• Wat zijn jullie goede voornemens?
    De mijne zijn alvast dingen afmaken (waaronder verhalen x)) en vaker hier online komen! =D
    Mijn excuses als hier al een topic van bestaat D:


    Julie Jellyfish

    Valentino schreef:
    Ik doe niet aan goede voornemens, ik vind ze stom, niemand houdt zich er ooit aan. :'D


    Precies dit^^

    Waarom zou je perse op 1 januari moeten stoppen met roken of afvallen? Dat kan toch ook op een andere dag van het jaar ;D

    Valentino schreef:
    Ik doe niet aan goede voornemens, ik vind ze stom, niemand houdt zich er ooit aan. :'D


    26 - 02 - '16

    Normaal zou ik ook zeggen dat ik goede voornemens stom vind, ik heb er dan ook nooit aan gedaan. Maar aangezien ik de afgelopen paar maanden me echt rot gevoeld heb, vind ik dat ik wat aan een aantal zaken moet gaan veranderen om daar vanaf te komen. Dus dit jaar heb ik daar wel voornemens voor gemaakt (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik heb niet echt voornemens, maar ik heb wel voor mezelf besloten dat het tijd is om enkele veranderingen in te voeren in m'n leven, die hoognodig zijn en waar ik nood aan heb.
    Zo heb ik op de eerste plaats vandaag besloten m'n Q-naam na een jaar en 4 maanden te veranderen.
    Ik ben eindelijk zover om opnieuw een groot deel van m'n verleden af te sluiten en ben klaar om een volgende stap te zetten. En deze week ga ik dus - na een jaar hard gewerkt te hebben aan mezelf - te solliciteren voor vast werk. Het was de bedoeling eerder, maar goed, met die feestdagen moet je toch wachten tot het nieuwe jaar :'D
    Ik heb sinds eergisteren m'n hobby tatoeëren eindelijk weer na enkele maanden stil gevallen te zijn ermee opgepakt, wat ook bij die persoonlijke veranderingen hoort.

    En als ik dan toch aan voornemens zou moeten doen, dan is dat toch het voornemen om een boek af te schrijven. Maar goed, dat is al de afgelopen zeven jaar één van m'n voornemens geweest, dus dit jaar zal dat ook wel niet veel van worden :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”