• One direction 'The biggest boyband on the planet'.

    Ze hebben Miljoenen fans over de hele wereld.
    Ze doen honderden concerten.
    Kortom ze zijn super populair en hebben alles wat ze willen.
    Maar wat als ze plots wakker worden en zien dat het opnieuw 2009 is.
    Niemand kent de boyband One Direction.
    Zullen ze in 2010 terug naar The Xfactor gaan? Of willen ze liever hun 'oude leven' behouden?
    Zullen ze elkaar vinden en terug vrienden zijn?



    rollen:

    One direction:
    - Niall Horan
    - Liam Payne - Kendizzzzle
    - Louis Tomlinson
    - Zayn Malik - NiamLoveYu
    - Harry Styles - Tenacious

    Other:
    -Exen (die dan hun vriendinnen zijn)
    -Vriendinnen (die de jongens wel al kennen maar die meisjes kennen ze nog niet of zijn(nog) niet verliefd)
    - Familie (zussen, broers, ouders,....)
    - gewone vrienden
    - .......


    - Liam's toekomstige vriendin -Gwenaelle "Gwen" Amarys De La Rie- Ivey
    - zus Louis - Emily Laura Tomlinson- NiamLoveYu
    -
    -
    - Harry's toekomstige vriendin - Brooklyn Brook Harvard - JustLoveGood
    - zus van zayn - Grace Surina Malik- Bonjourx
    - beste vriendin van Harry - Noah Macy Smith - Bonjourx
    -

    invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd:
    Woonplaats:
    innerlijk:
    Foto/Beschrijving:
    extra:

    Rules
    -Schrijf zo veel je wilt of kort en krachtig, (want soms heb je gewoon niet veel inspiratie om te schrijven en mag een kleine zin tussendoor ook wel)
    - Naam van je personage boven aan je stukje
    - Personage van andere bespelen mag niet (tenzij het mag van de tegenspeler)
    - Houd het realistisch (Geen Mary/Gary sue's)
    - 16+ mag (maar geef het aan en houd het netjes)
    - OOC aanduiden met (){}[]
    - en belangrijkste regel, heb plezier!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 8:53 ]


    Do what you love, love what you do

    Mag ik misschien de toekomstige vriendin van Harry ?
    En als het mag is het dan goed dat ze al gewoon vrienden zijn ?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ok


    Do what you love, love what you do

    Ja is goed dankjewel :)


    Do what you love, love what you do

    Ivey schreef:
    Naam: Gwenaelle "Gwen" Amarys De La Rie.
    Leeftijd: Veertien.
    Woonplaats: Londen.
    Innerlijk: Gwenaelle is een bijzonder meisje, en niet alleen om haar beperking, het meisje is anders als anderen en door de dingen die ze mee heeft gemaakt heeft ze een hele hoop krassen opgelopen, zowel van binnen als van buiten. Gwenaelle is het type dat nooit naar anderen zal luisteren, koppig als ze is, al is ook dit een manier om haarzelf af te sluiten en hiermee haar kwetsbare ziel te beschermen. Gwenaelle doet zich heel stoer en sterk voor, maar eigenlijk is ze het tegenovergestelde. Gwenaelle mag namelijk wel sterk zijn, maar diep van binnen is ze erg breekbaar en zelfs onzeker. Onzeker dat als mensen weten wat ze meedraagt haar zullen verstoten. Gwenaelle ziet overal alleen het duistere van in. Ze is wel degelijk vrolijk geweest, maar na haar zware jeugd is Gweanelle erg moeilijk geworden. Afgesloten, mysterieus. Ze is wantrouwend naar alles en iedereen. Hoewel Gwenaelle een goed hart heeft komt ze niet altijd even aardig over, meer bot, ze schrikt mensen op deze manier af. Toch, achter haar dikke muur is het een erg lief meisje, iemand die er altijd voor je zou willen zijn.
    Gwenaelle leeft niet in de meest normale gezinssituatie. Vroeger wel, maar sinds zo'n vijf jaar woond ze bij haar grootouders, strenggelovigen, maar met het hart op de goede plaats. Haar ouders na het ongeluk hun leven aan haaf moeten aanpassen, haar moeder is gestopt met werken, haar vader, een carrièreman, heeft zich nog dieper op zijn baan gericht. Een aantal jaren ging het redelijk met moeder em dochter, maar Gwenaelle, die ondanks haar blinde ogen net als meerdere blinden erg goed kan voelen hoe het met iemand gaat, en de omgeving merkten dat de vrouw depressief werd. De vrouw was net zo gericht op hqar wetk als haar mman en nu ze ook nog eens slecht ter been werd ging de zorg niet meer. Haar grootouders hebben haar toen ontvangen als een eigen dochter.
    Sinds ongeveer haar tiende begonnen de mensen om haar heen te gissen dat de depressie ook zijn klauwen in haar breekbare ziel had gegraven. Gwenaelle gaat hiervoor nog steeds naar de psycholoog en hoewel een depressie nooit bewezen is weet iedereen hiervan. Behalve Gwenaelle zelf, of tenminste, dat denken ze. Gwenaelle heeft het namelijk zeker door, en het doet haar pijn om te weten dat mwnsen dit aoort dingen voor haar achter houden en over haar denken. Wat mensen niet weten is dat Gwenaelle een heden en verleden heeft van snijden, dit weet niemand en ze iw ook zeker van plan dit verborgen te houden.
    Uiterlijk:


