• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Muninn opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:26 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien aan iemand vragen die nog een personage over heeft? :3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeah...Als ze nog reageren...


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ga nu mijn post schrijven


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het gaat wel heel snel ineens. D:


    Your make-up is terrible

    Ok. Laat maar, me inspiratie werkt niet mee. Ik kom niet verder dan twee zinnen.

    @Nikki; het gaat idd erg snel, als wij een van de weinige zijn die nog reageren. Anders zou het helemaal dood zijn. (we weten dat ieder zn redenen heeft, en we begrijpen het ook wel)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 22:07 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Yeah...Als ze nog reageren...

    Sommige mensen hebben me nog geen berichtje terug gestuurd, daar zit ik nog op te wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yeah. Ik wacht ook nog wel even. Ook omdat ik momenteel gewoon even geen inspiratie heb.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wat doen we nu met de vergadering?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    Wat doen we nu met de vergadering?

    Geen flauw idee. Iris heeft in elk geval wel gezegd dat ze geen inspiratie of zo heeft, dus misschien gewoon voor haar spelen tot de vergadering over is?
    Jij speelt de leider, toch? Wellicht dat je dan een post kan schrijven waarin de vergadering begint.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Geen flauw idee. Iris heeft in elk geval wel gezegd dat ze geen inspiratie of zo heeft, dus misschien gewoon voor haar spelen tot de vergadering over is?
    Jij speelt de leider, toch? Wellicht dat je dan een post kan schrijven waarin de vergadering begint.


    Gedaan. Ik denk dat er voor iedereen nu wel genoeg te schrijven is, denk ik zo.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    En Omamori of zoiets heeft zich uitgeschreven, dat betekent geen leider voor Burned Rubbers. Dus als iemand nog een user weet? Misschien kan ik mijn zus hiervoor porren, maar ik weet het niet zeker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    vraag me eigenlijk af hoeveel van de deelnemers er nog naar kijken? Het praat topic en het speel topic.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik kijk er minstens een keer per dag op. Ten minste meestal.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Wie gaat er eerst schrijven? Ik kan Sloane ook wel weer schrijven, maar misschien dat iemand anders eerst wil/ handig is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mij maakt het niet uit


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||