ]


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)


    Klikje.

    Ik kan je trailer altijd nog wat aanpassen. (:


    OMG.

    Nu wil ik die story lezen. ;o


    help

    Lene als het teveel werk kost om het in zwart/wit te doen, doe dan gewoon kleur hoor :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Lene als het teveel werk kost om het in zwart/wit te doen, doe dan gewoon kleur hoor :-)


    Nee, hoor. Is niet moeilijk. (;
    Ik begin nu aan de jouwe.


    kindness is never a burden.

    Teresa schreef:
    (...)

    OMG.

    Nu wil ik die story lezen. ;o


    Je bent niet alleen (;


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Nee, hoor. Is niet moeilijk. (;
    Ik begin nu aan de jouwe.


    Oke can not wait. Ben erg nieuwsgierig hoe het uit gaat pakken.
    Misschien ga ik later vragen of je trailer maakt voor mijn horror verhaal xd


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Is het oké als ik een andere achtergrondmuziek zoek? Want ik denk niet echt dat het openingslied van GoT goed bij je verhaal over WO II past. (;


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    Is het oké als ik een andere achtergrondmuziek zoek? Want ik denk niet echt dat het openingslied van GoT goed bij je verhaal over WO II past. (;


    Meid in mijn aanvraag stond erin als je een betere vind is dat ook goed :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.