• Diep van binnen gaat over het jaar 2891, een aantal vele jaren vanaf nu dus en het is een fantasie RPG. De RPG speelt zich af in het prachtige Italië, zonder technologie of wat dan ook. Want dit is in de loop van der jaren verdwenen.
    Een gevaarlijk gif heeft zich verspreid, iets wat ooit een hulp middel moest worden is nu veranderd in een levensbedreigend middel. Elk persoon die dit middel heeft genomen zal binnen een week en twee maanden een speciale kracht ontwikkelen en men moet deze mensen zien te vangen, de aarde word een hel door de mensen die hun krachten niet onder controle hebben. Daarom is er een enorme gevangenis gebouwd, met speciale bewaking, wapens en martelkamers. Als jij tegen spartelt zal je zwaar gestraft worden, een straf die je je hele leven lang niet meer zal vergeten. De pijn, je eigen geschreeuw..

    De gevangenis staat in Italië, de gevangenis is in een berg gebouwd en heeft een enorm lang stelsel onder de grond. In het begin word je bekeken, getest en bekeken hoe gevaarlijk je bent. Als de mensen van de gevangenis met je kunnen werken en je kunnen helpen je kracht te beheersen blijf je op de eerste verdieping, dan is nog enige kans om vrij te komen. Maar hier blijven alleen de gaves als gedachten lezen zitten.
    Op de tweede verdiepingen zitten de mensen die ze nog in bedwang kunnen houden, ze zitten al iets dieper in de berg maar worden nog verzorgd, ze werken en zo proberen ze alsnog naar de eerste verdieping te komen. In de hoop dat ze vrij kunnen zijn.
    Op de derde en laatste verdieping moet je niet zitten, want dit is niet eens meer een verdieping. Hier zitten de mensen die echt niet met hun gave kunnen omgaan en die sterk zijn, sterk genoeg om dingen te kunnen vernietigen en de mensheid in gevaar te brengen. Deze mensen worden in een ondergronds stelsel gegooid waar je af en toe een watervalletje tegen komt die is na gebouwd, oude graven of oude uitziende huizen die hier zijn gebouwd. Over deze verdieping gaat deze RPG, wij gaan 10 mensen spelen die een zware gaven hebben en er niet mee om kunnen gaan. Wij zijn de eerste tien mensen die in verdieping 3 terecht komen en er nooit meer weg zullen komen. Dan is het de vraag : Hoe ga je het met elkaar uit houden of ga je je eigen weg? Vergeet niet dat er ook ondergronds vleeseters kunnen zitten die speciaal hiervoor gemaakt zijn.


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uitterlijk:
    Innerlijk:
    Kracht:
    Extra:

    Rollen (Ik laat jullie vrij qua mannen en vrouwen betreft, maar ik zal wat mannen ook wel leuk vinden.!)
    - Voor Tolstoy II Devlin
    - Voor SiIhouette Genelle Clarice Mason
    - Voor LetUsBurn II Clara Eva Schwartz
    - Voor BurningFlame Tiny Kayden Willow Snow
    - Voor Assassin II Henry Mason Clemens
    - Voor Rider II Paigelyn “Paige” Donella McQueen
    - Voor Simbaaa II Timothy Anthony Beckner
    - Voor Burglar II Penelope Maria Kara O'Resley
    - Voor Chantilly II Frederico "Fred" Luca Battistella
    -

    Regels:
    - Max. 2 personage's per persoon, maar het liefste 1 omdat we maar 10 rollen hebben!
    - Geen Mary Sue's of Gary Sue's
    - 16+ is toegestaan, maar wel netjes.
    - Schelen mag, alleen met de personage's!
    - Naamsveranderingen doorgeven
    - 1x per week proberen te reageren
    - Reseveringen blijven 30 uur lang staan.
    - Ik snap dat je niet altijd even veel inspiratie hebt, alles tussen de 200 en 400 woorden vind ik prima

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 20:47 ]


    .

    Mag ik een vrouw c:


    That is a perfect copy of reality.

    Jeej, awesome! Doe mij maar een man. Zitten er nog beperkingen op de leeftijd?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Jeej, awesome! Doe mij maar een man. Zitten er nog beperkingen op de leeftijd?


