• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Muninn opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:26 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Morticia schreef:
    (...)
    Dan hoefde je het hier niet neer te zetten.


    wat is de reden dat ze het niet hier mag zetten? no offence maar dat snap ik niet helemaal.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)
    wat is de reden dat ze het niet hier mag zetten? no offence maar dat snap ik niet helemaal.

    Uitlokkerij.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    people cut the crap ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    hoeft helemaal niet. Kan ook gewoon een mening zijn, en als ik het goed heb mag je in het praattopic gewoon je mening geven.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    hoeft helemaal niet. Kan ook gewoon een mening zijn, en als ik het goed heb mag je in het praattopic gewoon je mening geven.
    is zo ^^ maar ik zie dat het naar een ruzie toe loopt althans, in mijn ogen dan.
    dus voordat het escaleert wil ik dat het stopt, dus niemand aangevallen voelen a.u.b.!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Prima, maar als ik over iemand zeg dat degene kinderachtig is, wordt er ook direct op mij af gereageerd.
    Het zou anders neer gezet kunnen worden. Maar is goed, ik zal stoppen met terug reageren Iris.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Maar even iets heel anders,
    Is het niet handig om ook in het speeltopic, en eventueel in het praattopic, de lijst van de personages met namen en club en zo neer te zetten, net zoals je in het rollen topic hebt?
    De story met beschrijvingen is erg handig en overzichtelijk. Maar ik moet telkens zoeken wie nou in welke club en alles is, en dat is een beetje lastig iedere keer, vooral als ik op mijn mobiel zit.
    Ben overigens wel blij met die story, als ik iets van een personage moet weten, maar dat gebruiken voor alleen de naam of de club... tsjah. Het is maar een voorstel overigens.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    Maar even iets heel anders,
    Is het niet handig om ook in het speeltopic, en eventueel in het praattopic, de lijst van de personages met namen en club en zo neer te zetten, net zoals je in het rollen topic hebt?
    De story met beschrijvingen is erg handig en overzichtelijk. Maar ik moet telkens zoeken wie nou in welke club en alles is, en dat is een beetje lastig iedere keer, vooral als ik op mijn mobiel zit.
    Ben overigens wel blij met die story, als ik iets van een personage moet weten, maar dat gebruiken voor alleen de naam of de club... tsjah. Het is maar een voorstel overigens.
    Normaal doe ik dat ook wel, maar ik werk zelf 90% van de tijd met een tablet. dus het veranderen van namen is dan zo tijdrovend dat ik het vaak vergeet of geen zin in heb en dus niets meer up to date is.
    Dus nope sorry xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)Normaal doe ik dat ook wel, maar ik werk zelf 90% van de tijd met een tablet. dus het veranderen van namen is dan zo tijdrovend dat ik het vaak vergeet of geen zin in heb en dus niets meer up to date is.
    Dus nope sorry xD


    Eigenlijk valt dat wel mee.... Ik zit 99% van de tijd op me Samsung galaxy s3 omdat me laptop stuk is en ik niet het geld heb om het te laten maken of een nieuwe te kopen en het is zo gebeurd. Dus op een tablet zal het niet veel moeilijker zijn :'), dus no offence, is dat eigenlijk een smoes van niks :').

    Daarnaast is t gewoon enorm irritant om als -in mijn situatie, dat ik een huis genoot zoek voor Damon- ik telkens naar die story moet, om te weten wie der nou in burned rubber is. En als je op een tablet telkens zit, en je de namen veranderen al lastig vind :'), moet je me daarin wel kunnen vinden.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sigil schreef:
    (...)

    Eigenlijk valt dat wel mee.... Ik zit 99% van de tijd op me Samsung galaxy s3 omdat me laptop stuk is en ik niet het geld heb om het te laten maken of een nieuwe te kopen en het is zo gebeurd. Dus op een tablet zal het niet veel moeilijker zijn :'), dus no offence, is dat eigenlijk een smoes van niks :').

    Daarnaast is t gewoon enorm irritant om als -in mijn situatie, dat ik een huis genoot zoek voor Damon- ik telkens naar die story moet, om te weten wie der nou in burned rubber is. En als je op een tablet telkens zit, en je de namen veranderen al lastig vind :'), moet je me daarin wel kunnen vinden.

    ik heb gemerkt dat ik het wel een hoop moeite vind, vooral omdat touchscreen een hekel heeft aan mijn vinger =) dus jij mag het een smoes van niks vinden, maar ik vind het teveel moeite.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik wacht even met reageren met Daniël, totdat Assasin gereageerd heeft met Lux, Zodat ik ze beiden in één post kan doen. Is even wat makkelijker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Guinness -> Muninn


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Sorry, dat ik een tijdje niet gereageerd heb. Ik had sociale verplichtingen


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Is er nog steeds niemand voor Black Swam, member Burned Rubbers?


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Volgens mij werd er eerder gezegd dat Bear en Red vrij waren?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]