• Ik vind persoonlijk dat de kleuren die er nu zijn te fel zijn waardoor het vaak niet te lezen is én ze zijn heel beperkt, haha. Nu zie ik het zelf ook niet echt zitten dat er een hele lijst is van gekleurde blokjes komt te staan, dus dacht ik misschien aan zoiets, onder een knopje of zo:
    http://www.colorpicker.com/ (vergeten hoe die dingen heten)

    Ik heb geen idee of het al is voorgesteld en of mensen er behoefte aan hebben, maar het kwam gewoon in me op en ach, waarom niet.

    EDIT: Eventueel ook bij het creëren van een template.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 18:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ook voor de kleuren van de template's ben ik voor. Er mogen wel iets meer kleuren.


    Physics is awesome

    Vuelie schreef:
    Voor. En ik vind - al heeft het er niet echt mee te maken - dat we weer meer keuze uit kleuren moeten hebben bij de templates, zoals bij het oude design.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Voor de tekst ben ik voor, al die kleuren zijn echt gek op dat grijs. Ik bedoel, geel? En je bedoelt een colorwheel of echt die f of # codes? (:

    Even de kleuren testen hoor, want sommige kunnen volgens mij gewoon weg:
    Test Test Test Test Test Test Test Test

    [ bericht aangepast op 26 dec 2013 - 19:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Audacity schreef:
    Voor tekst maakt mij persoonlijk weinig uit, maar een uitbreiding van het template palet zou zeer welkom zijn *-*. Ik mis de template mogelijkheden van het oude design :[.


    This ^


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    EIias schreef:
    Als het niet veel werk zou zijn dan ben ik voor.
    +Een zachtere geel is wel welkom voor mijn gevoel.

    Was het vroeger niet dat als je je template ging aanpassen dat je dan uit tigtallen kleuren kon kiezen via zo'n knop? Als dat is wat je bedoelt, maar dan voor de standaardkleuren voor in een bericht oid, dan stem ik voor! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben voor =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind zo'n palet wat onhandig, maar van mij mag vooral geel vervangen worden haha. Net zoals iemand al eerder zei, gewoon meerdere kleuren die je kan kiezen via zo'n uitschuifknopje. Je had het op MSN ook, daar had je ook een optie om naast de standaard kleuren een andere te selecteren.


    Your make-up is terrible

    madeupyou schreef:
    Ik ben voor =)


    26 - 02 - '16

    Ik ben voor, zeker weten.


    The universal language of art.

    Assassin schreef:
    Ik vind zo'n palet wat onhandig, maar van mij mag vooral geel vervangen worden haha. Net zoals iemand al eerder zei, gewoon meerdere kleuren die je kan kiezen via zo'n uitschuifknopje. Je had het op MSN ook, daar had je ook een optie om naast de standaard kleuren een andere te selecteren.


    :)

    Vuelie schreef:
    Voor. En ik vind - al heeft het er niet echt mee te maken - dat we weer meer keuze uit kleuren moeten hebben bij de templates, zoals bij het oude design.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Een template maken zoals op het oude design zou geweldig zijn en extra tekst kleuren zouden ook heel erg fijn zijn. Het gebruik van hex kleuren is dan wel het fijnst, omdat je veel meer keuzes hebt. Je zou een color picker kunnen inbouwen om het makkelijker te maken voor mensen die dat niet snappen/kunnen of te lui zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    voor. Bij de templates en de tekst.


    take me back to the basics and the simple life

    DarkSavior schreef:
    Een template maken zoals op het oude design zou geweldig zijn en extra tekst kleuren zouden ook heel erg fijn zijn. Het gebruik van hex kleuren is dan wel het fijnst, omdat je veel meer keuzes hebt. Je zou een color picker kunnen inbouwen om het makkelijker te maken voor mensen die dat niet snappen/kunnen of te lui zijn.