    Nope!


    .

    Mag ik een vrouw? Rol vul ik wel later in op de dag c:.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LetUsBurn schreef:
    Mag ik een vrouw? Rol vul ik wel later in op de dag c:.


    Prima


    .

    Hm, mijn topics. Ik twijfel.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 11:59 ]


    Tijd voor koffie.

    Mag ik een vrouw?
    als er irritant veel vrouwen zijn wil ik het nog proberen om te gooien, maar mannen spelen is niet mijn sterkste punt, dus ik heb liever een vrouw.


    Happy Birthday my Potter!

    GreaterGood schreef:
    Hm, mijn topics. Ik twijfel.


    Dat kan ik niet voor je kiezen helaas.

    Rider: Op zich vind ik het goed.


    .

    Naam: Clara Eva Schwartz
    Leeftijd: 21
    Uitterlijk:


    Clara heeft zwart stijl haar. Op haar hoofd is het vrij plat, maar hoe meer het naar benden gaat, hoe meet volume erin zit. haar haren vallen op haar schouders en ze heeft geen laagjes. Haar gezicht lijkt een beetje recht door haar haar, maar haar jukbeenderen zijn goed te zien. Ze heeft een bleek gezicht en haar wangen zijn niet rood. Als ze bloost gloeien ze een beetje op. Ze heeft kleine, maar volle lippen die rode kleur hebben. De rode kleur spring eruit door haar bleke huid. Haar ogen zijn groen van kleur, maar hebben een blauw tintje eraan zitten. Ze heeft lange, zwarte wimpers.Clara is 1.70 meter en heeft een slank figuur.

    Innerlijk:
    Clara zet haarzelf op nummer 1 en de rest op nummer 2. Ze vind haarzelf meestal belangrijker dan anderen. Ze heeft ook weinig gevoel voor medelijden. Dit maakt haar niet echt behulpzaam en mensen zien haar snel als gemeen. Clara is niet snel onzeker . Maar haar krachten slaan daar wel eens een deukje in. Zeker als ze mensen pijn doet, terwijl ze dit niet wilt. Ze weet ook niet wanneer het gebeurt. Dit lijd soms tot moeilijke situaties. Ze kan zich er vrij snel overheen zetten, maar ergens in haar achterhoofd blijft er een waarschuwing, iets waar haar zekerheid niet altijd goed tegen opkwam. Clara wordt wel eens bang als ze haar gaven niet onder controle heeft. Dat zorgt ervoor dat het alleen maar erger wordt. Clara is een vechter. Haar wil is vrij groot en niet makkelijk te doorboren, die wil zal ze nodig hebben bij het onder controle houden van haar krachten. Soms krijgt ze ruzie met mensen om haar wil, maar ze gebruikt het ook wel eens voor goede dingen.
    Ze helpt haar kleine groep vrienden als ze het zelf niet kunnen, maar alleen voor vrienden. Voor vreemden zal ze het niet zo snel doen, omdat ze niet zoveel medelijden voelt. Clara is hard en ijverig. Ze is een harde werkster om haar doel te bereiken . Ze geeft niet snel op. Haar hardheid komt door haar verleden. Ze heeft niet zo'n goede ouders gehad en altijd op haarzelf moeten letten. Clara kan overkomen als een gemeen en harteloos, maar werkelijk kan ze best aardig zijn. Ze zal in het begin altijd vriendelijk zijn. Ze had al snel geleerd dat vriendelijk zijn beter is. Clara is dus niet zo sociaal. Ze is niet totaal verlegen, alleen sociaal zijn is niet haar ding. Ze is ook niet goed in het maken van vrienden. Ze is eigenwijs en koppig. Ze zal niet snel naar anderen luisteren. Ze kan soms ook een beetje bazig zijn.

