• Waar vind ik de regels?
    De regels kan je vinden onder het kopje regels in de story Story of the Year editie 2.

    Waar kan ik terecht met vragen?
    Kijk eerst eens onder de F.A.Q. of je vraag nog niet eerder is gesteld. Is je vraag hiermee nog niet beantwoord contacteer dan Avarosa, Aragog, madeupyou, Scandal, Square of Yoda.
    Gelieve maar één persoon te contacteren met je vraag. Indien je geen antwoord binnen de drie dagen hebt, is het toegestaan om een nieuw bericht te sturen naar dezelfde of een andere persoon.

    Wat valt er te winnen tijdens deze wedstrijd?
    Hoofdprijs
    • De winnaar krijgt 500 credits ter beloning van zijn harde werk.
    • De winnaar zijn/haar story krijgt de titel 'Story van het Jaar'.
    • De winnaar mag een nieuw thema kiezen voor de volgende editie.

    Troostprijs
    • Om jullie extra te motiveren wordt je story in de spotlight geplaatst bij het behalen van 25.000 – 37.500 – 50.000 woorden.
    • Daarnaast wordt de schrijver/schrijfster met het meest geschreven woorden per maand beloond met een kleine attentie.
    • Per 10.000 woorden wordt een badge uitgereikt ter ere van het behalen van deze mijlpaal.

    Ik heb een writersblock of ik heb vragen over de lay out van mijn story, waar kan ik terecht?
    Zoals vorig jaar hebben we opnieuw een motiveer- en praattopic voorzien. Hier kunnen de deelnemers onderling elkaar motiveren en tussentijdse competities organiseren.

    Waar vind ik de winnaar van vorig jaar terug?
    Vorig jaar was Square de winnaar met haar story Catch me if you can.
    (Archief)


    Deelnemers onder het thema Historisch (gekozen door Square)
    xLout met Een enkele Vlinder
    Jaico met De bloedbruiloft
    xxSummerxx met Unbreakable
    Phantasticae met Schaduwen

    Deelnemers onder het thema Sci-Fi (gekozen door de crew)
    Kyubey met Deathly Touch.
    Phyrishton met Het Laatste Conflict
    Bheliom met Perfectie
    Empyrean met Grim Reaper
    Thranduils met Het Zien van Sterren
    Idylle met Dwalen
    Vivant met Light 'em Up
    Insurgent met Tormentor

    Deelnemers onder het thema Horror-Thriller (gekozen door de users)
    Fili met Seven sisters
    Gifts met Possession
    SapphireBlue met Lost darkness
    Latier met Stille vijand
    DarkSavior met The Lost Child
    Traitor met Bedtime Lullaby
    Imagines met Obseratum


    Naar het idee van Fili

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 14:04 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 jan 2014 - 19:00 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zo jammer, heb een mooi een horror verhaal waar ik aan werk, kan ik niet meedoen omdat die eind vorigg jaar was gemaakt :(

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 13:10 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Ik wacht nog even met aanmelden, want ik heb een coveraanvraag gedaan :) heeft ja geen haast :)
    Ik kan al wel gaan schrijven :) daar waar ik vorig jaar maanden over deed, kwam vannacht in een paar uurtjes bij mij naar boven XD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga maar eens kijken of ik iets kan verzinnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Snowqeeun schreef:
    Oehh, ik ga zeker meedoen.

    De drie thema die in de topic staan daaruit kan je kiezen?


    Jup :) en je meld je voor 1 van de 3 aan met je story :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)

    Jup :) en je meld je voor 1 van de 3 aan met je story :)


    Mijn post is alweer geweizig..


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Zijn de categorieën op een gegeven moment ook vol? Of kunnen ze niet volraken?
    Misschien een stomme vraag :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    MT. Ik heb al een idee, maar weet niet onder welk genre ik het moet opgeven, (Sci-Fi en Thriller/avontuur) dus ik ga nog even brainstormen voor een ander idee die er wel helemaal inpast. -denk ik-


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Jaico schreef:
    Zijn de categorieën op een gegeven moment ook vol? Of kunnen ze niet volraken?
    Misschien een stomme vraag :W


    Nee hoor, ze raken niet vol. Je kunt gewoon kiezen wat je zelf wilt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MT!

    Er is dus één grote winnaar van alle categorieën?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ubiquitous schreef:
    Ik dacht datik dit MT had, maar dat is weg?


    Ik had het vorige topic gister per ongeluk verwijderd.. ='D Stomme fout.

    Vivant schreef:
    MT!

    Er is dus één grote winnaar van alle categorieën?


    Yup! 1 winnaar (:

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 13:16 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Snowqeeun schreef:
    (...)

    Mijn post is alweer geweizig..


    Helaas. Moet voor deze wedstrijd geschreven worden :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kyubey schreef:
    (...)

    Helaas. Moet voor deze wedstrijd geschreven worden :)



    Ik heb iets gevraagd aan iemand van de oganisatoren, omdat mijn vraag niet onde F.A.Q staat.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 13:25 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    MT! Ik heb een idee, hopelijk krijg ik nu voldoende inspiratie om het helemaal uit te werken en aan 50.000 woorden te geraken ^^ ik denk dat ik het eerst nog wat verder ga uitwerken en me dan pas officieel ga inschrijven want als ik meedoe wil ik een volledig verhaal kunnen afleveren :)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”

    Ik heb een heel leuk idee voor een horror/thriller verhaal..... Hopelijk gaat het me dit jaar WEL lukken.


    We only have eachother, just you and me, what are we gonna do? Do you want to build a snowman?

    Ik heb dus een vraagje. In mijn proloog wil ik de laatste zin in het Engels en cursief doen. Maar dan alleen de laatste zin en verder in het verhaal doe ik het nooit meer. Mag dat?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2014 - 13:48 ]


    Some people are art and do art at the same time