• [naam] is een meisje dat aan de buitenkant lijkt op een dood normaal meisje. Het is echter een meisje met een gebruiksaanwijzing. [naam] heeft autisme, verlatingsangst en is een enorme pessimist. Ze heeft een leuk vriendje, doet momenteel een havo-opleiding en heeft een baantje waar ze redelijk trots op is.
    [naam] Mist echter nog wel wat dingen in haar leven. Ze wil onder andere een boek gaan schrijven om de leegte in haar leven op te vullen, maar dat wil niet echt. Ze weet ten eerste niet waar ze over moet gaan schrijven en ze heeft last van een writersblock. Als ze ergens aan begint lukt het haar niet om het af te krijgen en ze is nogal besluiteloos.
    Zal het haar lukken om een boek te schrijven, van haar verlatingsangst af te komen en haar havodiploma te halen?


    Voor de mensen die willen dat ik het uitwerk;
    Welke titel moet ik kiezen? Untitled, Unwritten of Writersblock? (of eventuele andere suggesties)
    Welke naam moet het meisje krijgen?


    Voor de mensen die niet willen dat ik het uitwerk:
    Wat kan ik verbeteren?



    Poll voor de naam van de hoofdpersoon.

    Poll voor de titel

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 9:25 ]


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Dat zijn inderdaad leuke namen en die kan je ook nog eventueel afkorten dat mensen haar noemen bij haar bijnaam of zo. (;
    Precies *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Tof idee!

    Ik ben sowieso voor Unwritten, het nummer is erg goed en als ik jouw beschrijving lees krijg ik gelijk de muziek weer in mijn oren. Als naam lijkt mij, somehow, Lilo heel erg leuk, maar misschien is dat wat te exotisch. Lola kan ook, of Cara of Carmen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Tof idee!

    Ik ben sowieso voor Unwritten, het nummer is erg goed en als ik jouw beschrijving lees krijg ik gelijk de muziek weer in mijn oren. Als naam lijkt mij, somehow, Lilo heel erg leuk, maar misschien is dat wat te exotisch. Lola kan ook, of Cara of Carmen.


    Lola is ook een leuke naam. Cara zie ik inderdaad ook niet zoveel. Ik zal nog eens even goed gaan nadenken, maar het is voor mij grotendeels zeker dat ik het uit ga werken.


    26 - 02 - '16

    Mensen ik heb nog wat meer namen nodig en titels als het kan. Ik wil namelijk een start maken aan het verhaal.


    26 - 02 - '16

    Wat voor naam wil je hebben? Ik kan je altijd helpen (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wat voor naam wil je hebben? Ik kan je altijd helpen (:


    Een meisjesnaam en wel eentje die niet zo vaak voorkomt.


    26 - 02 - '16

    Ginny Fiona Anna Simone Eva verzin gewoon namen:)


    tiptoe through the tulips...

    RoryWilliams schreef:
    Ginny Fiona Anna Simone Eva verzin gewoon namen:)


    Dat zijn toch wel namen die redelijk veel voorkomen, ik heb liever een naam die bijna niet voorkomt.


    26 - 02 - '16

    Tialda, Alyt (spreek uit als Aliet), Gerbrich (haha nee grapje, zo heten twee van mijn zussen en ik) , Geke, Freya, Laurent, Xander, Ash, Collin, Cogon (afgekort Cog (van het boek inside out)), Mert. Ik zou gewoon op babybites gaan zoeken, dan kan je eventueel ook een naam met betekenis doen. Dit is zo het eerste wat in mij op komt.
    Succes! :)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 23:49 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ciara, Morena, Leanne, Tenna (zoals ik al eerder zei), Tinne, Sebtia, Taléra, Ulrike, Keyanne


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zal ik dit gaan verder uit gaan werken?
    Het antwoord op deze vraag is altijd: wil je er zelf moeite in stoppen en denk jij dat het echt een verhaal is waar jij graag aan wilt schrijven, dan is het ja.

    Welke titel moet ik kiezen? Untitled, Unwritten of Writersblock? (of eventuele andere suggesties)
    Ik zal gaan voor Unwritten, hoewel je misschien ook met iets origineel kan komen.

    Welke naam moet het meisje krijgen?
    Hm, een naam voor een meisje die niet vaak voorkomt.
    Akira,
    Azumi,
    Hitomi,
    June,
    Nori,
    Noren,
    Noran,
    Shiori,
    Sora,
    Takara,
    Yori,
    Yuki,
    Yara.
    Misschien heb je hier iets aan?

    * Tip
    Ik weet niet precies hoe je verhaal vordert, maar als je schrijft over een school waarbij de opleiding niet uitmaakt (dus je zou het ook bijvoorbeeld kunnen vervangen door vmbo of vwo dan kun je dat soort details weg laten). Het kan namelijk de focus van het verhaal weghalen en veel mensen geven er toch niet veel om. Het is leuk als background informatie, maar is niet hoognodig in het verhaal zelf. Dus voor het geval dat je schrijft over een middelbare school voor de setting en als je plot vrijwel niets meer in de toekomst doet met de informatie dat hij een havo student is kun je dat weglaten. Mocht je wel iets ermee gaan doen, dan mag je het bovenstaande bericht negeren :) Het viel me gewoon op en wilde je er even op attenderen.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 1:49 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Tsukuyomi schreef:
    Zal ik dit gaan verder uit gaan werken?
    Het antwoord op deze vraag is altijd: wil je er zelf moeite in stoppen en denk jij dat het echt een verhaal is waar jij graag aan wilt schrijven, dan is het ja.

    Welke titel moet ik kiezen? Untitled, Unwritten of Writersblock? (of eventuele andere suggesties)
    Ik zal gaan voor Unwritten, hoewel je misschien ook met iets origineel kan komen.

    Welke naam moet het meisje krijgen?
    Hm, een naam voor een meisje die niet vaak voorkomt.
    Akira,
    Azumi,
    Hitomi,
    June,
    Nori,
    Noren,
    Noran,
    Shiori,
    Sora,
    Takara,
    Yori,
    Yuki,
    Yara.
    Misschien heb je hier iets aan?


    * Tip
    Ik weet niet precies hoe je verhaal vordert, maar als je schrijft over een school waarbij de opleiding niet uitmaakt (dus je zou het ook bijvoorbeeld kunnen vervangen door vmbo of vwo dan kun je dat soort details weg laten). Het kan namelijk de focus van het verhaal weghalen en veel mensen geven er toch niet veel om. Het is leuk als background informatie, maar is niet hoognodig in het verhaal zelf. Dus voor het geval dat je schrijft over een middelbare school voor de setting en als je plot vrijwel niets meer in de toekomst doet met de informatie dat hij een havo student is kun je dat weglaten. Mocht je wel iets ermee gaan doen, dan mag je het bovenstaande bericht negeren :) Het viel me gewoon op en wilde je er even op attenderen.


    Ik heb gekozen om er een havostudent van te maken zodat het verhaal een beetje op de realiteit lijkt zeg maar, het wordt een verhaal dat deels over mijn leven gaat maar niet helemaal. Ik heb er niet bij stilgestaan dat het niet per se van belang is. Maar ik kan er net zo goed een mbostudent van maken inderdaad. ^^ Bedankt voor de tip.

    @ Mensen daarboven, bedankt voor de tip. Ik zal een top 10 van namen maken en dan zal ik een poll maken, zodat mensen kunnen stemmen op de naam die ze leuk vinden.


    26 - 02 - '16

    Gestemd op 'Morena' en 'My unwritten emptiness'. Leuk dat je 'm in de poll gezet hebt. (:


    You are beautiful, you are love.