• Harry, Louis, Liam Niall en Zayn (De punkversies.) maken al een aantal jaar duidelijk dat in de school hun regels gelden, en als je slim bent houd je je ook aan die regels. Ook al is vrijwel iedereen hun slachtoffer, ze hebben zo hun vaste groepje dat ze het leven extra zuur maken, een groep van vijf meisjes. Het getreiter is op een gegeven moment zo erg, dat de meisjes bijna niet meer naar school durven. Maar op een dag slaat haat over op liefde...




    Rollen:

    De jongens:
    Zayn Javadd Malik: KilliOfDurin
    Niall James Horan: Knetterdisco
    Louis William Tomlinson: Knetterdisco
    Harry Edward Styles: Tenacious
    Liam James Payne: Kendizzzzle

    De meisjes:
    Meisje Liam. Mackenzie Zoë Reaser: Imagines
    Meisje Harry. Tauriel Wendy Smith: KilliOfDurin
    Meisje Zayn. Nicoletta Hope Martin: Kayal
    Meisje Niall. Anna Jane "AJ" Valentine: Whisperings
    Meisje Louis. Lily McAllister CrazyGirlxx

    Extra rollen:
    Liams' zusje. Samantha Brooke Payne JustLovegood

    De regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je voor een langere tijd niet kunt reageren.
    Reserveringen blijven maximaal 48 uur staan.
    Minimaal 2 keer per week reageren, graag even melden als dat niet lukt, dan kan ik er rekening mee houden.
    Niemand uitschelden, of buitensluiten.
    Minimaal 150 woorden, iedereen heeft wel eens een mindere dag, maar laat het niet al te vaak gebeuren.
    OOC graag tussen () [] --
    Als je zonder iets te zeggen een week niets van je laat horen, lig je er uit.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen kendizzzzle maakt de nieuwe topics aan.
    1D bestaat niet in dit topic.
    Enjoy.


    Begin:
    Het is Maandag ochtend, en bijna iedereen gaat met tegenzin naar school toe, nou ja, behalve de jongens dan, want die zijn vrolijk plannetjes aan het bedenken om het groepje meisjes hun het leven zuur te maken. De meisjes vertrekken met tegenzin naar school, bang wat er vandaag weer voor rot opmerking tegen hun gemaakt gaat worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 11:30 ]


    How far is far

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Frustraties woelde door me heen. Drie tegen één, dat is niet eerlijk! Ik schold ze uit, wetend dat het ze niet zou raken. De paniek laaide op, ze zouden me toch niks aandoen? Ik hoorde een autodeur dichtslaan, hondenpootjes trippelen en wat mensen vallen. Dat kon maar een ding betekenen: Malik kwam erbij, samen met zijn hond Harley. Net zoals zijn vrienden zat Zayn onder de tattoo's en was het zijn lust en zijn leven om mensen grondig te pesten. Het bestuur van de school ziet toch wel dat dit niet langer kan? 'Hey mates.' begon Zayn. Die toon in zijn stem stond me al niet aan. 'Wat doet die slet hier op de vroege ochtend?' Dat ging me te ver. Er waren wel vaker dingen tegen mij gezegd, ook woorden als "slet", zoals nu. Maar dat Malik het zei was voor mij de druppel. Alhoewel Niall toch het ergst was, als hij het had gezegd, was hij dood geweest. Maar ja, dat zeg ik altijd, en ze leven alle vijf nog. Ik liep naar Zayn toe en gaf hem een knietje in zijn maag. 'Hey.' riep ik terug. 'Ik ben maagd en daar ben ik trots op. Jij moet je arrogante klotekop houden, je denkt dat je leuk en stoer bent, maar de wereld haat je. Het verbaasd me dat je ouders je niet uit huis hebben gekickt.' Met die woorden liep ik weg, met tranen in mijn ogen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne.

