• Sinds ik een hele vakantie de tijd heb om me te vervelen heb ik besloten om die tijd op te vullen met het maken van trailers/filmpjes. Als je er één nodig hebt, hoef je enkel onderstaand lijstje in te vullen en dan maak ik 'm zo snel mogelijk! (:
    ________________________________________


    Titel: Niet verplicht natuurlijk.
    +Lettertype: Ik kan geen lettertypes downloaden, dus met dit bedoel ik enkel een beschrijving. Vb: sierlijk, arial, blokkig, etc.
    Beschrijving van de story/rpg/iets anders: Niet voor in de trailer, maar dat maakt het maken van je aanvraag gemakkelijker voor mij.
    Extra tekst in de trailer: Niet verplicht.
    +Lettertype: Ik kan geen lettertypes downloaden, dus met dit bedoel ik enkel een beschrijving. Vb: sierlijk, arial, blokkig, etc.
    Audiofragmenten: Niet verplicht.
    Vermelding van username: Niet verplicht.
    Achtergrondmuziek: Dit kan ook gesproken zijn. Ik heb graag dat je je eigen achtergrondmuziek zoekt OF een uitgebreide beschrijving van hoe je de muziek wilt.
    +NOTE: Trailers duren rond de 2 minuten. De muziek dus best ook.
    Videofragmenten: Gelieve zoveel mogelijk zelf te zoeken. Ik kan er eventueel zelf een aantal zoeken.
    +NOTE: Als je wilt dat ik zelf de videofragmenten zoek, dan heb ik graag dat je een beschrijving heeft van je personages -zo weet ik veel filmpjes met blonde meisjes- of een acteur/actrice of zanger(es).
    +NOTE: Voor een mooiere trailer: zorg ervoor dat al je videofragmenten HD zijn, er geen watermerk opstaat en dat ze hetzelfde formaat hebben.
    Kleur: Zwart/wit, kleur, sepia.
    Verdere wensen:

    ________________________________________


    Wachtlijst:
    1. Disneyy - The Orphan.

    ________________________________________


    Reeds gemaakt:
    1. Guinness - Do not judge a book by its cover
    2. Tolstoy - Outlaws
    3. Chrysaor - The shadow of the sea
                      - The shadow of the sea versie 2
    4. Snowqeeun - Abigail
                            - Abigail versie 2
                            - Abigail versie 3

    ________________________________________


    Voorbeeld 1:


    Voorbeeld 2:

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 19:59 ]


    kindness is never a burden.

    Naamsverandering:
    Roww >>> Disneyy

    Ik dacht dat dat wel handig zou zijn hier :')


    Little do you know

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Ik zal proberen.


    Oke, anders als het niet lukt een ander muziek dat goed bij past en geen storing heeft.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Oke, anders als het niet lukt een ander muziek dat goed bij past en geen storing heeft.


    Ik vond het er net bij passen ómdat het een storing heeft.


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    (...)

    Ik vond het er net bij passen ómdat het een storing heeft.


    Haha, oke. Ik vind het eigenlijk irritant, sorry


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Haha, oke. Ik vind het eigenlijk irritant, sorry

    No worries, het is jouw trailer.


    kindness is never a burden.

    Ik sluit tijdelijk tot ik Movie Maker onder de knie heb!


    kindness is never a burden.

    lene is het goed als ik iemand anders vraag die de achtergrond muziek van de tweede trailer gaat veranderen?


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Snowqeeun schreef:
    lene is het goed als ik iemand anders vraag die de achtergrond muziek van de tweede trailer gaat veranderen?


    Doe maar (:


    kindness is never a burden.

    Zou je trouwens mijn achter grond muziek kunnen veranderen naar We Remain van Christina? Als het niet lukt hoeft het niet (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik zit momenteel met het probleem dat ik niet goed weet hoe ik het moet aanpassen, maar zodra ik het weet zal ik het aanpassen. (;


    kindness is never a burden.

    Nostradamus schreef:
    Ik zit momenteel met het probleem dat ik niet goed weet hoe ik het moet aanpassen, maar zodra ik het weet zal ik het aanpassen. (;


    Je kunt toch gewoon die groene balk boven je prentjes (de aangegeven muziek, dus) verwijderen en er nieuwe aan toevoegen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Je kunt toch gewoon die groene balk boven je prentjes (de aangegeven muziek, dus) verwijderen en er nieuwe aan toevoegen?


    Nope. I can not. (:


    kindness is never a burden.

    Allright, ik heb iets nieuws geïnstalleerd.
    @Chrysaor: ik probeer zo meteen om de muziek te veranderen.


    kindness is never a burden.

    Bon. Ik zou graag een aanvraagje doen, maar

    – ik ben een absolute kei in het vinden van video-fragmenten. (cat)
    – neem je alweer nieuwe aanvragen aan?

    Alvast bedankt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Snowqeeun: Ik weet niet of je 'm nog nodig hebt. Zo wel, here ya go! Zo niet, pech voor mij (;


    kindness is never a burden.