    Haar lichaam is haar omhulsel, haar beschermlaag, haar muur. Het laat niet zien hoe breekbaar het meisje is. Het toont eerder een sterke vrouw, zolang je nog niet achter haar handicap bent. Gwenaelle heeft een slank lichaam, met een wat atletisch postuur. Ze is niet klein, maar ook niet extreem lang. Haar huid is olijfkleurig met hier en daar wat kleine sproetjes.
    Gwenaelle heeft een paar bijzondere, maar prachtige ogen het is jammer dat deze nietsziend zijn en dat deze bijna altijd verborgen zijn. Haar ogen zijn omrand door een dikke wand lange, volle wimpers. Ze heeft een smalle neus en hoge jukbeenderen. Haar lange lokken zijn kastanjebruin, krullen vanonder een beetje. Ze heeft een lichte voorpluk, geverfd natuurlijk. Dat die pluk eigenlijk opnieuw geverfd moet worden omdat ze enorme uitgroei heeft ziet ze natuurlijk niet, ze weet wel dat het er is, omdat het een hele tijd geleden is dat de pluk gekleurd is, maar het boeit haar ook niet zo. Nou ziet het er ook niet erg raar uit, eigenlijk wel grappig.
    Gwenaelle heeft een tatoeage, hoewel ze hem niet kan zien kan ze de lijnen in haar huid voelen, het is dan ook geen hele ingewikkelde, maar heeft een erg diepe betekenis voor haar. Een anker, zoals tegenwoordig wel vaker getatoeëerd word, maar niet zomaar een anker, één met een ketting eraan, die verteld dat ze zichzelf altijd uit het diepe kan trekken. Dat ze nog niet verloren is. Dat ze nog, met een heel dun lijndraadje, aan de wereld vastzit. Een draad die ijzersterk lijkt, maar zo door midden kan breken. Het weergeeft haar kijk. Haar zwarte blik. Zij ziet niks, maar toch moet en zal ze vechten.
    Gweanelle heeft een beetje aparte kledingstijl, stoer, maar ook met een andere twist eraan. voorbeeld, al is ze ook niet erg gek van jurkjes en rokjes. Jeans met oversized blouses draagt ze ook graag. Gweanelle draagt altijd een zonnebril, alleen als ze iemand van binnen en van buiten vertrouwd gaat deze af en toe af. En als ze alleen is loopt ze zonder rond.
    Extra: Gwenaelle is dus compleet blind. Ze ziet helemaal niets, alles is een donker gat. Ze is blind geworden door een ongeluk, ze was toen een jaar of twee / drie. Dit is gekomen door een vuurwerk ongeluk, ze liep met haar opa over straat om vuurwerk te krijgen toen get gevaarte in haar oog kwam. Ook haar andere oog is hierbij beschadigd. Gwenaelle haat de stok die ze nodig heeft om te lopen, het maakt haar 'zwakte' zo duidelijk. Daarom word ze liever gelijd, al is ook dit lastig, Gwenaelle verbergt het namelijk het liefst en houd zich zo afzeidig mogelijk . Ze ie erg wantrouwig en houd niet van lichamelijk contact. Eigenlijk is Gwenaelle gewoon een loner. En hier mee zitten doet ze niet, ze heeft het immers zelf veroorzaakt.

    [Ehm, yeah. Ze word beetje bij beetje ingevuld.]


    Ik schaam me diep voor deze rol. Maar tja, ze is af.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 15:11 ]


    Reality's overrated.

