• [naam] is een meisje dat aan de buitenkant lijkt op een dood normaal meisje. Het is echter een meisje met een gebruiksaanwijzing. [naam] heeft autisme, verlatingsangst en is een enorme pessimist. Ze heeft een leuk vriendje, doet momenteel een havo-opleiding en heeft een baantje waar ze redelijk trots op is.
    [naam] Mist echter nog wel wat dingen in haar leven. Ze wil onder andere een boek gaan schrijven om de leegte in haar leven op te vullen, maar dat wil niet echt. Ze weet ten eerste niet waar ze over moet gaan schrijven en ze heeft last van een writersblock. Als ze ergens aan begint lukt het haar niet om het af te krijgen en ze is nogal besluiteloos.
    Zal het haar lukken om een boek te schrijven, van haar verlatingsangst af te komen en haar havodiploma te halen?


    Voor de mensen die willen dat ik het uitwerk;
    Welke titel moet ik kiezen? Untitled, Unwritten of Writersblock? (of eventuele andere suggesties)
    Welke naam moet het meisje krijgen?


    Voor de mensen die niet willen dat ik het uitwerk:
    Wat kan ik verbeteren?



    Poll voor de naam van de hoofdpersoon.

    Poll voor de titel

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 9:25 ]


    26 - 02 - '16

    Lijkt me wel leuk om te lezen :) werk het uit zou ik zeggen :)
    Ik zou Writersblock doen, Untitled klinkt als een verhaal zonder naam en Unwritten is een prachtig liedje haha.
    Is het niet doodnormaal ipv dood normaal?

    Ik zou het meisje een aparte naam geven, Tenna of Blonte bijvoorbeeld, of juist een hele chique naam, Amaretta, Georgette of Jaqueline bijvoorbeeld.


    Edit: Oh, en waarschuw me even als je begint :)

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 23:23 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik zou voor "Writersblock" gaan en misschien dat autisme weglaten, tenzij je het echt goed kan uitwerken in het verhaal. Een naam weet ik niet zo direct, kijk anders een keertje in het grote meisjesnamen topic? Uit ervaring weet ik dat een naam juist moet aanvoelen voor de schrijver zelf dus heel erg meer dan dat topic kan ik je niet helpen, vrees ik.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    xVixncxiex schreef:
    Lijkt me wel leuk om te lezen :) werk het uit zou ik zeggen :)
    Ik zou Writersblock doen, Untitled klinkt als een verhaal zonder naam en Unwritten is een prachtig liedje haha.
    Is het niet doodnormaal ipv dood normaal?

    Ik zou het meisje een aparte naam geven, Tenna of Blonte bijvoorbeeld, of juist een hele chique naam, Amaretta, Georgette of Jaqueline bijvoorbeeld.


    Edit: Oh, en waarschuw me even als je begint :)


    Ik wil inderdaad een wat apartere naam, dat is wel een goed idee inderdaad. Tenna is wel mooi. Als je nog meer namen weet, hoor ik het graag.

    Tolstoy schreef:
    Ik zou voor "Writersblock" gaan en misschien dat autisme weglaten, tenzij je het echt goed kan uitwerken in het verhaal. Een naam weet ik niet zo direct, kijk anders een keertje in het grote meisjesnamen topic? Uit ervaring weet ik dat een naam juist moet aanvoelen voor de schrijver zelf dus heel erg meer dan dat topic kan ik je niet helpen, vrees ik.


    Ik heb zelf autisme, dus ik denk dat ik het wel redelijk goed uit kan werken. Ik wil ook niet het heel overdreven er in terug laten komen, maar gewoon trekjes ervan. Om het verhaal wat op te vullen zeg maar.


    26 - 02 - '16

    Het lijkt me echt leuk om te lezen en vooral omdat ik meestal fanfics lees. Als titel zou ik Writersblock pakken en met namen ben ik zelf slecht. En wil je waarschuwen als je het doet?

    Janoskinat0r schreef:
    Het lijkt me echt leuk om te lezen en vooral omdat ik meestal fanfics lees. Als titel zou ik Writersblock pakken en met namen ben ik zelf slecht. En wil je waarschuwen als je het doet?


    Sure thing c;
    Ik ben blij dat er mensen geïnteresseerd zijn (:


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Ik heb zelf autisme, dus ik denk dat ik het wel redelijk goed uit kan werken. Ik wil ook niet het heel overdreven er in terug laten komen, maar gewoon trekjes ervan. Om het verhaal wat op te vullen zeg maar.


