• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    Harry Styles
    Gelijk lichtte ze helemaal op en ging wat rechter zitten voor ze begon te vertellen, en eerlijk gezegd luisterde ik nog aandachtig ook. Dat was ook nieuw. 'De schietbaan? Als in boogschieten?' vroeg ik, opgewonden als een klein kind. 'Dat heeft me nou altijd zo gaaf geleken!' Het was duidelijk dat ze ontzettend trots was op wat ze deed, en dat respecteerde ik. Ik zou ook trots zijn als ik dan kon. Ze haalde een hand door haar haren en stelde heel voorzichtig een vraag. Licht bloosde ik. 'Eh, ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is...' begon ik, maar besefte me toen dat ik wel moest. Zacht zuchtend sloot ik mijn ogen zodat ik me wat beter kon concentreren en kon doen alsof ze er niet was. Zo zuiver als ik maar kon zong ik het intro van Stereo Hearts, en keek haar daarna twijfelend aan, bang om afgekraakt te worden. Oké, ik werd nu officieel gek van mezelf en dat softe gedoe maar ik kon er niks tegen doen, het ging vanzelf. Het leek erop dat alle muren die ik over de jaren om me heen had gebouwd volledig in puin lagen door een zielig middagje met een meisje dat ik hoorde te verafschuwen en te haten, hoe hard ik ook probeerde die haatgevoelens terug te krijgen, het ging gewoon niet.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    Louis bleef me onderbreken. Ik wist echt niet wat ik met die gast aan moest. Ik keek wat hulpeloos naar de lerares toen ook nog bleek dat hij totaal vergeten was dat de presentatie over Dialecten van het Engels ging en het stond nog wel op het voorkantje van zijn uitgeprinte blaadjes. "Meneer Tomlinson, ga alstublieft met de hond achterin het lokaal zitten. U mag het volgende week sober samen met de rest van uw afwezige groepsleden doen want nu bent u niet in staat een presentatie te doen." zei de lerares, voor ze het usbstickje in de computer duwde en de presentatie startte. Ik gaf de riem aan Louis en stapte naar voren om bij het bord te gaan staan met de blaadjes met de tekst van de andere jongens in mijn handen. Nu ik zo voor de klas stond werd ik bang. Ja, ik, de gevreesde en beruchte Zayn Malik, was bang. Spreken was namelijk niet mijn sterke punt. Daar had ik Louis, Niall en Harry voor, maar Louis was nu te stoned om nog iets van logica uit te kramen, en waar de anderen waren, geen idee. ik zag ook dat een paar van de tutjes misten. Zaten die nou echt meisjes te pesten terwijl we een belangrijke presentatie hadden? Maar goed, Louis was ook stoneder dan ik hem ooit had gezien terwijl we een belangrijke presentatie hadden, dus eigenlijk moest ik er maar niet meer van opkijken dat dit de situatie was.


    Bowties were never Cooler

    Tauriel Wendy Smith
    Ik knikte even opgewonden als hij toen hij de vraag over het boogschieten stelde. "Als je wil kan ik je wel wat leren." Wacht. Wat was er net uit mijn mond gekomen? Ik had dan wel een schietlecentie en was de beste uit mijn nationale leeftijdscategorie, dit was wel harry Styles waar ik het over had. Nou was hij neit meer helemaal de pestkop die hij op school was, maar durfte ik hem echt zoiets dodelijk aan te leren. Ik beet even op mijn onderlip en bedacht me toen dat ik nog een vraag moesst stellen. Heel voorzichtig stelde ik dan toch de vraag of hij wilde zingen. In eerste instantie dacht ik dat hij het niet zou doen, maar toen hoorde ik toch een klein loepzuiver stukje acapella muziek door de kamer gaan. Ik keek hem met grote ogen aan en wist even niet wat ik moest zeggen. Toen ik dan toch de twijfel in zijn ogen zag glimlachte ik voorzichtig. "Dat was echt heel mooi. Daar zou je iets mee moeten doen." Ik meende echt wat ik zei. Hij kon echt goed zingen en hij kon het uberhaupt proberen. Niet geschoten was toch altijd mis. Misschien wel met the Voice ofzo. Dan konden de juryleden hem niet direct afwijzen om zijn uiterlijk, maar werd hij aangenomen op zijn stem, en die was echt heel mooi. ik was dan geen muziekkenner, maar ik wist wanneer iets zuiver was en dat was dit zeker. Daarbij deed gezang een stuk minder pijn dan vuisten tegen mijn ribben.


