• Wij zoeken nog steeds rollen, Klik voor het rollentopic



    De motorclub The lost ones is al jaren berucht en beroemd in het (fictieve) stadje Cloakson, ze regelen daar de boel beter en anders dan welke autoriteit ook. Zo langzamerhand zijn de bikers in hun leren vesten met patches dan ook geaccepteerd. Afgezien van alle afpersing, drugdeals en wapenhandel brengen deze mensen ook bescherming. Ze houden de stad in het gareel en zorgen dat deze stad hun normen en waarden na leven. The lost ones, zijn buiten een groep gevaarlijke bikers echter ook moraal ridders, ze strijden voor hun waarden en princiepes. En een van deze waarde is de stad, zij bezitten de stad, zij zijn de enige bikers groep die zich hier zou mogen vestigen.
    Wanneer er echter een grote groep verplaatst naar hun geliefde stadje Cloakson, breek de hel dan ook los. De motorbende Burned Rubber was van zichzelf een grote club die aast op het vergroten van hun gebied. Ze gaan de strijd dan ook graag aan met The lost ones.


    Binnen de MC (motorclub) heerst een broederschap, een vertrouwens band die heel sterk is. Je word dan ook niet zomaar gevraagt. Binnen een motorclub ontstaan vaak traditie's, bijvoorbeeld een ceremonie wanneer iemand lid word of het aspirant lidmaatschap ontvang. MC's zijn niet vies van feestjes, deze zijn dan ook vaak besloten voor buitenstaanders (op the hangarounds na natuurlijk). De vergaderingen zijn vaak enkel voor leden en aspirant leden.

    Ik heb besloten alles in een Story bij te houden om zo overzicht te creeren.


    Regels:
    - Je post bedraagt minimaal 300 woorden
    - Je hebt respect voor elkaar, opbouwende kritiek mag altijd maar bedenk wel goed hoe je iets brengt.
    - Je reageert minimaal 1x per week
    - Geen perfecte karakters
    - 16+ en schelden is IC toegestaan, OC niet
    - Het doden van karakters is toegestaan, maar met toestemming van de eigenaar. (bespreek dit met elkaar n het praattopic of in GB)
    - Heb respect voor elkaars karakters, dit wil zeggen bestuur alleen je eigen karakter.
    - Plaats alleen je post in het speeltopic, vragen en dingen bespreken kunnen in het praat topic.
    - Houd mannen en vrouwen gelijk, anders ga ik een stop zetten.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Alleen Muninn opend te topics (in geval van afwezigheid wijs ik iemand aan)
    - Denk goed na voor je mee doet! Eendags vliegen of mensen die na een paar post al stoppen worden niet gewaardeerd!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2014 - 19:26 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Is goed, Dankjewel!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Misschien is het verstandig om ook andere posts te lezen. Waaronder die van Red. Want volgens mij stond ze nog aan de bar met Ryan (het kind van Damon), en Bear. dan kun je haar niet echt tegen het lijf lopen.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 12:25 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ow, sorry, ik ben een beetje slordig aan het worden. Maar Black Swan stond ook aan de bar dus dat wordt dan makkelijker... Denk ik


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    is er nog wat leven hier? :p


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Jup, ik leef nog. Ik wacht alleen tot de anderen reageren...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    yeah ik ook. Maar volgens mij moeten nog steeds wat mensen een begin post maken?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik ben al eventjes bezig, maar mijn vingers hebben weinig zin.


    Your make-up is terrible

    nawhh zijn je arme vingertjes koud of doen ze zeer? ;o *kusje op*

    excuses voor mijn melige bui, me broer heeft me de slappe lach bezorgd net aan t eten. -aftermath-

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 20:22 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Bain heeft Jack een sms gestuurt :p


    Bowties were never Cooler

    Okay, ik zal het aanpassen. Sorry... c:


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ^^Aangepast


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    daarom zei ik ook dat het handig was als je andere posts óók leest. Dan had je dit niet Gemist.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, sorry, daar heb ik niet altijd de tijd voor.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    I understand, i really do. Maar het is een beetje vervelend als we je telkens op dingen moeten wijzen lijkt mij, er is geen haast met reageren hoor :)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oké, dank je, ik zal er echt proberen op te letten.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||