• Het leek me een leuk idee om met de creatieve THG fans onder ons te brainstormen over nieuwe Quells/Kwellingen. Ik vind namelijk dat er te weinig originele Quell verhalen zijn op Quizlet en zo kunnen er meer mensen die verhalen schrijven (dit topic kan ook voor inspiratie zorgen snappie? Als mensen dat dan leuk vinden hebben ze ideeën). Dus zal ik beginnen met een idee?

    12 Spelen, voor elk District 24 tributen, waaruit 2 overleven. Zo heb je dan weer 24 tributen voor een laatste Games, waaruit 1 overblijft.

    Gheheh een lekkere erge. Nou, heel veel plezier enzooww.
    GreetZ Lunalovesit


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Je bedoelt om te bedenken wat er op de kaartjes stond van alle kwartskwellingen?


    Die is wel bruut, weet je hoeveel kinderen er dan wel niet dood gaan 0.0
    Wacht, ik reken het even uit : 22 x 12 = 264 + 23 = 287
    Freakin' 287 kinderen dood, in 1 jaar. Als ik het goed heb uitgerekend dan...

    [ bericht aangepast op 27 dec 2013 - 11:43 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Dat is vrij onmogelijk, zoveel kinderen + Zoveel spelen in 1 jaar.

    Ik had volgens mij een keer iets dat als jij sterft, je districtgenoot dat ook doet ofzo. Idunno exactly.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik weet dat het bruut is, maar zo is het Capitool ook toch?


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oeh, ik had ooit een rpg met zo'n soort idee^^

    Maar ik zou zelf graag nog eens een THG rpg of story willen zien met een quell waar een mannelijke en een vrouwelijk games zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik had een nieuwe; eentje waarin in elk district een jongen en een meisje van een bepaald sterrenbeeld wordt genomen. Bijv in district een worden alleen maar kinderen die steenbok zijn van sterrenbeeld zich aanbieden, zoiets


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    AnnaxElsa schreef:
    Ik had een nieuwe; eentje waarin in elk district een jongen en een meisje van een bepaald sterrenbeeld wordt genomen. Bijv in district een worden alleen maar kinderen die steenbok zijn van sterrenbeeld zich aanbieden, zoiets


    Maar... Zijn er wel 12 sterrenbeelden? Dat is wel awesome trouwens, maar ik weet niet of het naar iets verwijst van wat de Districten het Capitool gedaan hebben, want dat is zo met KwartsKwellingen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Een Kwartskwelling waarbij twee familieleden uit elk district tributen zijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Maar... Zijn er wel 12 sterrenbeelden? Dat is wel awesome trouwens, maar ik weet niet of het naar iets verwijst van wat de Districten het Capitool gedaan hebben, want dat is zo met KwartsKwellingen.

    Haha, in de RPG had ik er maar wat bij verzonnen :p er zijn wel 12 sterrenbeelden ja!

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:00 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:01 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Driedubbelpost

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:02 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Spacy, vierdubbelpost

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 18:02 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }