• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Avarosa, Aragog, madeupyou, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)


    Deelnemers onder het thema Historisch (gekozen door Square)
    xLout met Een enkele Vlinder
    Jaico met De bloedbruiloft
    xxSummerxx met Unbreakable
    Phantasticae met Schaduwen

    Deelnemers onder het thema Sci-Fi (gekozen door de crew)
    Kyubey met Deathly Touch.
    Phyrishton met Het Laatste Conflict
    Bheliom met Perfectie
    Empyrean met Grim Reaper
    Thranduils met Het Zien van Sterren
    Idylle met Dwalen
    Vivant met Light 'em Up
    Insurgent met Tormentor

    Deelnemers onder het thema Horror-Thriller (gekozen door de users)
    Fili met Seven sisters
    Gifts met Possession
    SapphireBlue met Lost darkness
    Latier met Stille vijand
    DarkSavior met The Lost Child
    Traitor met Bedtime Lullaby
    Imagines met Obseratum


    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2014 - 19:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou eh.. Mes topics dan maar. :')


    Some people are art and do art at the same time

    Disnerd schreef:
    Vraag: ik heb een idee voor het genre historisch, alleen in mijn idee zal het hoofdersonage of hoofdpersonages telkens reizen tussen verleden en heden. Valt het dan nog steeds onder historisch? Het speelt zich af in deze tijd, anno 2014 [lol].Hij/ze/zij gaan/gaat telkens terug naar dezelfde plek en ik verwacht dat hij/ze/zij daar ook op een gegeven moment lang blijft/blijven.


    Damnit, ik ging ook iets met tijdreizen doen. Of ik was zo'n verhaal aan het uitstippelen voor Sci-Fi, voor moest mijn horror vastlopen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Jezus, ga jij ook al beginnen? :')
    Ik zie eigenlijk niet in wat er leuk is aan mensen continue overal op fouten wijzen.


    *continu


    i put the fun in funeral

    Disnerd schreef:
    Vraag: ik heb een idee voor het genre historisch, alleen in mijn idee zal het hoofdersonage of hoofdpersonages telkens reizen tussen verleden en heden. Valt het dan nog steeds onder historisch? Het speelt zich af in deze tijd, anno 2014 [lol]. Hij/ze/zij gaan/gaat telkens terug naar dezelfde plek en ik verwacht dat hij/ze/zij daar ook op een gegeven moment lang blijft/blijven.
    Tijdreizen valt onder Sci-fi. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Latier schreef:
    (...)

    Damnit, ik ging ook iets met tijdreizen doen. Of ik was zo'n verhaal aan het uitstippelen voor Sci-Fi, voor moest mijn horror vastlopen (:


    Ik heb het idee gekregen toen ik met mijn nichtjes gisteren een serie keek. x] Het lijkt er deels op qua opzet met tijdreizen, maar voor de rest wordt het totaal anders. c: Ach ja, als jij hetzelfde idee gebruikt kan mij het bommen, hoor, schrijven is voor plezier. c:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    ^ Dit topic is niet bedoeld om iedereen continu op fouten te wijzen. Dat moet je maar in het praattopic doen (en dat moet het in dat geval nog een nuttige inbreng zijn).

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 12:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mijn topics


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Avarosa schreef:
    (...)Tijdreizen valt onder Sci-fi. (:


    Oh, serieus? :o Misschien moet ik toch even mailen, want dit is niet 'normaal' tijdreizen. Of maakt de manier waarop niet uit? Want in mijn verhaal worden ze door het verleden teruggehaalt, zeg maar.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 12:27 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maatschappelijke sciencefiction: hier wordt een toekomstige of zelfbedachte maatschappijvorm of cultuur intern consistent beschreven.

    Mag dit? :3


    i put the fun in funeral

    Combattant schreef:
    (...)

    Dat is grammaticaal incorrect, het is mon topic (enkelvoud) of mes topics (meervoud)
    Je moet bepalen of het mon, ma of mes topic(s) is door naar de bezitting (hier dus het topic) te kijken (krul)
    Oh ja, MT (krul)


    Mon dieu!


    Queer zijn is gewoon alles

    Gifts schreef:
    Nou eh.. Mes topics dan maar. :')


    Geen idee of het 100% klopt, ik heb maar een 6 voor Frans xd


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Disnerd schreef:
    (...)

    Oh, serieus? :o Misschien moet ik toch even mailen, want dit is niet 'normaal' tijdreizen. Of maakt de manier waarop niet uit? Want in mijn verhaal worden ze door het verleden teruggehaalt, zeg maar.
    Ja, geen probleem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Audacity schreef:
    Maatschappelijke sciencefiction: hier wordt een toekomstige of zelfbedachte maatschappijvorm of cultuur intern consistent beschreven.

    Mag dit? :3
    Het is Sci-Fi, dus ja.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Ja, geen probleem.


    Thanks!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Avarosa schreef:
    ^ Dit topic is niet bedoelt om iedereen continu op fouten te wijzen. Dat moet je maar in het praattopic doen (en dat moet het in dat geval nog een nuttige inbreng zijn).


    Sorry ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.