• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Child schreef:
    (...)

    Of een nitraat in hun kont duwen, lijkt me ook al een kwelling op zich.


    of een tuinslang in zijn neus/mond douwen waar geen water maar kattenpis uitkomt. MUHAHAHA. Wat een sadist, als je een kat zo martelt dat de kat overlijdt.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik erger me groen en geel dat ik niet mijn wedstrijd kan openen, maar uhh, ik ben zo bang dat ik te weinig tijd heb en nou ja, het is vrij zinloos en zo wat ik als alternatief heb, though, dus uhh, stomme toetsweek. Ik wíst gewoon dat de toestemming er zou komen als ik toetsweek zou hebben.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Wauw, way to make me feel sad.


    You are beautiful, you are love.

    Iedereen maakt zich druk om vuurwerk
    Ik heb er geen last van, ik hoor hier helemaal niks, en er is ook niks te zien.
    4 hectare of meer bos om me heen.
    Frankrijk heeft geen vuurwerk xD


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Inspiratie, ik heb je nodig. Kom hier. (cat)


    :)

    So, basically, I'm just one big mess.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Flikkers die op de galerij hieronder niet even bedenken dat er meerdere mensen in deze flat wonen. Stik alsjeblieft in een kanonskogel. Ja, dankjewel.

    Ik ben heel chagrijnig, sorry

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:18 ]


    Searching heavens for another earth

    Ik ben zo goed in mezelf opfucken maar, argh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Daaamn ik wil knallen. Maar geen vuurwerk hiero. Ehehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Daaamn ik wil knallen. Maar geen vuurwerk hiero. Ehehe.


    Kom maar ruilen met mij. Hier zijn er genoeg en ik word er gek van -.-


    Stenenlikker

    Heb er zin in! :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gadver. Sommige ships zijn echt afschuwelijk. Sowieso vind ik 't lame, maar goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Gadver. Sommige ships zijn echt afschuwelijk. Sowieso vind ik 't lame, maar goed.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Neon Nagels :)

    Het voelt helemaal niet als oud en nieuw, maar gewoon als een dag zoals elk andere. Ik hoop maar niet dat het daardoor komt, alweer. :/


    Your make-up is terrible