    Haar ogen werden groot. 'Alles; wat je maar wil,' Mompelde ze snel. 'Oke, daar houd ik je aan.' Zei ik met een gemene grijns. e wierp een paniekerige blik op Anna. 'We moeten opschieten,' Zuchtte ze. 'Rustig, ze gaan haar heus niet vermoorden hoor.' Zei ik met een grijns. Misschien ook wel, maar dat is dan hun keuze, ik zou nooit iemand vermoorden. Een boze frons verschijnt tussen haar wenkbrauwen, die ze al snel liet zakken, waarna ze me smekend aan keek. 'Oké, oké, ik red je vriendinnetje wel weer, maar dit betekent niet dat ik dit iedere keer ga doen, ik ben gewoon in een goede bui vandaag.' Mopperde ik, en trok Mackenzie meer naar buiten, naar het groepje toe. 'Guys, kan ik jullie even spreken?' Zei ik meer dan dat ik het vroeg, en pakte hun alle twee in hun kraag, en sleepte ze een paar meter verder weg. 'Luister, Mackenzie heeft belooft dat ze alles voor ons zou doen als ik jullie liet stoppen met het pesten van Anna, voor nu. Stel je eens voor wat we haar voor vuile klusjes op kunnen laten lossen als ze bij mij in het krijt staat.' Zei ik, en liep weer terug naar Mackenzie en Anna. 'Dat is geregeld.' Zei ik met een valse grijns. Nu stond Mackenzie bij mij in het krijt, en ik kon haar alles laten doen nu. De bel ging inmiddels, en ik wist dat ik nu wiskunde had, net zoals Mackenzie. 'Je bent nog niet van me af" Lachte ik gemeen. 'Ik heb nu ook wiskunde.' Ging ik verder.


    How far is far

    [Is het goed als ik alleen op Anna reageer? Dit is vrrwarrend]


    Bowties were never Cooler

    [Ja is goed, sorry haha]


    How far is far

    Zayn Malik
    Ik de ogen van de sloerie zag ik dat ze mijn woorden niet leuk vond. Direct laaide er in mij ook wat op. Zo hoorde ze me niet aan te kijken. Wel met angst, niet met woede. Ze gaf me een knietje in mijn maag, waardoor ik even naar adem moest happen. Een zacht gesis tilde over mijn lippen bij haar woorden. Die ging echt veels te ver, zeker op de vroege ochtend. Ik drukte Harley's riem in Harry's handen en liep met grote boze passen achter haar aan. Harley was een schatje, en juist daarom moest iemand anders even op hem letten terwijlnik dit trutje terug op haar plek ging zetten. Haar woorden hadden niet alleen mijn woede doen opborrelen door haar bitchie houding, ze hadden me ook pijn gedaan, waardoor ik dit alleen maar erger voor haar liet worden. Ik greep haar bij haar arm en kneep er hard in terwijl ik haar meesleepte. Nu was het persoonlijk. "Het is nu je kans om je te verontschuldigen, bitch, of je gaat spijt krijgen. Veel spijt." Ik trok haar mee de school in naar een lege bezemkast. Ik gooide haar erin en trok achter me de deur dicht. Ik sloot hem en zwak de sleutel in de rand van mijn boxer. "Dus troela, komt er nog wat van, of moet ik je laten smeken?" Mijn ogen waren donkerder dan normaal en gloeiden als kooltjes. Ze had moeten weten dat je dit niet bij mij moest flikken, zeker niet s ochtends.


    Bowties were never Cooler

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Ik hoorde grote voetstappen achter me, Zayn. Eigenlijk wilde ik rennen, maar ik wist dat het geen zin had. Hier moest ik dan maar even doorheen bijten. Ik voelde dat iemand mijn schouder pakte, waarna er hard in werd geknepen. Ik wist vrijwel zeker dat het Zayn was. De tranen die al in mijn ogen stonden begonnen over mijn wangen te rollen, vooral toen Zayn me meesleepte, door de school. Zelfs in gedachte was ik te bang om hem "Malik" te noemen. Ja, ik was bang voor hem. Doodsbang, bang voor wat Zayn me aan zou doen. 'Het is nu je kans om je te verontschuldigen, bitch, of je gaat spijt krijgen. Veel spijt.' zei Zayn. Ik zei niks terug. Van binnen panikeerde ik volledig, maar ik moest toch een beetje zelfverzekerd overkomen, dan wist Zayn wel dat hij met Anna te maken had. De zwartharige jongen duwde me de bezemkast in en sloot zichzelf samen met mij op. 'Dus troela, komt er nog wat van, of moet ik je laten smeken?' Ik liet mijn ogen even door de bezemkast glijden. Alhoewel ik doodsbang voor Malik was, was ik zeer zeker van plan om me niet te verontschuldigen. 'Wat ga je doen dan?' Het kwam er zelfverzekerder uit dan ik had gedacht. Misschien zou Malik zich nu beseffen dat het wel om AJ gaat, niet om een of ander watje.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Nicoletta Hope Martin