    Kracht: Telekinese. Haar telekinese is het sterkst in de vorm van een schokgolf. Bij veel emoties en soms soms op wil kan ze alles en iedereen aan de kant duwen. Soms zijn het alleen voorwerpen of personen. Ze kan via haar kracht mensen, dieren en voorwerpen optillen en ze ergens anders weer neerzetten als ze dit wilt. Dit doet ze niet altijd en soms smijt ze mensen weg, daar heeft ze soms geen controle over. Ook wanneer ze er geen controle over heeft gebeurt dit, met alle gevolgen van dien. Ze voorwerpen die op haar afkomen vertragen. Dit kan op wil, maar ook zonder dat ze het zelf weet. Ze kan ook voorwerpen laten 'zweven'. Het is anders dan optillen.Voorwerpen zweven als waren door de kamer heen, zonder dat ze er zelf controle over heeft. Haar krachten zijn erg onvoorspelbaar. Ze gebruikt haar krachten zonder het zelf te willen en dat kan gebeuren op elk moment. Ze kan haar kracht redelijk op wil gebruiken, maar ze heeft er geen controle over. Haar kracht kan vrij krachtig zijn en daar heeft ze dus niet altijd controle over. Dit zorgt voor moeilijke situaties.

    Extra: Clara heeft ouders uit Duitsland, waardoor ze een licht Duits accent heeft. Haar ouders waren zeker niet de beste ouders. Clara was altijd op haarzelf. Ze had geen broers of zussen. Ze heeft redelijk veel problemen met mensen om haar heen gehad. Haar problemen met ouders en andere heeft haar zo gemaakt, hard. Op haar zeventiende is ze verhuisd.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 0:06 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga voor een man, de rol volgt later vanavond of rond morgenmiddag c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Tolstoy schreef:
    Ik ga voor een man, de rol volgt later vanavond of rond morgenmiddag c:


    Prima :)


    .

    Ik zit een beetje te prutsen met haar kracht. Als jullie het niks vinden, vertel het dan vooral, dan doe ik er iets aan.
    Ik ben ermee bezig, probeer hem zo snel mogelijk af te krijgen.

    Naam: Penelope Maria Kara O'Resley
    Leeftijd: 19 Jaar, doch is ze erg kinderlijk.
    Uiterlijk:


