• Sinds ik een hele vakantie de tijd heb om me te vervelen heb ik besloten om die tijd op te vullen met het maken van trailers/filmpjes. Als je er één nodig hebt, hoef je enkel onderstaand lijstje in te vullen en dan maak ik 'm zo snel mogelijk! (:
    ________________________________________


    Titel: Niet verplicht natuurlijk.
    +Lettertype: Ik kan geen lettertypes downloaden, dus met dit bedoel ik enkel een beschrijving. Vb: sierlijk, arial, blokkig, etc.
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders: Niet voor in de trailer, maar dat maakt het maken van je aanvraag gemakkelijker voor mij.
    Extra tekst in de trailer: Niet verplicht.
    +Lettertype: Ik kan geen lettertypes downloaden, dus met dit bedoel ik enkel een beschrijving. Vb: sierlijk, arial, blokkig, etc.
    Audiofragmenten: Niet verplicht.
    Vermelding van username: Niet verplicht.
    Achtergrondmuziek: Dit kan ook gesproken zijn. Ik heb graag dat je je eigen achtergrondmuziek zoekt OF een uitgebreide beschrijving van hoe je de muziek wilt.
    +NOTE: Trailers duren rond de 2 minuten. De muziek dus best ook.
    Videofragmenten: Gelieve zoveel mogelijk zelf te zoeken. Ik kan er eventueel zelf een aantal zoeken.
    +NOTE: Als je wilt dat ik zelf de videofragmenten zoek, dan heb ik graag dat je een beschrijving heeft van je personages -zo weet ik veel filmpjes met blonde meisjes- of een acteur/actrice of zanger(es).
    +NOTE: Voor een mooiere trailer: zorg ervoor dat al je videofragmenten HD zijn, er geen watermerk opstaat en dat ze hetzelfde formaat hebben.
    Kleur: Zwart/wit, kleur, sepia.
    Verdere wensen:

    ________________________________________


    Wachtlijst:
    1. Disneyy - The Orphan.

    ________________________________________


    Reeds gemaakt:
    1. Guinness - Do not judge a book by its cover
    2. Tolstoy - Outlaws
    3. Chrysaor - The shadow of the sea
                      - The shadow of the sea versie 2
    4. Snowqeeun - Abigail
                            - Abigail versie 2
                            - Abigail versie 3

    ________________________________________


    Voorbeeld 1:


    Voorbeeld 2:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:59 ]


    kindness is never a burden.

    Snowqeeun schreef:
    Titel: Abigail
    +Lettertype: sierlijk
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders:
    Dit verhaal gaat over een meisje van vijftien jaar genaamd Abigail, ze is een joods meisje, dat woont in Nederland samen met haar ouders Eva en David. Wanneer Nederland word verroverd door Duitsland in 1940 dankzij de dictator Adolf Hitler is het niet al te best voor de joodse mensen, waaronder Abigail ook valt samen met haar ouders. Zal Abigail het overleven de gruwelijke jaren die haar te wachten staat?
    Extra tekst in de trailer: A fifteen year old joodse ( engels, weet even niet hoe je joods in engels schrijft) girl, lives in a war. Will she survive this? -deze tekst op het eind-
    +Lettertype: sierlijk
    Audiofragmenten: Niet verplicht.
    Vermelding van username: this story is made by Snowqeeun
    Achtergrondmuziek: http://m.youtube.com/watch?v=ATLwGEMe3qQ, maar als je een betere vind die beter bij het verhaal past is ook goed.
    +NOTE: Trailers duren rond de 2 minuten. De muziek dus best ook.
    Videofragmenten: Gelieve zoveel mogelijk zelf te zoeken. Ik kan er eventueel zelf een aantal zoeken.
    http://m.youtube.com/watch?v=SApQtH4EXO4
    http://m.youtube.com/watch?v=l_N-n0FnTDg
    +NOTE: Als je wilt dat ik zelf de videofragmenten zoek, dan heb ik graag dat je een beschrijving heeft van je personages -zo weet ik veel filmpjes met blonde meisjes- of een acteur/actrice of zanger(es).
    In die twee fragmenten die ik je heb gegeven zitten al best veel info over het verhaal zelf. Als je andere fragmenten vind die erbij past is ook goed.
    +NOTE: Voor een mooiere trailer: zorg ervoor dat al je videofragmenten HD zijn, er geen watermerk opstaat en dat ze hetzelfde formaat hebben.
    Kleur: Zwart/wit, kleur, sepia.
    zwart/wit
    Verdere wensen:
    Nog meer dingen die met de tweede wereld oorlog te maken heeft. Mensen die worden afgevoerd of geslagen etc


    Zo heel snel mogelijk als het kan. Dit verhaal is namelijk voor de wedstrijd SOTY



    Klikje.

    Excuses voor de het feit dat de trailer echt überkort is, maar om een trailer te maken op één dag met zo weinig materiaal is niet zo makkelijk.

    Ik kan je trailer altijd nog een beetje aanpassen.


    kindness is never a burden.

    Titel:
    The Orphan
    Lettertype:
    Sierlijk
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders:
    Het gaat over een meisje dat haar ouders nooit heeft leren kennen. Het speelt zich af in het jaar 1548.
    Ze is opgevoed door een vrouw van middelbare leeftijd, alleen die vrouw werd beschuldigt van hekserij en werd levend verbrand. Het meisje -Dawn- is dan nog maar negen jaar. Zelf vlucht ze te paard weg van dat dorp. Ze is alleen en leert zichzelf te jagen, stelen en overleven in de wildernis.
    Ze leert omgaan met de ruige en harde buitenwereld vol moordenaars en dieven, waar zij door de jaren heen één van is geworden.