    Ik rij via de achterkant van de school naar de fietsenstalling en stop daar mijn scooter. Ik haal een hand door mijn haar en pak dan mijn sleutels. Ik stap van mijn scooter en open hem om mijn tas eruit te halen. Ik zucht diep als ik naar de school kijk en bijt op mijn lip. Tijd voor je "masker" Nica... Hard en bek dicht behalve als er tegen je gesproken wordt.. Langzaam maar zeker beginnen mijn dunne benen zich richting de school te begeven en ik loop een stuk sneller als ik Harry en Louis zie. Ik was niet bang voor ze, totaal niet. Ik had alleen geen zin in hun grapjes...
    Ik haal even opgelucht adem als ik veilig in de school sta, maar dat houd al snel op als ik me bedenk dat er hier nog drie rond kunnen lopen. Verdomme. Ik vloek even en loop dan maar verder naar mijn kluisje. Als het gebeurt dan gebeurt het, dan moet ik maar gewoon even mijn grote mond open zetten en kijken of de trappen die ik kan uitdelen met voetbal ook hier nut hebben. Ik kom al snel aan bij mijn kluisje en ik maak hem open. Ik zet mijn boeken die ik voor de eerste uren nodig heb in mijn tas en sluit dan mijn kluisje. Ondertussen vis ik een pakje roze kauwgom uit mijn tas en ik stop een blokje in mijn mond. Verveeld kauw ik erop en loop naar het wiskunde lokaal...


    El Diablo.

    Zayn Malik
    Ik was haar algehele houding zo spuug en spuug zat. Ze was aan het huilen, maar ze gaf zich niet gewonnen. Zij haar zin. Ik sleepte haar een bezemkast in en draaide deze op slot, waarna ik het licht aan deed. Ze kreeg nog een kans. Deze vergooide ze jammer genoeg voor haar. Mijn ogen spuugden vuur. Ik pakte haar bij haar haren en trok er zo hard aan tot ze op haar knieen zou vallen. Met de ander haalde ik de peuk uit mijn mond. Ik blies in haar gezicht te rook uit en drukte hem uit in haar nek, zodat er een mooie rode brandplek gevult met as zichbaar werd toen ik het filter in de hoek smeet. En dit was nog maar het begin. Even dacht ik na, maar ik hield haar goed in de gaten. Ze kwam niet weg tot ik klaar was. Ik grijnsde sadistisch en viste mijn aansteker uit mijn kontzak. Ik stak hem aan en hiel hem eerst voor haar neus voor ik hem net voor de punten van haar haren hield. Ze verschroeiden al een beetje. Als ze slim was verontschuldigde ze zich anders zou het zo maar kunnen dat ze niet meer naar de kapper hoefde. Ik was laten we zeggen niet veel vergevingsgezind in de ochtend. Het was dat het me teveel moeite was, anders had ik haar hier en nu ontmaagd. Heel lelijk was ze niet en als ze daar zo trots op was kon ik haar daarmee breken. Ach, als dit haar niet zou breken kon dat altijd nog. Volgens mij had ik nog wel ergens een condoom in mijn portemonnee. Tja, ik wilde geen kinderen op dit moment. Dus als dat haar zou breken, dan wel veilig. Ik wilde het risico niet lopen. Maar eerst hopen dat dir haar brak.