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Ik gromde een paar onverstaanbare scheldwoorden toen ik achterin moest gaan zitten met Zayns hond. Oké, ik kreeg nu in elk geval geen 1, en kon nu mooi toekijken hoe Zayn ging falen. Want ik wist dat spreken niet zijn beste kant was. "Succes, bro," grinnikte ik terwijl ik hem een klap op zijn schouder gaf, waarna ik naar achteren liep en maar op één van de tafeltjes in kleermakerskrijt ging zitten. Harley zette ik naast me neer en aaide hem over zijn kop. "Brave Harley." Ik grinnikte toen ik de lerares kwaad naar me zag kijken, maar er niks van zei. Mooi zo. Ze ging maar lekker naar teletubbie-land. En dan ging ze met regenboogglittertjes strooien en dan viel ze van haar eenhoorn af in een emmer vol stront.
    "LOUIS TOMLINSON. Zou u alstublieft uw mond willen houden?" Ik zag hoe de vrouw dreigend voor me stond. Haar ogen tot spleetjes geknepen.
    "Whaha, oeps.. Heb ik dat echt hardop gezegd?" Ik zag dat de halve klas in een deuk lag, dus dat moest wel. "Sorry mevrouw, ik zal het nóóit meer doen."
    "Dat is je geraden ook. En neem alsjeblieft normaal plaats op je stoel." Met die woorden draIde ze zich weer om en liep weer naar voren terwijl ik grijnzend bleef zitten waar ik zat. Ze keek me even aan, wilde iets zeggen maar klapte haar mond meteen weer dicht, waarna ze zich naar Zayn toedraaide. "Begin maar met de presentatie."

    [is dat laatste wat ik doe ook spelen voor anderen? Omdat zij hem laat beginnen met de presentatie? Dan sorry daarvoor]

    [Volgens mij niet en anders kan ik er goenoeg mee]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Mijn ogen lichtten op en werden groot toen ze zei dat ze me wel wat wou leren. 'Zou je dat willen?' vroeg ik voorzichtig, toen ik zag dat ze aan haar voorstel twijfelde. Als ik haar was had ik het niet gedaan, waarom zou ze me nog gevaarlijker willen maken dan ik al was? Toen ze haar vraag stelde probeerde ik maar wat en keek haar twijfelend aan, en ze glimlachte wat. Ik grijnsde bij haar compliment, het was geen zelfvoldane grijns, maar meer het soort dat je krijgt als je het gevoel krijgt dat je na een lange tijd eindelijk iets goed doet. 'Dankje,' zei ik zacht, waarna ik mijn thee weer pakte en er weer wat van dronk. 'Mijn beurt weer: hoeveel schade heb ik aangebracht? Eerlijk?' vroeg ik voorzichtig, zodat ik zou weten hoe fout ik al die tijd bezig was. Ergens wou ik het helemaal niet weten, want ik wist hoeveel ik mezelf ervoor zou gaan haten. En ik beloofde mezelf plechtig dat ik haar vanaf nu zou beschermen, tegen de andere jongens, maar ook tegen mezelf. Koste wat het kost.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Dat is eigenlijk verschillend per tattoo,' zegt hij. 'Vertel er maar van een paar,' opper ik. Ik ben nogal geïnteresseerd in tattoos, omdat ik ze zelf ook heb. 'Ik heb er zelf ook een paar,' zeg ik schouderophalend. Gelukkig kan ik ze bedekken dus kan je ze niet zien, dus niemand – buiten mijn familie om, weet dat ik een paar tattoos heb. Serveerster ruimt onze borden op en loopt daarna snel weer door naar anderen toe. Ik zucht zachtjes, we moeten opschieten als we het volgende uur willen halen, maar ik heb nu toch al gespijbelt dus het maakt niet zoveel uit.

    - Jezus, hoe inspiratieloos kan je zijn? :3

    Liam Payne.

    'Vertel er maar van een paar,' Opperde ze. Ik knikte. 'Deze staat voor vrijheid.' Zei ik terwijl ik een vogel met gespreide vleugels op mijn arm aanwees. 'En deze staat voor alle mensen waarvan ik hou die overleden zijn.' Zei ik toen ik de ster met vleugels aanwees. 'En deze staat ervoor dat een gebroken hart weer geheeld kan worden.' Zei ik toen ik een aan elkaar gemaakt hart aanwees. 'Als ik van elke tattoo een uitleg moet gaan geven zijn we morgen nog bezig.' Grinnikte ik. 'Ik heb er zelf ook een paar,' Zei ze schouderophalend. 'Welke?' Vroeg ik. De serveerster had inmiddels onze borden op gehaald. 'Wil je straks weer terug naar school?' Vroeg ik. 'Eigenlijk kunnen we net zo goed blijven, hierna hebben we toch nog maar 3 uur les.' Zei ik daarna. Ik had niet echt zin om te gaan haasten om op school te komen.