    Lettertype:
    Sierlijk denk ik,

    Indeling ongeveer:
    She was found by Dawn in July 1531, she was only one year old.
    Dit als het kan,
    A women took care of her like if she was her own child
    Filmpje
    0;16 tot 0;17
    But when she was only Nine years old..
    The people from the Village accused the old lady of Witchcraft..
    She got burned alive..
    Filmpje
    0;02 tot 0;04 -zonder geluid-
    She's alone again..
    -hier weet ik zelf niet echt een stukje bij..
    Als jij een stukje van een jong blond meisje weet graag, maar het moet wel een beetje bij de tijd te passen.. Ik zelf kan echt niks vinden :l-
    Years gone by and she learned how to Hunt, Steal and Survive.
    -Hierbij zou ik wel een stukje van iemand met pijl en boog willen, maar ik weet nog niet waar ik dat moet vinden..-
    Now you know her story, My story. I'm the Orphan..

    Vermelding van username:
    Achtergrondmuziek:
    Dit (:
    Kleur:
    Zwart/wit, kleur, sepia.
    Verdere wensen:
    Ik zou graag de Cover aan het einde willen, maar die is nog in de maak dus daar moet ik nog even op wachten en dan post ik hem wel hier (:


    Hoop dat je er iets moois van kan maken (:
    Ik hoop trouwens ook dat de bechrijving een beetje helpt x'D
    Ben al benieuwd naar het resultaat.
    Ik hoop trouwens wel dat je het voor 1februari af kan hebben want dan begint mijn story helemaal.
    Het liefst zo snel mogelijk natuurlijk maar in iedergeval graag voor 1 Februari (:

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 21:38 ]


    Little do you know

    Nostradamus schreef:
    (...)


    Klikje.

    Ik kan je trailer altijd nog wat aanpassen. (:


    Hij is geweldig! :Y)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Nostradamus schreef:
    (...)


    Klikje.

    Excuses voor de het feit dat de trailer echt überkort is, maar om een trailer te maken op één dag met zo weinig materiaal is niet zo makkelijk.

    Ik kan je trailer altijd nog een beetje aanpassen.


    Ik vind het echt mooi, super! Dank je. Had eigenlijk nog wel klein stukje erin willen hebben dat het meisje in concentratie kamp is terecht gekomen.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Ik vind het echt mooi, super! Dank je. Had eigenlijk nog wel klein stukje erin willen hebben dat het meisje in concentratie kamp is terecht gekomen.


    Ik zal zien wat ik kan doen. Kun je het exacte fragment dat je erin wilt doorsturen? Bijvoorbeeld van 0minuten 3 seconden tot 0 minuten 10 seconden? Dan kan ik onmogelijk missen.


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Ik zal zien wat ik kan doen. Kun je het exacte fragment dat je erin wilt doorsturen? Bijvoorbeeld van 0minuten 3 seconden tot 0 minuten 10 seconden? Dan kan ik onmogelijk missen.


    Is goed, zoek op voor je


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    http://m.youtube.com/watch?v=SApQtH4EXO4

    0.35 - 0.38
    0.45 - 0.48
    1.05 - 1.09
    1.12
    1.15 -1.16

    http://m.youtube.com/watch?v=6NKaCXMrEr4

    Dit kleine stukje wil ik als einde van de trailer na de tekst Will she survive? Dit stukje graag dat de spraak erin zit.
    7.21- 7.45


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Allright. (:


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    Allright. (:


    Oke.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.



    Is deze beter? Probably not, maar ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop en daar staat mijn oud programma niet op dus moet ik leren werken met Windows Movie Maker. En dat gaat nogal traagjes.


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:


    Is deze beter? Probably not, maar ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop en daar staat mijn oud programma niet op dus moet ik leren werken met Windows Movie Maker. En dat gaat nogal traagjes.


    Deze is wel beter, alleen de muziek vind ik minder. De muziek in de vorige was mooier vind ik.
    Hmm ik zal dan gewoon kiezen welke ik neem, wil niet meer van je tijd verspillen op mijn trailer


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Deze is wel beter, alleen de muziek vind ik minder. De muziek in de vorige was mooier vind ik.
    Hmm ik zal dan gewoon kiezen welke ik neem, wil niet meer van je tijd verspillen op mijn trailer


    Allright. Het spijt me dat je trailer niet is geworden zoals je 'm wilde.


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Allright. Het spijt me dat je trailer niet is geworden zoals je 'm wilde.


    Geef niet je hebt je best gedaan. :-)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik vind de tweede trailer die je voor me hebt gemaakt helemaal top, maar is het mogelijk dat je de eerste trailer van de muziek dan op de tweede trailer kan zetten? Want wil namelijk de tweede trailer gebruiken voor mijn story.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    Ik vind de tweede trailer die je voor me hebt gemaakt helemaal top, maar is het mogelijk dat je de eerste trailer van de muziek dan op de tweede trailer kan zetten? Want wil namelijk de tweede trailer gebruiken voor mijn story.


    Ik zal proberen.


    kindness is never a burden.