    Ik bedoelde het niet op die manier, (Ik zie niet in waarom iemand over autisme zou schrijven als hij/zij er niets van afwist) het was eerder dat ik me afvroeg waarom je dat er ook in zou integreren (ik legde de link met de writersblock niet helemaal) maar daar heb ik nu dus ook een antwoord op (:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Ik bedoelde het niet op die manier, (Ik zie niet in waarom iemand over autisme zou schrijven als hij/zij er niets van afwist) het was eerder dat ik me afvroeg waarom je dat er ook in zou integreren (ik legde de link met de writersblock niet helemaal) maar daar heb ik nu dus ook een antwoord op (:


    Nou ja, ik zit zelf ook met een soort writersblock op het moment terwijl ik gewoon super graag een verhaal wil schrijven, dus daarom niet over iets dat wat dichterbij/persoonlijker is. Dat is sowieso voor mij iets makkelijker, omdat ik gewoon over dagelijkse dingen kan schrijven en niet over dingen die niet realistisch zijn of verder van me af staan zoals fantasiedingen. Doordat ik besloot te schrijven over iets dat dichterbij is, kwam ook mijn autisme in beeld en daarom wil ik dat er graag bij hebben. Ook zijn er op quizlet nog niet zoveel verhalen waarin het aan bod komt.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 23:35 ]


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Nou ja, ik zit zelf ook met een soort writersblock op het moment terwijl ik gewoon super graag een verhaal wil schrijven, dus daarom niet over iets dat wat dichterbij/persoonlijker is. Dat is sowieso voor mij iets makkelijker, omdat ik gewoon over dagelijkse dingen kan schrijven en niet over dingen die niet realistisch zijn of verder van me af staan zoals fantasiedingen. Doordat ik besloot te schrijven over iets dat dichterbij is, kwam ook mijn autisme in beeld en daarom wil ik dat er graag bij hebben. Ook zijn er op quizlet nog niet zoveel verhalen waarin het aan bod komt.


    Nou, ik hoop dat je die writersblock kunt doorbreken. Alvast succes ermee c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het lijkt me interessant om te lezen. En wie weet wordt het schrijven makkelijker door de persoonlijke dingetjes die je er van jezelf in verwerkt (heb even hierboven zitten lezen ;p).
    Titel: My unwritten emptiness?
    En een naam kun je uiteindelijk denk ik het beste zelf kiezen.
    Veel succes met je verhaal, als je me zou willen waarschuwen als je begint, graag! Of als je verder nog hulp nodig hebt, vraag je maar.


    You are beautiful, you are love.

    Unwritten, want in het schrijf-gedeelte vind ik mezelf terug.
    Noem haar Freya (cat)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik twijfel er zelf een beetje om of ik het zou lezen, maar ik vind het leuk dat het een OP is. Ik heb namelijk totaal niks met FanFiction. Ik zou persoonlijk zelf niet voor Untitled gaan, uit de andere twee kan ik niet kiezen.
    Zelf weet ik niet zo goed wat voor naam het meisje moet krijgen, maar ik kies dan ook altijd een naam die bij zijn/haar karakter hoort. Misschien even rond zoeken op namensites.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cresseyde schreef
    Unwritten, want in het schrijf-gedeelte vind ik mezelf terug.
    Noem haar Freya(cat)


    Leuk dat je je er een beetje in kan vinden ^^

    Symmetry schreef:
    Het lijkt me interessant om te lezen. En wie weet wordt het schrijven makkelijker door de persoonlijke dingetjes die je er van jezelf in verwerkt (heb even hierboven zitten lezen ;p).
    Titel: My unwritten emptiness?
    En een naam kun je uiteindelijk denk ik het beste zelf kiezen.
    Veel succes met je verhaal, als je me zou willen waarschuwen als je begint, graag! Of als je verder nog hulp nodig hebt, vraag je maar.


    My unwritten emptiness klinkt best wel goed. Ik zal je wel waarschuwen.

    Marshall schreef:
    Ik twijfel er zelf een beetje om of ik het zou lezen, maar ik vind het leuk dat het een OP is. Ik heb namelijk totaal niks met FanFiction. Ik zou persoonlijk zelf niet voor Untitled gaan, uit de andere twee kan ik niet kiezen.
    Zelf weet ik niet zo goed wat voor naam het meisje moet krijgen, maar ik kies dan ook altijd een naam die bij zijn/haar karakter hoort. Misschien even rond zoeken op namensites.


    Wat vind je dan van de titel die Symmetry heeft bedacht? (;


    26 - 02 - '16

    Tolstoy schreef:
    (...)

    Nou, ik hoop dat je die writersblock kunt doorbreken. Alvast succes ermee c:


    Dankjewel


    26 - 02 - '16

    Klinkt leuk, Erieka *O*
    Ik zal voor de titel Writersblock kiezen, en voor een naam denk ik aan Elizabeth of Isabelle. Daar moest ik aan denken tijdens het lezen van dat stukje :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jaymes schreef:
    Klinkt leuk, Erieka *O*
    Ik zal voor de titel Writersblock kiezen, en voor een naam denk ik aan Elizabeth of Isabelle. Daar moest ik aan denken tijdens het lezen van dat stukje :W


    Dat zijn inderdaad leuke namen en die kan je ook nog eventueel afkorten dat mensen haar noemen bij haar bijnaam of zo. (;


    26 - 02 - '16