    How far is far

    Tauriel Wendy Smith
    Ik zag zijn oogjes gaan glimmen bij mijn voorstel. God, wat had ik gedaan. Toch zou ik het niet erg vinden om deze Harry het te leren. De andere toch echt niet. Het enige was dat ik niet wist hoe hij zo weer uit de bocht ging komen. "Misschien." hield ik het bij. Ik vroeg hem voorzichtig of hij wilde zingen. Tot mijn verbazing deed hij het en klonk het geweldig. Ik vertelde hem dat en nam daarna nog een slokje thee. Ik zag hem wat oplichten. Misschien had hij juist zoiets nodig. Een oprecht complimentje over iets wat niet over zijn oppervlakkige uiterlijk. Mijn hart zonk bij zijn volgende vraag. Met trillende handen zette ik de mok weg en ik trok mijn benen op zodat ik mijn armen eromheen kon slaan. "Te veel." zei ik zacht terwijl mijn stem brak. Mijn hele schooltijd was een hel geweest, van s ochtends vroeg tot s avonds laat. Ik had mezelf in slaap gehuilt en had ontelbare littekens op mijn heupen door zijn opmerkingen. Alleen mijn sporten had me nog op de been gehouden, omdat ik daar wel werd gewaardeerd, want ook thuis gebeurde dat niet. Ik keek naar hem. Ik kon hem alles wel vertellen, maar ik ging nu niet huilen. Niet hier, niet voor hem. Zo laag ging ik niet zakken. Zo zwak was ik niet. "Waarom doe je het eigenlijk?" Het was meer een gedachte dan echt een vraag. Toch wilde ik het graag weten waaraan ik dit had verdient, want het feit dat ik bisexueel was, was volgens mij niet bekent op school.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Deze staat voor vrijheid. En deze staat voor alle mensen waarvan ik hou die overleden zijn. En deze staat ervoor dat een gebroken hart weer geheeld kan worden. Als ik van elke tattoo een uitleg moet gaan geven zijn we morgen nog bezig.' Zegt hij grinnikend, terwijl hijverschillende tattoos aanwijst. Ik haat het om het toe te geven maar hij heeft mooie tattoos. 'Welke?' Vraagt hij, als ik heb gezegd dat ik ook tattoos heb. 'Ik heb twee leeuwen op mijn schouderbladen, een draak op mijn onderrug en de tekst 'play dirty' op de binnenkant van mijn bovenbeen,’ zeg ik grijnzend. Hoewel het er niet zoveel zijn als Liam ben ik er wel echt blij mee.

    - Twee keer een nieuwe post moeten schrijven, sorry dat 'ie zo slecht is haha.

    Harry Styles
    Ik zag meteen de verandering toen ik mijn vraag had uitgesproken. Haar handen trilden terwijl ze de thee wegzette waarna ze haar knieën optrok en sloeg haar armen eromheen. Zacht gaf ze antwoord en het was te horen dat haar stem brak. Het deed pijn, zoveel pijn om haar leed van zo dichtbij te zien nu, en het ergste was dat ik precies wist wat ze moest doorstaan dankzij mezelf nota bene. Ze keek me aan en iets zij me dat ze nu het liefst ging huilen, maar dat niet tegenover wou doen, om te laten zien hoe sterk ze was. Alleen wist ik helaas maar al te goed dat ze dat niet was. Aarzelend stak ik een hand naar haar uit, omdat ik haar wilde troostten, zeggen hoe vreselijk het me speet. Maar ik deed het niet, want ik was bang dat ik de situatie zou verergeren en liet mijn hand vallen op mijn schoot. Ik brak helemaal toen ze haar vraag stelde, en ik moest moeite doen om mezelf bij elkaar te houden. 'Het was niet anders, jij weet niet wat er met me gebeurt is voor dit alles begon. Eerst wou ik gewoon gerespecteerd worden, maar als ik dat niet werd -werd ik langzaam hardhandig tegen degen die het niet deden. Ik heb nu alle respect van de school, maar niet om het respect zelf, het is omdat ze bang voor me zijn. En als ik mijn masker af zou doen stort alles in elkaar, e-en ik wil niet dat het terug gaat naar hoe het was. Dat kan ik niet aan,' sprak ik voorzichtig. Het was waarschijnlijk het slechtste excuus ooit, maar wel de waarheid. Een paar eenzamen tranen vulden nu mijn ogen en er hoefde maar het kleinste te gebeuren en ik zou compleet breken. Dat kreeg je als je -je zo blootgaf, eigen schuld.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne.

    'Ik heb twee leeuwen op mijn schouderbladen, een draak op mijn onderrug en de tekst 'play dirty' op de binnenkant van mijn bovenbeen,’ Zei ze grijnzend. 'Wat betekenen ze?' Vroeg ik. Ik ben echt geinteresseerd in tattoos, daarom heb ik er ook zo veel. Ik was inmiddels al kind aan huis bij de tattooshop in de buurt. Ik heb er dan misschien wel veel, maar ze hebben stuk voor stuk alleemaal hun eigen betekenis. Dat is het mooie aan tattoos, je kunt er je verhaal in kwijt. Mijn ouders hebben er een hekel aan, maar ja, het zit niet op hun lichaam. 'Wat gaan we nu doen?' Vroeg ik. 'Wil je naar school of niet?' Vroeg ik, mij leek het handiger om hier te blijven, we waren nu toch al hier. En we hadden na dit uur toch nog maar 3 uur les.


    How far is far

    Zayn Malik
    Louis gaf me nog een schouderklopje en liep toen weg. Ik klopte het afterwijl hij zich helemaal voor schut zette. "Harley, zit en blijf." zei ik rustig tegen de hond, die dat gelukkig ook deed. Ik wilde straks niet besprongen worden. Uiteindelijk ging Louis ook zitten en ik stond er alleen voor. Mijn handen trilden wat terwijl ik de presentatie begon. Mijn stem was niet hard, maar druidelijk genoeg om iedereen het in stilte te laten vertaan. Ik las verrasend weinig voor. Misschien ook wel omdat ik eigenlijk het hele werkstuk had gemaakt. Toch keek ik eigenlijk niet naar de andere leerlingen, maar alleen naar mijn hond. Anders kon ik dit echt niet. Toch verliep het daardoor ook best goed. Alles ging goed tot de conclusie. Toen sprong Harley opeens op en rende naar me toe. Even aaide ik over zijn hoofd en ik was mijn woorden kwijt. Ik las het blaadje even en maakte het wat stuntelig af. Daarna liep ik snel terug naar mijn plek. Wel via het buro. Ik haalde mijn usbstick op en schoof toen achterin de klas naast Louis zitten en trok Harley op schoot. De hond likte mijn gezicht en langzaam werd de spanning in mijn lijf een beetje minder. Ik trilde nogsteeds na. Ik keek naar Louis. "Ging dat goed?" fluisterde ik naar hemm. Hopelijk ging hij niet roepen, want ik voelde me al niet prettig op dit moment en wilde het liefst nu weg.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 22:43 ]


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Wat betekenen ze?' Vraagt hij, een vraag die ik al verwacht had. 'De leeuwen staan voor stief-broer en ik, hij is mijn beste vriend en de enige die ik echt kan vertrouwen,' zeg ik. 'De draak –' ik slik even, 'de draak staat voor mijn overleden vader. Zijn bijnaam voor mij was 'Draakje' waardoor ik hem altijd 'Papa Draak' noemde,' zeg ik zacht. Ik slik en kuch even. 'Play Dirty heeft meerdere betekenissen,' zeg ik schouderophalend, maar toch komt er een glimlach op mijn gezicht. 'Wat gaan we nu doen? Wil je naar school of niet?' Ik haal opnieuw mijn schouders op. Het liefst wil ik naar school, maar zou hij me dan weer gaan pesten? Hij doet nu veel aardiger – zonder zijn vrienden en de halve school die toekijkt. 'Mij maakt het niet uit, maar we hebben het eten al op,' antwoord ik.

    Louis William Tomlinson
    Ik keek grijnzend naar Zayn, die een beetje klungelig zijn presentatie deed. Af en toe schoot ik in de lach, maar zorgde ervoor dat ik de aandacht niet al te veel op mij vestigde. Na een poosje was de presentatie eindelijk afgelopen en kwam Zayn weer naar mij toe lopen. "Ging dat goed?" vroeg hij toen hij was gaan zitten met Harley op schoot.
    Ik grinnikte en deed mijn best om niet te hard te gaan praten. "Het ging wel oké.. Maar was je bang, Zaynieboy? Whaha, de badboy die bang is loooll!" Het was er toch iets harder uitgekomen dan gepland, maar niet té hard. "Wanneer gaat de bel.. Ik verveel me echt." Ik keek zoekend om me heen, maar kwam tot de conclusie dat alleen Zayn en ik er waren, voor de rest geen bekenden om ons heen. Jammer. Vragend keek ik naar Zayn. "Volgende uur spijbelen?"

    [sorry, inspiloos]