    Bowties were never Cooler

    Anna Jane "AJ" Valentine

    Zayn's ogen keken me bloedlink aan. Dat voorspelde niet veel goeds. De jongen trok hard aan mijn haren, waardoor ik hard gilde en op mijn knieën viel. 'Stop…' begon ik. De sigaret die Zayn aan het roken was, haalde hij uit zijn mond. Ik sloot mijn ogen en neus, zodat de rook die, zoals ik al verwachtte, in mijn gezicht werd geblazen. Als dat het was, viel het nog best mee. Toen voelde ik iets branden op mijn nek. Ik gilde het uit, zijn peuk liet een pijnlijke brandplek achter. Ik greep naar mijn nek en huilde zacht. Toen ik mijn ogen openden zag ik Zayn vreselijk gemeen grijnzen, met een aansteker in zijn hand. Hij zou me toch niet gaan verbranden? Hij zou me toch niet… vermoorden? De jongen stak de aansteker aan en hield hem voor mijn neus. Geschrokken bedekte ik mijn gezicht, bang dat ik niet lang meer zou leven. Gelukkig haalde hij hem weg, maar in plaats daarvan dicht bij mijn haar. 'Nee.' begon ik, maar ik snapte dat ik hier niks tegen kon doen. De punten van mijn haar verschroeiden al snel, ze braken af. Ik huilde alleen maar door. 'Ja sorry.' zei ik maar, waarna ik opstond en naar de deur van de bezemkast rende. 'Laat je me nu gaan?' Ik bonkte paniekerig op de deur. 'Mackenzie!'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Malik
    Alles wat ik deed zorgde ervoor dat ze ging gillenof huilen en met angst in haar ogen me aankeek. Mooi. Zo hoorde dat. Ze hoorde me tevrezen en haar brutale kutkop te houden. Toen ik mijn aansteker met een grijns pakte en voor haar aanstak bedekte ze haar gezicht. Dat was ik niet van plan, maar goed. Ik hield hem bij de punten van haar haren, die direct verschroeiden door de hitte. Ze bleef jamken, maar meet dan een sorry kwam er niet uit voor ze op de deur begon te bonke .. Ja, zo makkelijk kwam ze er niet vanaf. Dit meende ze waarschijnlijk niet eens. Ik pakte haar haren weer beet en trok haar terug op haar knieën. "Je komt hier alleen weg als je me een welgemeende excuses aanbied, snol. Anders heb ik nog wel wat andere plannetjes." Ik grijnsde sadistisch en tufte ik haar gezicht waarna ik wat met mijn aansteker bleef spelen. Dat ding was heel handig en niet alleen om peuken mee aan te steken. Dit was dan wel Niall's bitch, nu ze zo tegen mij deed was ze ook mooi mijn slachtoffer. Toch zou ik straks ook wel kijken waar die trut van een Nicoletta uithing. Om die naam alleen al zou ik haar in elkaar rammen... 7 keer. Ze deed me echt kokhalzen. Het was dat Hatley geen mensen aanviel en ik hem niet kwijt wilde, maar anders was ze al lang hondenvoer geweest. Dan gaf deze trien me toch iets mindere kotsneigingen, al zou ze ook haar plek kennen en accepteren voor ze hieruit kwam. Het maakte me toch niets uit of ik te laat kwam. Dat gebeurde toch wel. Ik had dus alle tijd om haar te laten smeken, janken en bedelen om vergeving.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie Zoë Reaser.

