• Basis informatie over het verhaal
    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158262&page=1[/url]Rollentopic van het verhaal[/url]
    RPG topic van Corvin Castle Stories


    Welkom bij het Praattopic van The Corvin Castle Stories!


    The Corvin Castle Stories speelt zich af in het land Walachije (hedendaags Romenie) in 1474. Het verhaal begint met Kerst, wat in het dorp groots gevierd wordt, net zoals in het Corvin Kasteel. De hertog is Ivan Corvin, hier woont hij met zijn vrouw, twee kinderen (zoon en dochter), bastaardzoon en alle mensen in dienst.
    Het familiewapen van de familie Corvin




    De grote rode draad waar ik zelf aan dacht (suggesties mogelijk) om te zorgen dat de dorpelingen in opstand komen. Ivan laat de dorpsbewoners veel belasting betalen en de oudste zonen moeten als ze 20 - uitzonderingen zijn er natuurlijk maar met toestemming van de hertog - zijn het leger in, het is ook zo dat de hertog zijn eigen zoon in het kasteel laat verblijven, wat voor nog meer boosheid zorgt naar de hertog toe. Dit zorgt voor veel rumoer in het dorp, gezien ze bang zijn dat ze hun zonen nooit meer zullen terug zien. Plus het feit dat het al lang gevroren en gesneeuwd heeft, waardoor grote delen van de boerenlanden onder een dikke pak sneeuw liggen. Mensen sterven van de honger en in het kasteel genieten ze van het beste eten in de omstreeks.

    Ook in het kasteel is niet alles goed, de hertog heeft recent zijn bastaard zoon laten komen inwonen. De bastaardzoon is bezig zijn vader in te palmen om het wettig te verklaren en zodoende kan hij hertog worden als zijn vader overleed. Maar hoever zal de bastaard gaan zodat hij wettig verklaard wordt?

    Er is ook corruptie, de kerk en de ministers proberen zoveel macht te krijgen als ze kunnen door achter de rug om van de koning pakten te sluiten en deals te maken om zo hun hachje te redden of zo macht bij te krijgen.
    En wat speelt er zich allemaal in de kerk nog meer af?


    Regels:
    - Schrijf zo veel je wilt of kort en krachtig, (want soms heb je gewoon niet veel inspiratie om te schrijven en mag een kleine zin tussendoor ook wel)
    - we schrijven in de verledenvorm VT
    - Naam van je personage boven aan je stukje
    - Je mag geen personage van iemand anders dood schrijven
    - Personage van andere bespelen mag (MAAR zolang de andere speler toestemming geeft, als iets niet goed is aanpassingen)
    - Schrijven in de hij/zij-vorm
    - Houd het realistisch (Geen Mary/Gary sue's)
    - 16+ mag (Martelen en seks mag maar geef het aan en houd het netjes)
    - OOC aanduiden met (){}[]
    - en belangrijkste regel, heb plezier!


    Meedoen? Kijk rechtsboven in voor het rollentopic!

    Karakterlijst:
    Adel in Kasteel:
    Ivan Corvin, hertog - 1,7 Unox22
    Ileana Walter - Corvin - 1,8 Theatre
    Andreas Maldovan, bastaard - WenseKronik
    Ellis Samantha Corvin, Dochter van de hertog - HaIcyon
    Mihaita Ivan Cyprian Corvin, Zoon van de hertog - LyraPhoenix
    Morgaine Coastillon, Verloofde van de Mihaita - tubbietoost

    Middel/lage adel:
    Roquan Rochir Elmenda, Ridder - Erebor
    Isolde Hedwig van Henegouwen, hofdame Ellis - WenseKronik
    Sybil Eleanor Golding, hofdame hertogin - Margotanne
    Fye - Venomis

    Agorax Saxton, wachter - 1,6 DelanoDKM

    Personeel Kasteel:
    Ulrich Rolfe, kok - WenseKronik
    Ariana de Biville, kamermeisje - Tubbietoost

    Dorpelingen:
    Ludovico, bisschop - Venomis
    Murtagh, huurmoordenaar (kerk) - Venomis

    Katharina Preot, kardinaal Mazariunus dochter - WenseKronik
    Thargor Vuurgeboren, Smid - Thargor
    Avery Underhill, Molennaars dochter - BarnOwl
    Vasilico Underhill, Molenaars zoon - BarnOwl
    Sorin Buxton, boer - Theatre


    Extra:
    Serena Azzurra Rossini a.k.a ileana BarnOwl
    Blink, muzikant - LyraPhoenix

    Heel veel schrijf plezier

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:33 ]

    Mt


    The thing you do mean something to people -Ncis

    MT


    Vampire + Servant = Servamp

    Mijn topics.

    Goh, lekker origineel :'P


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn topics

    En ik ben vanaf vandaag tot 4 januari in Italie, dus kom wss niet online die tijd tenzij als ik de laptop van me broer mag lenen. ;p

    Mijn topics.


    Stenenlikker

    BarnOwl schreef:
    Mijn topics

    En ik ben vanaf vandaag tot 4 januari in Italie, dus kom wss niet online die tijd tenzij als ik de laptop van me broer mag lenen. ;p


    Ooow oke, euhm misschien kunnen we daarvan maken dat iig een personage een rondreis gaat maken ofzo? Of dat iemand anders tijdelijk met een personage van jou mag spelen, mag je zelf die persoon aanwijzen natuurlijk!

    Dat mag hoor, maakt ook niet uit wie dat doet dus als iemand mijn personages wil bespelen ga je gang.

    BarnOwl schreef:
    Mijn topics

    En ik ben vanaf vandaag tot 4 januari in Italie, dus kom wss niet online die tijd tenzij als ik de laptop van me broer mag lenen. ;p


    Veel plezier in Italië^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik kan vanavond weer reageren, ben de hele dag weg.


    Vampire + Servant = Servamp

    Iemand voor Roquan? Op het moment weet ik niet echt wat ik met hem kan doen.


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Iemand voor Roquan? Op het moment weet ik niet echt wat ik met hem kan doen.

    Ellis misschien ? c:


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)
    Ellis misschien ? c:


    Is goed ^^
    Komt zij naar de stallen of zal ik Roquan haar in de gangen laten tegenkomen?


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Is goed ^^
    Komt zij naar de stallen of zal ik Roquan haar in de gangen laten tegenkomen?


    Ze komt naar de stallen. C:


    That is a perfect copy of reality.

    HaIcyon schreef:
    (...)

    Ze komt naar de stallen. C:


    Allrighdy ^^


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Allrighdy ^^

    Het is nogsteeds een kort stukje geworden, maar ik kon niet veel :c


    That is a perfect copy of reality.