• Ik vind persoonlijk dat de kleuren die er nu zijn te fel zijn waardoor het vaak niet te lezen is én ze zijn heel beperkt, haha. Nu zie ik het zelf ook niet echt zitten dat er een hele lijst is van gekleurde blokjes komt te staan, dus dacht ik misschien aan zoiets, onder een knopje of zo:
    http://www.colorpicker.com/ (vergeten hoe die dingen heten)

    Ik heb geen idee of het al is voorgesteld en of mensen er behoefte aan hebben, maar het kwam gewoon in me op en ach, waarom niet.

    EDIT: Eventueel ook bij het creëren van een template.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 18:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Het is een best goed idee, alleen dan is het wel handig als de kleurcodes kan overnemen, zodat je meerdere keren dezelfde kleur kan toepassen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als het niet veel werk zou zijn dan ben ik voor.
    +Een zachtere geel is wel welkom voor mijn gevoel.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Voor, al denk ik dat zo'n colorpicker nogal lastig wordt voor de crew met de code's :W
    De uitbreiding van de kleuren ben ik echter wel voor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heap schreef:
    Voor, al denk ik dat zo'n colorpicker nogal lastig wordt voor de crew met de code's :W
    De uitbreiding van de kleuren ben ik echter wel voor.

    Ah ja, ik heb niet nagedacht over de codes verder, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ben voor meer kleuren, vooral omdat we er nu maar acht hebben.


    Physics is awesome

    Disnerd schreef:
    Het is een best goed idee, alleen dan is het wel handig als de kleurcodes kan overnemen, zodat je meerdere keren dezelfde kleur kan toepassen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik zou het beter vinden als de kleuren in een dingetje zouden staan zoals de groottes en lettertypes. Nu druk ik altijd verkeerd.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Aragog schreef:
    (...)
    Ah ja, ik heb niet nagedacht over de codes verder, lol.
    Vaak zijn dat dan van F-codes, dus veel verschil maakt dat volgens mij iet. Al is red natuurlijk veel gemakkelijker getypt. Van mij mogen er wel wat meer kleuren zijn, maar zo'n hele pallet is misschien nu net iets te veel, want dan krijg je ontzettend veel onleesbare dingen en ik zie het niet echt zitten om telkens een tekst te moeten selecteren zodat ik het kan lezen. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Voor. En ik vind - al heeft het er niet echt mee te maken - dat we weer meer keuze uit kleuren moeten hebben bij de templates, zoals bij het oude design.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vuelie schreef:
    Voor. En ik vind - al heeft het er niet echt mee te maken - dat we weer meer keuze uit kleuren moeten hebben bij de templates, zoals bij het oude design.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vuelie schreef:
    Voor. En ik vind - al heeft het er niet echt mee te maken - dat we weer meer keuze uit kleuren moeten hebben bij de templates, zoals bij het oude design.

    Eens. :'D Misschien zou daar wel dat palet van pas komen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Heap schreef:
    Voor, al denk ik dat zo'n colorpicker nogal lastig wordt voor de crew met de code's :W
    De uitbreiding van de kleuren ben ik echter wel voor.


    Some people are art and do art at the same time

    EIias schreef:
    Als het niet veel werk zou zijn dan ben ik voor.
    +Een zachtere geel is wel welkom voor mijn gevoel.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Voor tekst maakt mij persoonlijk weinig uit, maar een uitbreiding van het template palet zou zeer welkom zijn *-*. Ik mis de template mogelijkheden van het oude design :[.


    i put the fun in funeral

    Waar gaat dit over? Kleuren voor de template of voor de tekst?

    Als het voor de tekst is, ja, dan ben ik voor!


    Don't walk. Run, you sheep, run.