    Mag ik het zusje van Zayn en beste vriendin Harry?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 13:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rol: Harry's toekomstige vriendin en nu nog een gewone vriendin.
    Naam: Brooklyn Brook harvard
    Leeftijd: 14 jaartjes jong verjaard op 19 mei.
    Woonplaats: Holmes chapel
    innerlijk:Brook is een heel stil en verlegen meisje. Ze is altijd bang dat ze iets fout zou doen dus daarom blijft ze graag op de achtergrond en is ze meestal stil maar als je echt aan haar laat zien dat je om haar geeft gaat ze ook een stuk steviger in haar schoenen staan. Brook is iemand die niet echt heel snel iemand vertrouwd maar als ze het doet moet je haar vertrouwen niet schenden. Brook vind zich zelf niet echt zoveel waart en dat zie je ook aan haar houding. Brook is best een aardig een vrolijk meisje en soms kan ze ook wel een beetje hyper zijn.
    Foto/Beschrijving:
    Brook heeft Grote blauwe ogen die bijna altijd vrolijk staan. Ze heeft lang licht blond haar die ze meestal los laat hangen of in een dot doet. Brook haar echt haar kleur is eigenlijk bruin maar ze kleurd haar haar nu al een paar maanden ze vond blond mooier en wil het ook zo houden. Brook is 1 meter 70 is best dun en is tenger gebouwd.




    extra: Brook is verslaafd aan schrijven lezen en tekenen ze speelt viool en heeft autisme.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 15:40 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Dankjewel en tuurlijk x


    Do what you love, love what you do

    -

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 18:59 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dankjewel :)


    Do what you love, love what you do

    waneer denkje dat de topic open gaat ?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Ik heb Gweanelle iets bijgevoegd, was ik vergeten.
    @JustLovegood: Dat vroeg ik me ook al af.
    Misschien is het handig om iedereen een waarschuwing te sturen hun rollen in te vullen NiamLoveYu?


    Reality's overrated.

    Ik maak Noah nu af. En ga later bezig met Zayn's zusje.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rol: Harry's beste vriendin
    Naam: Noah Macy Smith
    Leeftijd: 15
    Woonplaats: Holmes Chapel - Chesire - Groot Brittannië
    Innerlijk: Noah is een gezellige en vrolijke meid. Ze is lief maar een grote stuiterbal. Je kunt haar goed vertrouwen, en ze zal je adviezen geven. Noah lacht veel en houdt van grappen. Ze wordt niet gauw boos eerder geërgerd. Ze geeft veel om haar vrienden en familie. En als je aan hun komt kom je aan haar. En doe jij gemeen tegen haar, is ze ook gemeen tegen jou.
    Uiterlijk(Foto/Beschrijving):



    Noah heeft lange lichtblonde stijle lokken. Soms heeft ze er een beanie over. Haar ogen zijn ijsblauw en haar huid is licht. Ze is 1.69 lang. Ze heeft roze of groen in haar haren. Dat ligt er aan in welke kleur ze een tijdje zin heeft. Op dit moment heeft ze roze. Haar kleding stijl is stoer en gewoon normaal. Haar ogen worden omlijnt met eye liner en haar wimpers worden mooier gemaakt met mascara.
    Extra: Noah heeft een oudere broer; Bob, van 18.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rol: Zayn's zusje
    Naam: Grace Surina Malik
    Leeftijd: 14
    Woonplaats: Bradford - Groot Britannië
    Innerlijk: Grace is een vrolijke meid. Ze heeft altijd wel een weerwoord en is eigenwijs. Door haar grote mond komt ze soms in de problemen. Toch is Grace erg lief voor haar vrienden, broer, zusjes en ouders. Op school houdt ze zich niet altijd aan de regels. Grace houdt er niet van om alleen te zijn, maar ze houdt van gezelligheid.
    Uiterlijk(Foto/Beschrijving):



    Grace heeft lange donkerbruine/zwarte haren met soms highlights erin. De haren zijn krullend. Haar ogen zijn chocolade bruin en haar huid is licht getint. Ze is 1.69 lang en draagt meestal vans of allstars en altijd een spijkerbroek. Lang of kort. Maakt niet uit. Alleen voor speciale gelegenheden doet ze een jurk of rok aan.
    Extra: Grace betekend in het engels ''Stijl'' en Surina betekend in het Pakistaans ''Wijs''.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Dat weet ik nog niet, was dat ook aan het denken maar we hebben nog iemand nodig voor Louis, dus weet ik nog niet echt wanneer het start


    Do what you love, love what you do