    'Oke, daar houd ik je aan.' Zegt hij met een grijns – die ik er heel graag van af zou willen meppen. 'Rustig, ze gaan haar heus niet vermoorden hoor.' Vervolgt hij. Nou dat weet ik nog zo net niet met hun. 'Oké, oké, ik red je vriendinnetje wel weer, maar dit betekent niet dat ik dit iedere keer ga doen, ik ben gewoon in een goede bui vandaag.' Liam pakt mijn arm en trekt me ruw mee naar buiten, waar Anna huilend wegloopt met Zayn achter haar aan: we moeten echt opschieten. 'Guys, kan ik jullie even spreken?' Het klinkt meer als een bevel dan als een vraag en Liam trekt Harry en Louis een eind van mij vandaan, maar ik kan nog prima meeluisteren. 'Luister, Mackenzie heeft belooft dat ze alles voor ons zou doen als ik jullie liet stoppen met het pesten van Anna, voor nu. Stel je eens voor wat we haar voor vuile klusjes op kunnen laten lossen als ze bij mij in het krijt staat.' Is het enige wat ik hoor, maar volgens mij is dat ook het enigste wat gezegd is. Ik doe geen moeite om erbij te komen staan, ze zijn namelijk nogal intimiderend. Liam en Harry zijn bijna twee koppen groter dan mij en Louis één. Liam loopt naar mij toe. 'Dat is geregeld.' Ik zucht opgelucht. De bel gaat en snel wandel ik weg. 'Je bent nog niet van me af" Lacht Liam ineens. 'Ik heb nu ook wiskunde.' Bang kijk ik op, niet in staat om weg te rennen want anders zorgt hij er wel voor dat ik spijt krijg daarvan. Als we langs mijn kluisje lopen stop ik. Ik heb mijn boeken nodig. Ik kijk in mijn tas maar mijn wiskunde boeken zijn nergens te bekennen. Ik duw mijn sleutel in mijn kluisje en zoek gehaast naar het boek. Godver, ik kan er weer niet bij. Waarom moet ik altijd het hoogste kluisje hebben? Onhandig ga ik op het onderste kluisje staan en ik zet mijn andere voet op de onderkant van mijn kluisje zodat ik op de bovenste plank kan kijken, maar daar ligt mijn wiskunde boek ook niet. Behendig spring ik van mijn kluisje af en trek snel mijn oversized sweater naar beneden, aangezien hij omhoog was gekropen. Met een rood hoofd kijk ik snel in het rond of iemand het gezien heeft. Ik trek mijn zwarte kniesokken wat omhoog aangezien zij ook een beetje zijn afgezakt.
    'Mackenzie!' Geschrokken draai ik me om bij het horen van Anna’s stem. Het lijkt te komen uit een bezemkast. Plotseling weet ik hoe zij daar komt: Zayn. Hij liep net snel achter haar aan. Ik ren snel naar de deur toe en trek eraan maar hij geeft niet mee. Ik draai me om naar Liam.
    'Als jij je belofte breekt breek ik die van mij ook en dan sta ik niet meer bij je in het krijt.'
    Het voelt goed om hem een beetje onder druk te zetten. 'Anna, rustig,' roep ik snel.

    - Okey, dit heb ik snel op mijn iPad getypt omdat ik niet kon slapen, haha.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 1:06 ]

    Anna Jane "AJ" Valentine

    'Anna, rustig!' hoorde ik Mackenzie roepen. Doe ik, denk ik bij mezelf. Mackenzie was voor mij altijd al een goede vriendin geweest. Samen met Lily, Nicoletta en Tauriel werden we constant gepest door de vijf vreselijke idioten. Voor de tweede keer trekt Zayn me aan mijn haren op mijn knieën. Pijn. Zoveel pijn… Het voelt alsof alle haren uit mijn hoofd werden getrokken. Ik was vaak gepest, erg vaak, maar niet zó erg. Dit was gewoon mishandeling. 'Je komt hier alleen weg als je me een welgemeende excuses aanbied, snol. Anders heb ik nog wel wat andere plannetjes.' Andere plannetjes? Zayn bleef met de aansteker spelen en tufte in mijn gezicht. Toen bedacht ik me wat: als ik gewoon steevast door blijf gaan, verzwak ik hem. Had ik achteraf niet moeten denken. 'Het is gewoon zielig wat je doet! Heel triest hoor, een zestienjarig meisje pesten. Voel je je nu zelfvoldaan? Je doet me pijn, anderen ook. Je kan me doen wat je wilt, maar triest is het wel. Erg triest.'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 1:53 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Malik
    Ik hoorde haar vriendinnetje aan de andere kant van de deur roepen. Ik herkende die irritante stem wel. "Liam, hou je nerd in de hand." riep ik naar de deur voor ik het meisje in de kast terug op haar knieën trok aan haar haren. Ik bleef wat met mijn aansteker spelen en tufte een keer in haar gezicht voor ik haar nog een kans gaf. Mijn ogen gloeiden gevaarlijk. Blijkbaar was ze echt te dom om dat te zien. Ik trok haar omhoog en duwde haar met haar gezicht tegen de muur. "Dan zit er maar een ding op." Een arm zette ik achter haar nek met best wat druk erop, zodat ze geen kant op kon, en met de andere maakte ik haar riem en broek los. Hier was ik eigenlijk niet wakker genoeg voor, maar dan zou ze in elk geval haar grote bek houden. Met een ruwe beweging trok ik haar broek en onderbroek omlaag en met mijn voet schoof ik haar benen uit elkaar. Ik ging haar afnemen wat haar zo dierbaar was, of ze moest nu ingrijpen. Nee, zelfs voor verkrachting dijnsde ik nu niet terug. Ze verdiende het met die grote mond van haar. Ik was normaal niet degene die direct iedereen de kleren van het lijf rukte, maar na haar preek van net en al die grote bekken leek me dit een gepaste manier om haar voor eens en altijd te breken. "Weet je wat zielig is? Een maagd die zo wanhopig is dat ze op school met een pestkop de kast in duikt omdat ze haar broek niet aan kan houden." siste ik in haar oor.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 2:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Lily McAllister:
    De wekker maakte me wakker. Leuk, nog een vreselijke dag op school dacht ik en ik zocht wat kleren bij elkaar.
    Ik trok het aan en pakte mijn schooltas in, waarom moet ik naar die stomme school? zei ik hardop.
    Ik sleepte de tas mee, de trap af naar de woonkamer toe, zoals gebruikelijk waren mijn ouders aan het werk.
    Er drong een gedachte in mijn hoofd: Louis is ook op school. Ik zuchtte verslagen en pakte wat brood, smeerde het en stopte het in mijn schooltas, ik had geen tijd om nu wat te eten. Ik rende snel naar boven om me te verzorgen en te tandenpoetsen. Ik zette mijn fiets buiten, deed mijn jas aan en slingerde de schooltas over mijn schouder. Ik checkte snel in mijn broekzak iets, ja, er zit nog 1 in. Ik pakte de sigaret en stak hem op. Zo, dat voelde goed na die boks les van gisteren. Ik fietste de straat uit, ik woon vlak bij school en dat was niet altijd een pretje. Ik zette mijn fiets in de fietsen stalling. Fijn, ik zag dat Louis al naar me toe liep. Ik probeerde nog snel te vluchten maar hij zorgde dat ik er niet langs kan. ''Zo, zo kijk wie we daar hebben'' zei Louis. Ik zei niks, ik was helemaal bang geworden. Verdomme Louis! zei ik en ik keek naar hem. Snel deed ik een hand voor mijn mond, ik heb iemand uitgescholden, dit was de eerste keer en nog wel Louis. Ik durfde hem niet in zijn ogen te kijken en snel probeerde ik erlangs te komen, dat lukte maar Louis vloerde me. Ik had schaafwonden op mijn handen en mijn nieuwe broek kon ik nu wel weggooien. Ik durfde niks te zeggen en ik liep snel naar binnen, veilig in school. Ik rende snel naar mijn kluisje, duwde er een paar boeken in en pakte snel de sigaret uit mijn mond. Ik was van plan om hem nu weg te gooien omdat ik binnen was. Ik sloeg mijn kluisje dicht en liep naar de prullenbak. Louis stond verderop met zijn vrienden te praten en wees naar mij, ik wou nu snel wegrennen maar ik bewoog niet. Hij liep naar mij toe en grinnikte. '''Little Lily, je mag geen sigaretten roken in of buiten school'' zei Louis met een zoet stemmetje. Maar jij doet het ook! laat me nou weggaan! zei ik bang. Louis pakte de sigaret, gooide hem op mijn rugzak en liep grinnikend weg. Ik pakte snel de sigaret en gooide hem in de prullenbak. Er zat nu een brandplek in mijn tas. En ik haat het als hij mij Little Lily noemt. Ik probeerde niet te huilen en ik snelde weg. Ik zag Mackenzie bij de bezemkast, de deur proberen open te maken. Mackenzie, wat doe je? wat is er aan de hand? vroeg ik en ik probeerde naar binnen te kijken.''Zayn is Anna aan het mishandelen!'' zei ze paniekerig. Mijn ogen werden groot, en ik schrok ervan. Pesten doen ze allemaal maar mishandelen? dat ging echt te ver! Ik hielp Mackenzie en bonkte op de deur. Zayn! doe verdomme onmiddellijk die deur open! Ik hoorde Anna schreeuwen. Anna! blijf rustig! we helpen je! riep ik naar haar. Het was verschrikkelijk om Anna zo te horen lijden. Ik keek bang naar Mackenzie, wat was Zayn aan het doen? zei ik bang in mezelf.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    1DMEGAFAN schreef:
    Lily McAllister:
    De wekker maakte me wakker. Leuk, nog een vreselijke dag op school dacht ik en ik zocht wat kleren bij elkaar.
    Ik trok het aan en pakte mijn schooltas in, waarom moet ik naar die stomme school? zei ik hardop.
    Ik sleepte de tas mee, de trap af naar de woonkamer toe, zoals gebruikelijk waren mijn ouders aan het werk.
    Er drong een gedachte in mijn hoofd: Louis is ook op school. Ik zuchtte verslagen en pakte wat brood, smeerde het en stopte het in mijn schooltas, ik had geen tijd om nu wat te eten. Ik rende snel naar boven om me te verzorgen en te tandenpoetsen. Ik zette mijn fiets buiten, deed mijn jas aan en slingerde de schooltas over mijn schouder. Ik checkte snel in mijn broekzak iets, ja, er zit nog 1 in. Ik pakte de sigaret en stak hem op. Zo, dat voelde goed na die boks les van gisteren. Ik fietste de straat uit, ik woon vlak bij school en dat was niet altijd een pretje. Ik zette mijn fiets in de fietsen stalling. Fijn, ik zag dat Louis al naar me toe liep. Ik probeerde nog snel te vluchten maar hij zorgde dat ik er niet langs kan. ''Zo, zo kijk wie we daar hebben'' zei Louis. Ik zei niks, ik was helemaal bang geworden. Verdomme Louis! zei ik en ik keek naar hem. Snel deed ik een hand voor mijn mond, ik heb iemand uitgescholden, dit was de eerste keer en nog wel Louis. Ik durfde hem niet in zijn ogen te kijken en snel probeerde ik erlangs te komen, dat lukte maar Louis vloerde me. Ik had schaafwonden op mijn handen en mijn nieuwe broek kon ik nu wel weggooien. Ik durfde niks te zeggen en ik liep snel naar binnen, veilig in school. Ik rende snel naar mijn kluisje, duwde er een paar boeken in en pakte snel de sigaret uit mijn mond. Ik was van plan om hem nu weg te gooien omdat ik binnen was. Ik sloeg mijn kluisje dicht en liep naar de prullenbak. Louis stond verderop met zijn vrienden te praten en wees naar mij, ik wou nu snel wegrennen maar ik bewoog niet. Hij liep naar mij toe en grinnikte. '''Little Lily, je mag geen sigaretten roken in of buiten school'' zei Louis met een zoet stemmetje. Maar jij doet het ook! laat me nou weggaan! zei ik bang. Louis pakte de sigaret, gooide hem op mijn rugzak en liep grinnikend weg. Ik pakte snel de sigaret en gooide hem in de prullenbak. Er zat nu een brandplek in mijn tas. En ik haat het als hij mij Little Lily noemt. Ik probeerde niet te huilen en ik snelde weg. Ik zag Mackenzie bij de bezemkast, de deur proberen open te maken. Mackenzie, wat doe je? wat is er aan de hand? vroeg ik en ik probeerde naar binnen te kijken.''Zayn is Anna aan het mishandelen!'' zei ze paniekerig. Mijn ogen werden groot, en ik schrok ervan. Pesten doen ze allemaal maar mishandelen? dat ging echt te ver! Ik hielp Mackenzie en bonkte op de deur. Zayn! doe verdomme onmiddellijk die deur open! Ik hoorde Anna schreeuwen. Anna! blijf rustig! we helpen je! riep ik naar haar. Het was verschrikkelijk om Anna zo te horen lijden. Ik keek bang naar Mackenzie, wat was Zayn aan het doen? zei ik bang in mezelf.


    - Kan je hetgene wat je zegt tussen haakjes zetten? Ik weet dat ik niet de topicsmaakster ben, maar nu weet ik nietw at je tegen jezelf zegt en tegen anderen. Ik denk ook dat het voor andere fijn zou zijn. + Je bestuurt andere rollen, dat mag niet.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 11:08 ]