    Penelope heeft mooie lichtgroene ogen, die erg gevaarlijk zijn om te bestuderen. Als ze haar kracht uitoefend, worden die een tint donkerder. Ze heeft een mooi vol gezicht, met een leuke lach. Haar haar is romig bruin en valt met lichtelijke slag over haar schouders. Ze is behoorlijk lang, 1.78, waar ze zich maar moeilijk uit te voeten kan.
    Innerlijk: Penelope is een bijzonder persoon. Ze is onzeker, maar probeert de indruk te wekken sterk in haar schoenen te staan. Helaas weet ze niet precies hoe dat moet. Penelope is bovendien erg klunzig en kan zich door haar lengte moeilijk uit te voeten werken. Struikelen doet ze vaak, waarvoor ze zich erg schaamt en zich klein gaat voelen.
    Penelope is erg kinderlijk en lacht veel. Ook als ze zich vervelend voelt lacht ze, wat misschien ook wel een zwakte is. Emoties uiten zijn een ware quest en ze heeft er een hekel aan over zichzelf te praten. Vaak als het over haar gaat, probeert ze het onderwerp te veranderen, of het nu positief of negatief is. Op sociaal gebied gaat het prima, al heeft ze moeite met het vertrouwen van mensen, waardoor ze weinig échte vriendinnen heeft. Bovendien gedraagt ze zich net íets anders dan het sociaal geaccepteerde, waardoor ze als 'gek' wordt bestempeld die een slechte invloed heeft.
    Penelope praat niet veel, maar is meer een luisteraar. Ondanks dat ze vaak afwezig lijkt door het weinige spreken, onthoudt ze veel van wat andere zeggen, en meer. Bovendien is Penelope erg koppig en eigenwijs, en staat er op dat ze dingen op haar eigen manier mag doen. Ze vind dan ook niet prettig om rondgecommandeerd te worden en heeft een hekel aan bazige mensen, mits ze weten hoe ze iemand moeten leiden.
    Voor dieren heeft Penelope een zachte kant, die ze blindelings vertrouwd. Dieren die door andere mensen afgedankt worden door agressiviteit, etc, vinden bij Penelope een tweede kans. Ze maakt zich verschrikkelijk boos om mensen die dieren slecht behandelen.
    Ondanks dat ze veel nadenkt, maakt Penelope behoorlijk vaak impulsieve beslissingen. Dan denkt ze niet na en gaat er gewoon voor. Dit zorgt soms wel voor ondoordachte situatie's en vervelende consequentie's, maar ook zonder deze omstandigheden heeft Penelope er een handje van zichzelf van alles en nog wat de schuld te geven. Hierbij speelt ook een jong opgelopen minderwaardigheidscomplex op
    Nog een karaktertrek is Penelope's onvoorwaardelijke eerlijkheid. Voor sommige fijn, andere... Niet zo. Niet iedereen stelt de harde waarheid zeer op prijs. Penelope verteld geen leugens, maar zegt meestal wat ze vindt, al probeert ze dat nog wel eens te verbloemen. Penelope kan behoorlijk wat hebben, behalve onoprechtheid. Ook blijft ze het altijd onthouden als iemand, een van haar dierbaren pijn doet.
    Verder kan Penelope té koppig zijn en op andere mensen hun zenuwen werken. Penelope schrikt niet snel, en houdt van verrassingen.
    Kracht: Penelope's kracht is behoorlijk gecompliceerd. Het begint bij de ogen. Als Penelope iemand aankijkt, krijgt degene die aangekeken wordt, het gevoel alsof die helemaal open ligt voor haar. De ziel wordt blootgesteld aan Penelope. Dan begint het echte werk. Door de persoon aan te kijken, krijgt de persoon de pijn van al zijn fouten over zich heen en kan makkelijk gemanipuleerd worden. De pijn stopt pas als gedaan wordt wat Penelope opdraagt. De stem en de pijn die het slachtoffer hoort en voelt zit echter in zijn hoofd, dus is niet vermijdbaar door oren dicht te doen. Ook zorgt de pijn niet voor fysieke schade, maar kan er veel mentale schade ontspringen. Alle fouten worden herhaalt, geen stukje is veilig. Het zorgt voor een verschrikkelijke pijn.
    Als Penelope niets opdraagt en iemand kijkt haar rechtstreeks aan, ziet diegene alleen al zijn fouten voorbij komen, wat erg pijnlijk kan zijn.
    Extra: De kracht die Penelope heeft, valt nauwelijks te stoppen of te beheersen. Daarom kijkt Penelope niemand rechtstreeks aan die ze mag.
    Voor de rest: Penelope's moeder liep weg op jonge leeftijd, maar leefde relatief goed verder met haar vader. Zij praatte alleen nauwelijks met elkaar over dingen die belangrijk waren, zodat Penelope vervreemde van contact en moeilijk met andere mensen kon omgaan. Ze had een handjevol vriendinnen, maar met geen van hen deelde ze haar verhalen. Zo ging het verder, tot de Middelbare school, waar ze er meteen uitgepikt werd. Penelope is anders: Hoe ze denkt, hoe ze dingen ziet, en ga zo maar door. Ze ziet mensen meer als individu en doorziet de groepsmassa. Ook dit zorgde voor slagen van haar klasgenoten. Na het derde jaar ging haar Middelbare schooltijd beter en bleef het gepest op mondeling niveau. Nu kreeg Penelope ook een schaarse groep vriendinnen en vrienden, alleen was Penelope nooit echt open voor hen. Daarna ging Penelope studeren, al gaat het moeilijk nu haar problemen meer op de voorgrond raken.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 12:31 ]


    Tijd voor koffie.

    -

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 17:55 ]


    .

