• Naam: Demetria Devonne 'Demi' Lovato
    Fandom: Lovatic(s)


    Lovatics:

    - Myke | Attraversare| Nightingale, Let It Go, Remember December, Never Been Hurt, Fire Starter, Catch Me
    - Evelien | Starkey| Let It Go, Heart by Heart
    - Naomi | NiaIler | Work of Art

    - Miriam | Mainwaring | Warrior, Fix a Heart, Heart by Heart
    - Aline | Botje | Two Pieces, Let It Go, Heart Attack en nog véél meer!
    - Berna | Vaucluse | Heart by Heart, Two Worlds Colide, Gift of a Friend
    - Michelle | Pennybags | Remember December, Lightweight, In Case

    Just join! c:

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 20:38 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Botje schreef:
    Ik wil haar ook zien als ze hier komt, maar dat gaat 'm waarschijnlijk niet worden, omdat ik ook al naar One Direction ga :3


    Nou ja, ik neem aan dat ze niet naar Europa gaat met de Neon Lights Tour, maar tijdens de NLT gaat ze opnemen voor haar 5e album, want ze is al bezig daarmee en nieuwe muziek. Ik hoop dus dat bij het 5e album een wereldtournee komt en ze naar Nederland gaat, dus dan heb je tijd om te sparen. Tenzij One Direction gelijk opgaat voor hun 4e album met tour die ook in Nederland komt. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mainwaring schreef:
    (...)
    Ugh, wat stom. Ik wil zó graag naar haar concert!


    Same here, ik ga dan óf keihard huilen óf keihard fangirlen en gillen óf ik ga keihard genieten en ik hoop dat laatste, want volgens mij krijg ik dan het meeste mee. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Attraversare schreef:
    (...)

    Same here, ik ga dan óf keihard huilen óf keihard fangirlen en gillen óf ik ga keihard genieten en ik hoop dat laatste, want volgens mij krijg ik dan het meeste mee. x]

    Hahahaha, ja precies! Waarschijnlijk gebeurt het alle 3.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Attraversare schreef:
    (...)

    Nou ja, ik neem aan dat ze niet naar Europa gaat met de Neon Lights Tour, maar tijdens de NLT gaat ze opnemen voor haar 5e album, want ze is al bezig daarmee en nieuwe muziek. Ik hoop dus dat bij het 5e album een wereldtournee komt en ze naar Nederland gaat, dus dan heb je tijd om te sparen. Tenzij One Direction gelijk opgaat voor hun 4e album met tour die ook in Nederland komt. :'D


    Nieuwe muziek <3 <3
    Ik moet zeggen, ik ken haar eerdere albums niet zo erg goed. Alleen de camp rock liedjes en de liedjes van DEMI. En van de andere albums een paar :') Ben nog van plan om ze eens allemaal diehard te luisteren :3

    Wat een zielig en stil topic is dit :(

    Oh, Botje is nu trouwens Harrelson.

    Ik kijk (en luister) de Neon Lights tour en ik zag CHORD OVERSTREET zonet <3