• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Muninn opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:26 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hehe, true that sigil.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Sigil schreef:
    Hahaha idd. :') en we did thought of that for a moment. Maar dan is hun moment ook gelijk geruïneerd xD Dus besloten we dat niet te doen.

    Jij en Snowqeeun dachten daaraan of jij en Nikki?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Eerlijk gezegd weet ik niet meer of ik het er met Nikki over heb gehad. Misschien heel kort en moesten we beiden wel om t idee lachen -not sure though- Maar heb wel tegen snowqeeun gezegd dat het hun moment zou ruïneren waardoor Red Ryan bij zich hielt xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hahaha, ohlol. Ik zie me al helemaal die reactie van het kind voor zich:
    "Papa, wat ben jij met [personage van Nikki] aan het doen?" N'awww. Cutie, haha. Het is maar goed dat jullie het niet gedaan hebben!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jup xd. Alles is in rep en roer als daniel burned rubbers binnen komt. Denk ik


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik denk meer dat het zal zijn.
    Ryan kijkt verbaasd naar zijn vader, maar kijkt daarna met een grijns 'hallo pappie, wat doe je? Mag ik ook' lol


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Daniël is toch niet bezig nu? :'). Gaat ie nu naar binnen dan?
    En anders zal het zijn: "Pappie, je doet haar pijn, ze schreeuwt!" Hahaha lolol, o.i.d.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg moricia, dat kan ook nog xd.

    Oke ik ga nu reageren gewoon


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Nee Daniël staat met Sloane te praten en is niet van plan naar binnen te gaan xD


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Snowqeeun schreef:
    Omg moricia, dat kan ook nog xd.

    Oke ik ga nu reageren gewoon

    Morticia*
    Haha, doe dat maar, ik ben benieuwd!

    @Sigil: Ik dacht al, omdat Snowqeeun zoiets zei; Zijn er afspraken gemaakt zonder dat ik er van wist? Anders moest ik Sloane even snel wegsturen naar die vergadering...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maak je geen zorgen :) dat Hoeft niet.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hehe, nu moet ik wachten tot later op de dag totdat black swan gaat reageren, ik kan niks. Tenzij ik haar naar buiten laat gaan


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Wie speelt Black Swan? Aangezien er nog wel iemand zei dat ze deze week niet kon reageren. Volgens mij behoort het personage tot Candira toch?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lieve schat ik ben candira, heb naam veranderd. Dat had ik gemeld


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Black swan is van V -rest weet ik niet- nog wat


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.