    Naam: Paigelyn “Paige” Donella McQueen

    Leeftijd: 24, geboren op 15 December

    Uiterlijk: Paige zal er altijd voor zorgen dat ze eruit ziet als een sterke jongedame waar je niet zomaar overheen kunt lopen. Ze is met haar 1,78m niet de kleinste en zal ook niet aarzelen om een stel hakken onder haar lange benen te dragen. Daarbij draagt ze graag colbertjes met schouderverbreding. Wat betreft haar uiterlijk is Paige even perfectionistisch als bij alle andere dingen in het leven. Ze draagt naar haar idee precies de juiste hoeveelheid make-up, waardoor haar schoonheden geaccentueerd worden en haar mindere kanten verbogen worden zonder dat ze er meteen uitziet als een wandelende barbiepop. Haar golvende blonde haren laat ze over het algemeen los, maar ze zal wel haar best doen om ze netjes te laten hangen, zonder plukjes de verkeerde kant. Ze haat het dan ook als mensen aan haar haar zitten. Paige haar ogen zijn blauw en over het algemeen tracht ze een sierlijke maar krachtige houding te hebben.



    Innerlijk: Paige gedraagt zich over het algemeen naar hoe ze zich eruit laat zien: als een sterke jongedame die niemand echt nodig heeft om haar doelen te bereiken. Ze dopt zonder problemen haar eigen boontjes en heeft zich ook nooit echt afhankelijk gevoelt. Ze is een leider en geen volger en heeft maar al te graag de touwtjes in handen. Er is één klein kantje dat niet helemaal overeenkomt met haar uiterlijk en dat is dat Paige niet bang is haar handen vuil te maken, als dit nodig is. Ze is immers een harde werker.
    Paige is ook zeer perfectionistisch. Alles moet zoals zij het voorogen heeft en daar in zijn geheel aan voldoen. Fouten tolereert ze niet van zichzelf en ook bij anderen heeft ze er moeite mee, hoewel er ook nog wel een sprankje begrip in haar zit en ze niet meteen boos zal worden of geïrriteerd zal raken. Dit betekend echter niet dat ze de mensen in haar omgeving veel nieuwe kansen geeft, als deze niet aan haar eisen voldoen. Één extra kans, hoogstens twee, vindt ze meer dan genoeg. Hier maakt ze niet heel snel vrienden mee, maar houdt ze ook de echte blijvers alleen over. Wat vriendschap en familie is ze namelijk ook perfectionistisch. Ze zal alles voor hen over hebben en altijd bang zijn om iets in hun ogen fout te doen. Faalangst is dan ook een begrip dat Paige zeer bekend is. Ze zal haar angst echter niet snel toegeven en vanaf de buitenkant is het ook niet echt aan haar te zien.
    Paige kan vrij lang kalm blijven, omdat haar verbeeldingskracht haar over het algemeen snel oplossingen biedt. Ze is gewend om de dingen zelf op te lossen en het zo op eigen kracht te krijgen zoals zij het wil. Wat dat betreft is ze dus redelijk optimistisch. Alleen als ze de oplossingen niet meer kan bedenken raakt ze wel in paniek en niet zo’n klein beetje ook. Ze voelt zich dan machteloos en zo wilt ze zich zeer zeker niet voelen. Haar paniek ontketend vaak woede en boosheid, op zichzelf en op haar omgeving. Paige is dus een bom wat betreft emoties. Ze blijft kalm en rustig, tot alles haar echt teveel wordt en dan ontploft ze ook echt. Hierdoor kan je het niet echt zien aankomen.

    Kracht: Paige heeft de kracht om moleculen te beïnvloeden.
    -Moleculaire bevriezing:
    Het vermogen om moleculen geheel stil te zetten in materie waardoor het voorwerp ogenschijnlijk bevriest, volledig stil komt te staan. Alhoewel het effect van deze kracht kan lijken op het stilzetten van de tijd is het niet hetzelfde en kan meer gericht worden op 1 object of persoon in plaats van een gehele omgeving.
    -Moleculaire versnelling:
    Het vermogen om de moleculen van een voorwerp dusdanig te versnellen dat het voorwerp als het ware explodeert. De tussenstap zou het warmer maken en in de brand steken zijn van objecten, maar hier is veel beheersing voor nodig.

    Paige haar kracht wordt sterk beïnvloed door haar emoties. Wanneer ze in paniek raakt zet ze moleculen van bewegende voorwerpen of personen in haar omgeving vaak per ongeluk stil. Boosheid en woede zorgen er juist voor dat ze de moleculen versnelt en ze dingen kan laten ontploffen of in de fik steekt. Controle over haar emoties betekend dus ook redelijke controle over haar kracht. Dit risico zou niemand echter nemen. Een woedeaanval kan er immers al voor zorgen dat er dingen ontploffen.

    Extra: Paige heeft tot nu toe een redelijk succesvol leven geleid, zo ziet ze het in ieder geval. Ze heeft haar middelbare school met goede cijfers afgerond, zo ook haar studie rechten. Daarbij heeft ze altijd genoten van haar hobby zwemmen en ondanks haar soms moeilijke persoonlijkheid, had ze toch altijd haar twee beste vriendinnen. Paige is opgegroeid in een modaal gezinnetje en is enig kind, hoewel er wel altijd een hond in hun huis heeft rondgelopen. Haar vader eiste wel altijd het beste van haar, maar dit leverde meestal niet echte problemen op. Het heeft haar gevormd tot wie ze nu is. Ze is verder niet muzikaal getalenteerd en ook voor mooie tekeningen moet je niet bij haar zijn. Het enige creatieve in haar is dat ze mooie verhalen kan vertellen, wat ze altijd deed bij slaapfeestjes. Talent voor andere sporten behalve zwemmen –waar ze overigens ook niet uitzonderlijk goed in is- heeft ze ook niet bepaald.

    (Ik hoop echt dat ik haar niet om hoef te zetten, want ik heb er erg mijn best voor gedaan :') )

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 23:23 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Devlin -Dev- , zijn achternaam weigert hij te vertellen.
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk: Dev heeft de trotse, Russische houding van zijn vader, net zoals de scherpe jukbeenderen en donkere haren. Zijn ogen heeft hij echter van zijn moeder; zachte, bruine ogen om bij weg te smelten. Hij houdt zich aan het gezegde 'gezonde geest in een gezond lichaam' en werkt dagelijks aan dat lichaam. Wanneer hij de kans niet krijgt om dit te doen, is hij de hele dag nog chagrijniger dan anders. Devlin is rond de 1m80.



    Innerlijk: Welke negatieve eigenschap je ook kan bedenken, hij heeft ze. Hij is egoïstisch, nors en heeft geen respect voor andere mensen. Vrouwen ziet hij enkel als lustobject, mannen ziet hij als voetvegen om zijn klusjes op te knappen. Hij is arrogant, trots, ijdel, hebzuchtig, sarcastisch en een wel heel vlotte prater. Grote mond, klein hartje mag hier dan wel ergens van toepassing zijn, hij zal er goed voor zorgen dat niemand daar achter komt. Daarvoor vindt hij deze levensstijl veel te geweldig. Ondanks alle slechte eigenschappen, heeft hij ook een paar goede (ook al zijn die in de minderheid); Hij is een familiemens en zal alles doen om zijn familie te beschermen. Het mag dan wel moeilijk zijn om in zijn familie binnen te geraken, eenmaal je in zijn familie zit mag je het nog zo hard verkloten, je blijft familie en hij zal je blijven beschermen. No matter what.
    Kracht: De oorspronkelijke bedoeling van zijn serum was een 'supersoldaat'; immuun voor andere krachten en kogels, enkel te verdoven met een speciaal ontwikkeld middel (voor moest het toch mis gaan), sterker, betere zintuigen, etc. Toen begon het mis te gaan: Wanneer hij teveel verwondingen of pijn te verduren krijgt en wanneer zijn emoties teveel worden, begint zijn lichaam te gloeien en uiteindelijk te branden. Doordat hij echter ongevoelig is voor pijn, weet hij niet dat het aan het gebeuren is tot hij echt begint te branden. Hierna moet hij altijd een paar uur tot twee dagen herstellen tot zijn zenuwuiteinden terug hun werk willen doen.
    Extra: Hij heeft het serum genomen tegen zijn vader's wil in daarom liet hij zichzelf liever oppakken dan zijn toevlucht te nemen tot het ouderlijke huis. Het besef dat hij zal sterven zonder ooit aan zijn ouders te kunnen vertellen dat het hem spijt, doet hem meer zeer dan hij ooit zal willen toegeven.

    Het is trouwens Tolstoy, als in de schrijver. Niet Tolstory xp

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 19:57 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.